Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkinen näppyläinem ihottuma, hjelp!

Vierailija
18.04.2024 |

En ymmärrä mistä on moinen ilmestynyt muutama päivä sitten. Allergioita ei ole. punertavia pieniä näppylöitä, käsivarsissa hyvin sattumanvaraisesti ryhmittyneet, kyynärtaipeessa ja kainalon lähellä tiheämmin röpelöisenä lauttana. Myös kaulasta alaspäin aina vatsaan asti samanlaista nyppylää satunnaisesti mutta tiheästi, selässä tai jaloissa ei mitään. Eivät kutise. Onko muilla ollut vastaavaa? 

Pesin kyllä yks päivä ilman suojahanskoja tiskejä hyvinkin styrkalla tiskiaineella mutta eipä ole ikinä ennen tullut tällaista mistään pesuaineesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan samanlaista, ovat vain käsivarsissa. Epäilen aurinkoihottumaa, kun viikko sitten tein pihatöitä lyhythihaisessa paidassa. Epäilin jo syyhyä, mutta syyhy kutisee? 

Vierailija
2/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyhy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nokkosihottumaa? Mulle se tulee käsivarsiin olkapään alapuolelle auringosta ja jos pesen väärällä pesuaineella suihkussa.

Vierailija
4/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia?

Vierailija
5/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aivan samanlaista, ovat vain käsivarsissa. Epäilen aurinkoihottumaa, kun viikko sitten tein pihatöitä lyhythihaisessa paidassa. Epäilin jo syyhyä, mutta syyhy kutisee? 

Olin viime viikonloppuna kyllä haravoimassa, mutta aurinko ei paistanut. En ole ollut ulkona juurikaan. Yks mitä epäilin oli lintukirput, mutta niistä tulee enemmänkin kutisevia paukamia, ja juuri jalkoihin. Syyhy kuulemma kutisee kauheasti joten tosiaan syyhyä tämä ei varmasti ole.