Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison sairaalloinen mustasukkaisuus ja mt-ongelmat

Vierailija
18.04.2024 |

Vaimo on mennyt ihan sekaisin. Vaatii, että raportoin hänelle päivittäin jos olen esim. töissä puhunut jonkun naisen kanssa, peukuttanut jonkun naisen somepostausta, tms. Työssäni kohtaan päivittäin jopa useita kymmeniä naisia ja näin on ollut viimeiset 20v, mutta nyt siitä on tullut vaimolle ongelma.

Lisäksi mukaan ovat tulleet salaliittoteoriat, myrkkypiikit ja -elintarvikkeet, väestönvähennys, HAARP, kemikaalivanat,....(+ n.20 muuta pähkähullua juttua).

Ja alkoholismi. 30-50 annosta menee vaimolla viikossa alkoholia. Viikonloppuna voi mennä 15 annosta kerralla, arkena vain 6-8, että pääsee aamulla töihin.

Surullista ja murheellista, että joudun jättämään vaimoni em. takia. Mutta mitä olen ystävieni ja entisten kumppaneiden kanssa noista keskustellut, niin mikä tahansa yksittäinen noista kolmesta em. jutusta olisi jo heidän mielestään riittävä syy erolle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eron pitäisi olla iloinen asia?

Vierailija
2/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisinhan ap vaimosi on. Psykoottinen ja alkoholi ei tietenkään paranna asiaa. Eroa ja jos on lapsia,  niin ota lapset mukaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavia kokemuksia naisena. En ole vielä eronnut ja päättelen sen johtuvan sekä läheisriippuvaisuudesta puolisoani kohtaan, että jonkinlaisesta velvollisuudentunteesta, että toisesta pitää huolehtia ja yrittää pitää pinnalla. Mutta omia elinvuosiani tässä vaan hukkaan. Laiva uppoaa joka tapauksessa, ennemmin jos jätän toisen oman onnensa nojaan ja myöhemmin ellen jätä. Mutta uppoaa joka tapauksessa.

Vierailija
4/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Kuulostaa mun ex:ltä, joka oli mies. Ihan samat harrastukset hänellä. Pelkäsi myös lentokoneen jälkiä ja erityisesti eliittiä. Erohan siitä tuli lopulta. Kyllä helpotti.

Vierailija
5/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Kuulostaa mun ex:ltä, joka oli mies. Ihan samat harrastukset hänellä. Pelkäsi myös lentokoneen jälkiä ja erityisesti eliittiä. Erohan siitä tuli lopulta. Kyllä helpotti.

Meillä voisi olla paljon keskusteltavaa.

t. Ap

Vierailija
6/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen mies alkoi pari vuotta sitten pelkäämään entistä enemmän mm. hallitusta, kaikkea hänen asioinneistaan jäävää digitaalista jälkeä, tämän vuoksi hän käytti pääasiassa pelkästään käteistä. Oli varma että hänen puhelintaan salakuunnellaan. Valehteli kaikille lähes kaikesta, ihan vain siksi että ihmiset uskoivat häntä, esitti asiansa aina niin uskottavasti. Varastaminen oli hänelle harrastus, ihan vain siksi että hän uskalsi ja osasi valehdella.

Aloitti toissasyksynä salasuhteen ja muuttui todella mustasukkaiseksi minua kohtaan, yritti jopa tappaa. Tässä meni minun raja ja otin eron, sekä lapset mukaan ja muutettiin omakotitalosta rivariin. Elämä helpottui huomattavasti, rahaakin jää enemmän, kun on yksi holtiton tuhlaaja pois taloudesta.

Surullista joo, mutta johonkin se raja pitää vetää. Yritin saada miestä hoitoon työnarkomanian vuoksi, mutta suomessa se on niin vaikeasti tunnistettava asia, että ei ottanut tuulta alle. Sitten psykiatrille, siellä epäiltiin jotain autismiin viittaavaa, koska tunnepuolessa oli haasteita..oli vain viha tai liioiteltu iloisuus.

Masennustakin mietin,jo kauan ennen kun lähetti itkuisen kuvan itsestään ja pyysi pitämään hyvää huolta lapsista ja kertoi että hänen on aika nyt lähteä. Ilmoitin poliisille itsetuhoisuuden mahdollisuudesta ja valehteli sitten tarkastamaan tulleelle partiolle, että kyse oli vain matkalle lähtemisestä. Silloin ilmoitin että en keskustele hänen kanssaan kuin kahdesta aiheesta: sää ja lapset.

Asiointi hänen kanssaan on helpottunut huomattavasti nyt, kun hän on sopeutunut tähän rajattuun aihealueeseen. Ei ole riidan aiheita.

Tsemppiä sulle, mitä nyt ikinä päätätkään. Mielenterveysongelmaisen ihmisen kanssa on kuluttava elää.

Vierailija
7/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ehkä oleellisin kohta unohtui aloituksesta. Eli siitä mustasukkaisuudesta huolimatta siinä ei ole mitään ongelmaa jos vaimo viettää koko arki-illan tai lauantaipäivän "kaverimiehen" kanssa, joka jakaa kanssaan nämä salaliittoteoriat. Minä vitsaillen näistä jutuista ja lapset käskevät äitinsä olla hiljaa. Mutta minä olen kuulemma käännyttänyt lapset salaliittoon äitiään  vastaan.

