Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet hallituksesta?

Vierailija
18.04.2024 |

Nyt saat kertoa rehellisesti. 

Kommentit (440)

Vierailija
201/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin hallitus minun elinaikanani.

Ikinä ennen ei ole ollut samanlaisia, häpeilemättömiä oman edun tavoittelijoita tai täysin moraalittomia ihmisiä ministereinä.

Suomen henkinen ilmapiiri on taantunut vähän yli vuodessa 1930-luvulle ja talous on paskottu ihan hallituksen omilla päätöksillä.

Tämä. Olen opettaja ja tuo hallituksen, etenkin persujen, koulukiusaajameininki on kuvottavaa. Tärkeintä on jauhottaa, servata ja mitä näitä esiteinien juttuja nyt onkaan. Siis aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin seiskaluokan karmeimmat häiriköt! Voitte kuvitella, miten nämä lapset meillä reagoivat, kun yritämme lopettaa kiusaamisen luokassa. He ihmettelevät avoimesti, että miksi sitten aikuiset saavat puhua toisilleen törkeästi, kokoa ajan ja julkisesti, jos ikinä on jotain pahaa ja epätoivottavaa?

Häpeäisitte!

En edes jaksa kommentoida sitä, että ministeriksi on nostettu teinityttöjen ahdistelija (Mitä helvettiä, Suomi vuonna 2024??) Ja että vaalilupaukset on vedetty vessasta alas. Kaikki rapautuu enemmän ja enemmän ja toivo katoaa. Nuoret eivät saa kesätöitä millään ja vanhemmiltakin katoaa duunit.

Sellainen hallitus.

Vierailija
202/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea uudistaja tämä hallitus. Ei ihme, että rahaa säästyy ja talouskasvu tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo hyysää hallituksessa fasisteja.

Tuo on kyllä ihme, että te venäläiset näette fasisteja kaikkialla, missä jotkut ovat kanssanne erimieltä.

Vierailija
204/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea uudistaja tämä hallitus. Ei ihme, että rahaa säästyy ja talouskasvu tulee.

Velkaa enemmän kuin koskaan ja kaikki liusuu alamäkeen. Työpaikat, palvelut, kaikki.

Hallitus on täysi katastrofi. Moraaliton, osaamaton ja yksinkertaisesti HUONO.

Vierailija
205/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ennen ei ole ollut samanlaisia, häpeilemättömiä oman edun tavoittelijoita tai täysin moraalittomia ihmisiä ministereinä.

Suomen henkinen ilmapiiri on taantunut vähän yli vuodessa 1930-luvulle ja talous on paskottu ihan hallituksen omilla päätöksillä.

Tämä. Olen opettaja ja tuo hallituksen, etenkin persujen, koulukiusaajameininki on kuvottavaa. Tärkeintä on jauhottaa, servata ja mitä näitä esiteinien juttuja nyt onkaan. Siis aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin seiskaluokan karmeimmat häiriköt! Voitte kuvitella, miten nämä lapset meillä reagoivat, kun yritämme lopettaa kiusaamisen luokassa. He ihmettelevät avoimesti, että miksi sitten aikuiset saavat puhua toisilleen törkeästi, kokoa ajan ja julkisesti, jos ikinä on jotain pahaa ja epätoivottavaa?

Häpeäisitte!

En edes jaksa kommentoida sitä

Toiselta opettajalta komppi! Olen itse aina ollut vassari, mutta moni opettaja on ollut aikaisemmin kokoomuslainen. Nyt on alkanut ääni muuttumaan kellossa kyllä tämän katastrofihallituksen vuoksi.

Vierailija
206/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet verotoimistossa töissä. Ei kukaan siellä töissä oleva riskeeraa työpaikkaansa ja kirjoittele tänne, kun ip voidaan selvittää. 

Mistähän neropatti keksit, että lainaamasi olisi verotoimistossa töissä? Verohallinnon asiakas on valtio, verotuksen asiantuntijoita on kyllä töissä ihan muuallakin. Tosin ansio- ja pääomatulojen verotuksen erottaminen ei vaadi mitään ammatillista osaamista. Ihan normaaliälyinen ja lukutaitoinen tajuaa tämän, mutta ilmeisesti et kuulu siihen ryhmään, jos se ei edes veroviraston sivustolta selviä. 

Itsellä on omistusasunto, jota vuokraan ja tappiot tosiaan saa vähentää verotuksessa vuokratuloista. Jos ei ole vuokratuloja ei niistä voi vähentää mitään. Eli jos asunto on tyhjillään ei siitä ole mitään tuloja. Tappiota ei voi tulla ilman tuloja. Ansioverotus ei liity siihen mitenkään - kämppä on vuokralla koska asun ja olen töissä toisessa maassa. Se jos pidän kämppää tyhjillään ei ole tappio, mutta jos taloyhtiössä on remontti ja ja vuokralainen joutuu evakkoon kuukaudeksi, on tappio. Sen tappion voi vähentää niiden muun 11 kuukauden tulosta. Missään muussa sillä ei ole merkitystä.

