Millainen ihminen kommentoi ilkeästi pikkuvauvan itkusta?
Siis arvostelee vanhempaa, että eikö osaa pitää muksua hiljaisena tms. Siis miten joku on niin pihalla, että kuvittelee lapsen olevan joku lelu, joka vaan napista painamalla hiljenee esimerkiksi kaupassa tai ratikassa... Ymmärrän, jos vanhempi ei reagoi ollenkaan itkuun tai yritä auttaa mitenkään vauvan oloa, vaan vetää esim. kessua vieressä, niin sitten voi olla syytä kommentoida.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä. En voi sietää häiritseviä ääniä.
Ja kuljet yleisillä paikoilla, koska...?
On paljon ääniä jotka eivät yleisillä paikoilla häiritse minua yhtään. Valitettavasti lasten kiljuminen ja vauvan rääkyminen ei kuulu niihin. Kuuntelen ennemmin vaikka katuporaa.
Ja ajattelet että vuoksesi lapset ja vauvat lukitaan laatikkoihin kunnes ovat aikuisia? Sen sijaan että sinä ratkaisisit tämän valtavan ensimmäisen maailman ongelmasi.
Jos äly ei riitä, voin luetella muutaman ratkaisun ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressaantunut, ääniyliherkkä tai muutoin ylikuormittunut nyt alkuun esimerkiksi.
Ja et käytä julkisessa liikenteessä kuulosuojaimia tai kuulokkeita, joista kuuntelet haluamaasi äänimaailmaa, koska..?
Sinäkö ne kuulosuojaimet maksat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressaantunut, ääniyliherkkä tai muutoin ylikuormittunut nyt alkuun esimerkiksi.
Ja et käytä julkisessa liikenteessä kuulosuojaimia tai kuulokkeita, joista kuuntelet haluamaasi äänimaailmaa, koska..?
Sinäkö ne kuulosuojaimet maksat?
Olet niin köyhä ettei sulla ole varaa kuulosuojaimiin ja suurin huolesi on vauvan itku?
Sellainen, jota vtuttaa kuunnella parkuvaa vauvaa, jonka äippylille puhelin on tärkeämpi kuin oma lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kävele sinä, niin ei tarvitse häiriintyä muista."
Mikä koulukiusaaja sinä olet?
TIETYSTI HÄIRIKKÖ ELI RÄÄKYJÄ VÄISTÄÄ JA KÄVELEE, EI SE, JOTA HÄIRITÄÄN!
Hankkiudu hoitoon, olit trolli tai et.
Hankkiudu ihan keskenäsi, itsekäs kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon ääniä jotka eivät yleisillä paikoilla häiritse minua yhtään. Valitettavasti lasten kiljuminen ja vauvan rääkyminen ei kuulu niihin. Kuuntelen ennemmin vaikka katuporaa.
Ja ajattelet että vuoksesi lapset ja vauvat lukitaan laatikkoihin kunnes ovat aikuisia? Sen sijaan että sinä ratkaisisit tämän valtavan ensimmäisen maailman ongelmasi.
Jos äly ei riitä opettamaan lasta tavoille, ei pidä lisääntyä. Pikkuvauvat pidetään kotona ja kun oppivat ymmärtämään puhetta, ne opetetaan tavoille ennen ihmistenilmoille tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Vela.
Ei mulla ole mitään vauvan itkua vastaan, kunhan se itku tapahtuu muualla kuin minun kodissani.
t. Vela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äly ei riitä opettamaan lasta tavoille, ei pidä lisääntyä. Pikkuvauvat pidetään kotona ja kun oppivat ymmärtämään puhetta, ne ope
Näinkö sinulle tehtiin ja siksi olet tuollainen?
Millainen ihminen huudattaa vauvaansa bussissa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äly ei riitä opettamaan lasta tavoille, ei pidä lisääntyä. Pikkuvauvat pidetään k
Kyllä. Minulle opetettiin käytöstavat ja siksi en häiriköi julkisilla paikoilla enkä anna lastenikaan tehdä niin.
Minä olen paljon liikkunut lasteni kanssa julkisilla paikoilla ihan vauvoista alkaen. On ollut itkua, uhmakohtauksia, kakka- ja pissavahinkoja... Eikä kukaan ole KOSKAAN kommentoinut mitään ilkeää. Päin vastoin. En kylläkään asu pk-seudulla, joten ratikat ei ole tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äly ei riitä opettamaan lasta tavoi
Eli sinun lapsesi eivät poistuneet kotoa 3 vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaalit ihmiset sen pikkuvauvan itkun ymmärtävät ja sietävät.
Sen sijaan on niitä epänormaaleja pikkuvauvojen äitejä, jotka eivät ymmärrä, että muillakin kuin heillä on oikeuksia. Sun vauva ja sun äitiys ei ole asia, jolla voit ruveta rajoittamaan muiden ihmisten arkista elämää.
Niin millaisia nämä epänormaalit äidit sitten ovat? Eikö tällaisia isejä ole?
Mun pienen kokemuksen mukaan se on yleensä äiti, kun on se, joka kuvittelee olevansa lapsensa kanssa niin tärkeä, että muiden pitää häntä mielistellä kaikin mahdollisin tavoin, jopa niin, että hänellä on oikeus yrittää rajoittaa toisten, hänen lähipiirinsä ulkopuolisten, elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen paljon liikkunut lasteni kanssa julkisilla paikoilla ihan vauvoista alkaen. On ollut itkua, uhmakohtauksia, kakka- ja pissavahinkoja... Eikä kukaan ole KOSKAAN kommentoinut mitään ilkeää. Päin vastoin. En kylläkään asu pk-seudulla, joten ratikat ei ole tuttuja.
Ei tarvitse asua pk-seudulla, jotta ratikat ovat tuttuja. Ihan täällä Tampesterissakin sellainen on ollut jo pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko elämästä vieraantunut tai minäminäminä kusipää.
Heistä ei tarvi välittää.
Mammathan niitä suurimpia minäminä-kusipäitä ovat. "Kyllä minun vauvvvvvani saa häiritä muita, se on nyt koko maailman napa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä niin kauaa mennyt oppia käytöstapoja. Osasivat käyttyä jo paljon ennen kuin täyttivät 3.
Minä. Valitettavasti en usein pysty sanomaan sillä en osaa somaliaa.
Joku jolla on valmiiksi huono päivä, pinna kireällä tms. ja ei kestä kovia ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse asua pk-seudulla, jotta ratikat ovat tuttuja. Ihan täällä Tampesterissakin sellainen on ollut jo pidemmän aikaa.
Ei tainnut olla 10 vuotta sitten?
Vela.