Finanssimaailman ja pankkien kaataminen on yksi uskomuksistaan. Myi osakkeensa pois "hintaan mihin hyvänsä" ja nosti tilinsä tyhjäksi. Rahat pitää olla käteisenä tai kultana kotona. Ainut fiksu juttu oskomuksissa on se, että 72h kotivara löytyy meiltä ja vielä paljon enemmänkin. Mutta nykyinen kylmä sää ja pilvet taivaalla ovat siiskemikaalivanoista ja HAARP:ista johtuvaa. Ja jos joku alle 80v kuolee, niin myrkkypiikeistähän se johtuu.

Toivoisin, että menee jossain touhuissaan ja psykoosissaan niin pitkälle, että voisi soittaa hätäkeskukseen ja valkotakkiset hakisivat vaimon lataamoonja saisi oikean lääkityksen. Muuten uskon, että ei elä kauaa.

AP

Vierailija
8/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa psykoosilta tai skitsofrenialta. Katkolle ja arvioon, mutta tuskin suostuu.

Vierailija
9/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tehdä huoli-ilmoituksen tällaisessa tapauksessa? Johtaako se mihinkään? Jos tuollaisia salaliittojuttuja haastelee psykiatrian päivystyksessä, niin laittavatko tahdonvastaiseen hoitoon?

Vierailija
10/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä lentokone juttu on? Tai siis kemikalaivanat taivaalla? Olen nyt useamman kerran lyhyen ajan sisällä tähän törmännyt, että ne ovat "vaarallisia" tai "merkki jostain" mutten ole päässyt kärryille, mikä salaliitto tämä on? 

AP.lle voimia, todella raskas tilanne. En voi sanoa muuta, kuin pelasta itsesi ja lapsesi, tuo tulee vain pahenemaan

Vierailija
11/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ryyppää tai äänestää feministejä on ehdoton ei.  Ole nyt mies äläkä simppi ja vuokraa kämppä ja lähde mäkeen.  Jos niitä lapsia ei ollut niin mene sinne saunaan ja tarkasta onko sulla munat vai ei.  Toimi sen mukaan.

Vierailija
12/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä lentokone juttu on? Tai siis kemikalaivanat taivaalla? Olen nyt useamman kerran lyhyen ajan sisällä tähän törmännyt, että ne ovat "vaarallisia" tai "merkki jostain" mutten ole päässyt kärryille, mikä salaliitto tämä on? 

https://www.rantapallo.fi/lennot/sinakin-olet-ihmetellyt-naita-jalkia-t…

Vierailija
13/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eron pitäisi olla iloinen asia?

No kylhän aapeen tilanne vaikuttaa siltä, että ero ON ilmoinen asia. Tuosta elämästä ei ole luvassa kuin surua, ero mahdollistaa uudedn alun jårjelliseen elämään. 

ap voi surra nyt, mutta tosiasia on, että erosta aiheutuva suru on pieni ja lyhytaikainen verrattuna siihen,.että paranoidin ja kontrolloivan alkoholistin kanssaa eläminen aiheutttaisi.

Vierailija
14/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP.lle voimia, todella raskas tilanne. En voi sanoa muuta, kuin pelasta itsesi ja lapsesi, tuo tulee vain pahenemaan

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kemikaalivana

Vierailija
15/22 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli taas suht normaali, ennen kuin humala ylitti sen kriittisen tason, jossa psykoottiset ajatukset ja puheet saivat vallan. Teollinen ruoka on myrkytettyä, vesijohtovesi samoin. Kananmunat on ostettava suoraan jostain tilalta, kaiken pitää olla luomua/maustamatonta, kahvinsuodattimissa on myrkkyä, teenlehtiä tutkitaan magneetin kanssa jne.

Entisaikaan tällaiset tapaukset olisi viety hullujenhuoneelle tai parantolaan, nykyään ilmeisesti kuuluu monimuotoisuuteen ja DEI-arvoihin.

Vierailija
16/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten on viikonloppu mennyt? Onko sinulla minkäikäisiä lapsia?

Vierailija
17/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamat kasaan ja juokse. Varmaan myös suret aikansa, mutta tajuat että teit oikein.

Vierailija
18/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koettanut saada apua naiselle? 

Tai edes puhunut?

Et ainakaan mainitse asiasta. Itsestä tuntuisi aika kylmältä vaan katsella menoa ja lähteä lätkimään, ennenkun edes puutun asiaan.

Tuolla naisella taitaa olla tosi paha olla.

Vierailija
19/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta kirjoittaa, kuin että tämän täytyy olla jotenkin miehen syy. Pakko olla. 

Vierailija
20/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa muuta kirjoittaa, kuin että tämän täytyy olla jotenkin miehen syy. Pakko olla. 

Ei sitä tiedä, onko ap vaikka pettänyt, jolloin kumppani syystäkin epäilee. Tosin siitä tulisi jossain vaiheessa päästää irti. Tai henkinen/fyysinen pahoinpitely, jolloin kumppani sekoaa ja haluaa turrutusta.

Nuo salaliittoteoriat voi johtua ihan liiasta alkoholista pimahtamisesta. Miten asiaan on puututtu?

Katko tekis terää.