Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös 2.0

Vierailija
18.04.2024 |

Kerroin, että mies on käynyt ennenkin ammattiauttajalla ja sanoitte (joku teistä sanoi), että se on merkki siitä, että mies on käyttäytynyt samalla tavalla ennenkin. Minä nyt edelleen satun tietämään mihin nämä aiemmat käynnit liittyivät, kun se oli ihan oma erillinen ongelma, johon sisältyi terapiaa tmv. En ole täysin varma nimikkeestä.

Että jos ette aina tietäisi paremmin ventovieraiden asioita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös täysin ymmärrettävää pelätä, että omat tunteet kuolevat täysin ja sitten mies tajuaa, että hänen täytyy oikeasti muuttaa käytöstään. Kuten sanoin, meillä on kaikki muu toiminut oikein hyvin. Ei tällaisia suhteita löydä joka nurkan takaa. Minä muutenkin arvostan monia piirteitä, jotka voivat muiden mielestä olla ihan hirveitä. Minulle raja menee siinä miten asioita käsittelee. Jos keskustelee ja kuuntelee, voi odottaa minulta aika paljonkin suhteessa. Sen sijaan vaatiminen ja syyllistäminen on täysin eri asia. Minä olen mielelläni omistautunut parisuhteelle silloin kun sellaisessa olen. Määritän itse rajani, ja minulle ON OK, että minulta vaaditaan tiettyjä panostuksia. Pointti on siinä miten se vaatimus tehdään ja koskeeko sama vaatimus myös itseä.

Vierailija
2/6 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös erotan epäterveet merkit suhteessa ja käytöksen, jollaista ei pidä sietää. Minulla itselläni on lääkitys, joka on auttanut tasaamaan tunteita todella paljon. Olen siksi ymmärtäväinen myös muita kohtaan, vaikken minkäänlaista v ä k i v a l t a i s u u t t a hyväksykään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitykseni EI ole tätä asiaa varten, vaan aivan toista vaivaa. Se on siinä samalla auttanut moneen muuhunkin asiaan. 

Vierailija
4/6 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tietyllä tapaa jopa toivon jonkinlaisia rajoja ja sitä, ettei ihan kaikki ole ok. Minulla on menneisyydessä paljon miehiä, ja jos aivan kaikki on ok, voi helposti lipsahtaa aivan väärille raiteille. Vaikkei se olisi edes fyysistä. Jos on tottunut tietynlaiseen kommunikointiin, se jatkuu helposti samanlaisena suhteessa eikä sitä edes ymmärrä miltä se ulospäin näyttää ja tuntuu toisesta. Siksi minulle on ok, että kaikkea ei hyväksytä. Kunhan se toimii molempiin suuntiin, eikä yksin minua rajoiteta. 

Vierailija
5/6 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen epäilykseni, että tässä on tarkoituksena yrittää hallita ja manipuloida minua. Tämä kyseinen asia, josta kaikki lähti liikkeelle, oli ensin olevinaan ihan kunnossa ja puhuttu läpi. Aivan yhtäkkiä mies suuttui siitä taas ja aloitti kaiken. Kaikki tapahtui silmänräpäyksessä.

Vierailija
6/6 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ottaako hän joskus vielä yhteyttä. Jos ottaa, niin toivon että pystyn sanomaan ei. Tai sitten toivon, että hän on parantunut tuosta ihmeellisestä p s y k o o s i s t a a n ja kykenee keskustelemaan terveellä tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi