Onko sinulla kissa?
Kommentit (46)
Ei ole, mutta pidän kissoista. Aivan ihania eläimiä 😻
Kissoja ollut 30 vuotta, tällä hetkellä on kaksi. Koti olisi tosi tyhjä ilman näitä kavereita.
Teki itsemurhan kun ei kestänyt tätä kovaa maailmaa.
On toki. Ankeaa olisi ilman sitä, vaikka nainenkin löytyy. M50
Kissat on ihan parhaita. Tykkään matkustella, niin en ota enää mitään eläintä.
Täytyy tässä nyt myöntää että näinhän se on, en tykkää koirista koska ne on aggressiivisia.
Nuorempana oli kaksikin mutta aika jätti heistä :( Elämäntilanne ei nyt salli mutta toivon jotta eläkkeellä olisi taas kissa tai jopa kaksikin? Kissojen kanssa ei tule yksineläjälläkään aika koskaan pitkäksi. Kissat tunnistavat aina kissa-ihmisen, sen olen yli 50v aikana huomannut. M59
Vierailija kirjoitti:
On exodus poika 4 vee 😻 nukkuu tuossa vieressä 🐾
Minullakin nukkuu läskien ison mahani päällä. On ainut kaverini kun olen niin ruma.. Tukirahat riittää meille kummallekin huonoon ruokaan ja sätkään. Jos ruoka kallistuu niin kissa on kuka lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kissalla on minut.
Kivasti sanottu:)
On kaksi kissaa. Ja jos toisesta aika jättää ennemmin kuin toisesta, niin pitää varmaan ottaa sille toiselle sitten kaveri.
En sido yksin asuvana elämääni kissaan kerrostalossa Heka. Oksetta kun alakeranin vanhemoi nainen kissa ja sen kissan kusi tulee rappukäytävän.Ei se kissan vika vaan omistajassa vika.Älkää hankkiko kissaa jos ette jaksa huolehtia edes kissan hiekan vaihtoa ymm.
Vierailija kirjoitti:
En sido yksin asuvana elämääni kissaan kerrostalossa Heka. Oksetta kun alakeranin vanhemoi nainen kissa ja sen kissan kusi tulee rappukäytävän.Ei se kissan vika vaan omistajassa vika.Älkää hankkiko kissaa jos ette jaksa huolehtia edes kissan hiekan vaihtoa ymm.
Äläkä sinä yritä kirjoittaa kun et sitä osaa.
Tidostatko, että eläinten vihaajilla on joku psykologinen vamma. Kaikki murhaajatkin ovat ensin kiduttaneet eläimiä tai haaveilleet siitä somepalstoilla. Harkitse hoidon saamista aggressiollesi.
Ja ei, minulla ei ole lemmikkejä, mutta en silti vihaa niitä toisilla.