Ajatella - ansiotulo voi tulla myös toisesta maasta kuin missä se asunto on.  

Vierailija
207/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hirveä ja huono ettei sanotuksi saa.

Eli huonoin ikinä ja kylmin. Kammottavia mielenterveys tapauksia hallitus täynnä.

Onko ihmisten nykyään vaikeaa kaikkialla hahmottaa sitä, mikä on asiallista toisten kohtelua ja mikä ei. Mikäli esim. psykiatrille kertoo vastaanotolla käydessä havainnostaan eli esim. hoitajan (voisihan se olla, vaikka sukulainen tai muukin tuttu) käyttämästä manipuloinnin keinosta (osa ihmisistähän tunnistaa niitäkin tilanteita toisia paremmin) niin lääkäri saattaa vaan todeta, että: Koveta itsesi.  Miten pitkään ihmismieltä, ajatuksia voi ihminen kovettaa ilman, että asioista alkaa koitua haitallisia vaikutuksia. Ja hahmottaahan terveydenhuolto toisinkin päin mahdollisia epäasiallisia piirteitä (joko koulutettua tietoa/oppia tai ihmisen omaa osaamista/persoonallisuutta) työntekijöissään eli hoitajat saattaa rohkaista lääkärin luokse menijää: Pidä puolesi. (Rauta rautaa hioo. Ihminen toistaan )

Kenen mielenterveys on koko elinkaaren ajan aina täysin kohdallaan. Onko se edes mahdollista.

Vierailija
208/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkykyinen hakija ja odotan sitä mun työpaikkaa edelleen, mikä on luvattu. Koska olen lähettänyt tässäkin kuussa jokaikiseen paikkaan, mistä on mahdollista saada töitä (koulutus tai ei), mutta kutsua haastatteluun ei ole vielä edes tullut. Mielelläni menen töihin ja en malta edes odottaa, että ei tarvitse hakemuksen hakemusta laittaa mihkään!

Että noin niinku hallitus, voisitko nyt antaa se luvatun työpaikan kun niitä kerran kaikille on?

Vierailija
209/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vasemmistohallituksen koronapassi tuntunut yhtään 1930-luvulta?

Vierailija
210/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisurkea.

Vierailija
211/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäyttö on romahtanut.

Opposition kielenkäyttö ja puhekulttuuri on romahtanut. Influensseri Sanna Marin sen aloitti.

Vierailija
212/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kallein sirkus.

Vierailija
213/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työkykyinen hakija ja odotan sitä mun työpaikkaa edelleen, mikä on luvattu. Koska olen lähettänyt tässäkin kuussa jokaikiseen paikkaan, mistä on mahdollista saada töitä (koulutus tai ei), mutta kutsua haastatteluun ei ole vielä edes tullut. Mielelläni menen töihin ja en malta edes odottaa, että ei tarvitse hakemuksen hakemusta laittaa mihkään!

Että noin niinku hallitus, voisitko nyt antaa se luvatun työpaikan kun niitä kerran kaikille on?

Mitä jos et odottaisi, vaan matkustaisit sen työn perässä, niin kuin me muutkin, työlliset. Harva saa työtä kotiseudultaan. 

Vierailija
214/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon parempi kuin edellinen. Hyviä uudistuksia lähes pelkästään.

Osaaminen on nolla. Mitään asiaa ei selvitetä, tutkimusta ja tilastoja ei uskota. Heitellään miljardeja sinne tänne. Ja on aiheutettu lama ja kurjuus. 

Talous sukeltaa syvälle ja velkaantuminen vaan kasvaa jokaisen älyttömän tempun jälkeen.

Kaiki edustajat osaavat kaksi lausetta. Mitään asiantuntemusta ei ole.

Ja ovat kommareita koko porukka. Suomi on vasemmistodiktatuuri.

Ihan hyvä kuvailu Marinin hallituksesta.

Vierailija
215/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla parempi, mutta on sentään parempi kuin edellinen hallitus.

Vierailija
216/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin edellinen Tuhlarihallitus..

Oletko trollitehtaalla?

Vierailija
217/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sitku-hallitus.

(Sitku saadaan kaikki heikennykset voimaan niin...)

Vierailija
218/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin edellinen Tuhlarihallitus..

Oletko trollitehtaalla?

DA DA tavaritzi

Vierailija
219/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos et odottaisi, vaan matkustaisit sen työn perässä, niin kuin me muutkin, työlliset. Harva saa työtä kotiseudultaan. 

Kerro mistä paikkakunnalta saa töitä? 

Vierailija
220/440 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan. Vähäosaisten vaikeuksille naureskelevia psykopaatteja.

Se saksikuva oli kyllä outo. 

Minusta Sanna marinin olkaintopissa esiintyminen eduskunnassa oli outo. Samoin se persekuva lattapyllystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän