Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisitko tietää jos kumppani pettää?

Vierailija
18.04.2024 |

Haluaisitko oikeasti? 

Minua on alkanut risomaan kun olen ollut 5vuotta sinkku ja ainoastaan VARATUT miehet on lähestyneet minua. No ensimmäisen kohdallahan olin niin naiivi että uskoin kun mies sanoi että ovat vaimonsa kanssa jo eronneet muttei ero ole vielä voimassa. Uskoin että mies halusi minut. Noh halusi vain seksiä, lopetti yhteydenpidon ja selvisi ettei mitään eroa ollut ikinä edes mietitty. Onnellisesti olivat yhdessä. Nainen ei tienny mitään. Enkä uskaltanut kertoa etten vaikuta katkeralta.

Toisen kohdalla taas mies tuli laittamaan viestiä ihan suoraan että menee vähän huonosti ja haluaisi seksiseuraa kun kotona ei saa. Noh en suostunut.

Sitten ollut muutamiakin tällaisia että mies jonka tiedän olevan varattu, tulee laittamaan viestiä ja huomaa jo heti ensimmäisestä "mitäs kuuluu?" viestistä että mitä on vailla. Kun kysyn että etkö ole varattu niin tulee selityksiä että on avointa suhdetta (josta yllättäen vaimo ei edes tiedä kun vähän selvittelen enemmän) tai että ei ole vuoteen ollu seksiä (en usko siihenkään vaimon some kanavien perusteella jos on esim viikoittain kuvia ja kirjoituksia ihanan miehen kanssa) tai sitten mies sanoo suoraan että salaa, ei kenenkään tarvitse tietää... En ole suostunut näihin.

Sitten oli yksi joka oli "eronnut" laittoi kuvia ihan muuttolaatikoista ja että oli pakkaamassa. Vietti aikaa minun kanssa sillontällöin, halusin edetä hitaasti kun olin varuillaan. Kerran mies sai suostuteltua seksiin. Sen jälkeen alkoi ghostaus ja selvisi kun kyselin että eivät olleet eronnut vaan nainen halusi vaihtaa sisustusta ja järjestystä niin siksi oli tavarat ja laatikot levällään.

Ja sitten vielä risteilyllä eräs mies tarjosi koko illan, oli ihan todella kohtelias ja hurmaava, lopuksi houkutteli hyttiin ja kun hommat oli hoideltu niin sanoi että "älä suutu mutta olen naimisissa" lähdin aika v*tun nopeasti pois. Selasin jonkin aikaa sitten miehen somea ja voi kuinka esittää täydellisestä perheen isää remontteineen ja lasten kanssa touhuten.

Olen muuttunut katkeraksi siitä syystä että enkö oikeasti kelpaa kuin varatuille ja siitä syystä että eikö kukaan ole lojaali kumppani? Varmaan kukaan noista naisista ei voisi uskoa miehestään noita juttuja mitenkään. Haluaisin alkaa käräyttämään näitä pettäjiä ja koska en voi sietää tuota valehtelua kaikille osapuolille.

Eli kysymys: Haluaisitko tietää miehesi pettävän? Vaikka kuinka luulet ettei se tekisi koskaan niin? Miten reagoisit viestin tuojalle?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta sillä nyt ei sinänsä ole merkitystä kysymykseesi. Vastaus kysymykseesi on että kyllä haluaisin tietää! Ja kyllä mulle tulee noita varattuja naisia myöskin iskemään seksin toivossa. 

Kysymykseen sinänsä liittymättä, some yms postaukset ei välttämättä kerro pariskunnan seksielämästä mitään. Meillä ei ole vaimoni kanssa ollut seksiä vuoteen mutta ulospäin kyllä näytämme kaikin puolin onnelliselta parilta. Ainoastaan seksielämä on kuollut. Ja ei, itse en lähde pettämään, mutta kyllä jokaiseen parisuhteeseen kuuluu rehellisyys ja luotto toiseen. Eli haluaisin tietää heti jos vaimoni pettäisi minua ja jos itse sortuisin niin kyllä kertoisin.

Olen saman tyyppisessä tilanteessa ja olen pettänyt. Asiasta on keskusteltu paljon ja lopulta tilanne meni siihen, että ilmoitin vaimolle, että seksiä on jossain, joko kotona tai muualla, hän voi vapaasti päättää. Tähän vaimo totesi, että sitten hänkin voi harrastaa seksiä muiden kanssa, johon totesin, että siitä vaan.

Vierailija
22/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon erilaisia vastauksia että en kerro, koska en voi tietää haluavatko he tietää.

Tästälähtien vaan muutan omaa tapaani ja en harrasta seksiä ollenkaan ennenkuin olen 100% varma onko mies sinkku.

Ainiin muutama vinkki mistä nainen  voisi päätellä miehen uskottomuuden. Oman kokemuksen mukaan siis. Ja puhun että miehet pettää koska ei ole kokemusta naisten pettämisestä joten älkää loukkaantunko että syytän vain miehiä, tiedän että naisetkin tekee tätä.

1. Mies ei halua somessa ilmoittaa parisuhdetilaansa. Tämä on aika varma merkki. Mies käyttää somea, julkaisee sinne ainoastaan itseensä liittyviä juttuja. Ei sanallakaan tai kuvallakaan vaimosta, korkeintaan lapsista ja nekin niin että ulkopuolinen voisi luulla että on erottu. Esim kuva "lasten kanssa uimaan". Oikeasti vaimo ollut mukana mutta ei ole mahtunut jostain syystä kuvaan. 🙂 Tai vastaavia juttuja. Kuitenkaan mistään ei nää että mies seurustelee. Pitää osata etsiä jostain tykkäyksien kautta ja sitten naisen some paljastaa että yhtä suurta onnellista perhettä ollaan.

2. Mies ei käytä somea ollenkaan. Tämä voi olla myös vilpittömästi ettei vaan halua käyttää ja julkaista mitään, mutta myös helppo tekosyy salata oma elämä mutta etsiä seuraa.

3. Miehet pettää yleensä ovelasti, kun vaimo on töissä tai salilla tai kaverin luona. He laskevat että nyt on tunti aikaa, pyytää seksiseuraa kotiin, nopeasti hommat ja sitten peitellään jäljet. Yllättäkää välillä ja tulkaa ilmoittamatta aiemmin kotiin.😊

Minulla on ollut aikaa tutkia ja aion tutkia jatkossakin pettäjiä. Kerran en sinkuistakaan seuraa saa. Mutta muistakaa että jos ajattelet ettei sinun miehesti ikinä tekisi niin ja olet siitä 100% varma, niin kyllä se vaan voi niin tehdä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Mikään ei ole kusipäisempää kuin valehtelu.

Kertomatta jättäminen ei ole sama asia kuin valehtelu. Aika ei kannata olla tyhmänrehellinen ja kertoa kaikkea, mitä tietää. Mutta se ei ole valehtelua.

Öööö, mitäs muuta se on kuin valehtelua tässä tapauksessa? Tuo ei ole valkoinen valhe vastauksena kysymykseen "onko mun uudet hiukset hyvät?". Tuontyyppisissä sen valehtelun ymmärtää ja se on jopa suotavaa. Kertomatta jättäminen ei ole sama asia kui valehtelu. Itseäsi kusetat.

Minä ainakin muistan vihkivalamme. Sanottiinko siinä; kaikille se antaa, vieraat se kestää, taudit se tartuttaa, perheen se rikkoo vai miten se meni? En ainakaan itse muista sellaista. Ja tällä ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa.

Onneksi meillä ei ole ajatuspoliiseja.

Fyysistä tekoa tarkoitin. Aivan aitoa penis-meni-johonkin-aukkoon fyysisyyttä. Et joudu oikeuteen mielikuvitusrikoksistakaan oikeassa elämässä.

Se mitä kukakin sängyssä fantasioi on jokaisen oma asia. Siitä voi päinvastoin saada lisäpotkua. Se olisi valehtelua vasta, jos kysyisin oletko koskaan fantasioinut jostakusta toisesta ja vastasit siihen, että et. Eikä sekään maata kaataisi.

Mutta kantaani vieraan paneskeluun ei muutu. Se on pahimman laatuinen petos, josta ei puhumalla selviä. 

Vierailija
24/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies ei halua somessa ilmoittaa parisuhdetilaansa. Tämä on aika varma merkki. Mies käyttää somea, julkaisee sinne ainoastaan itseensä liittyviä juttuja. Ei sanallakaan tai kuvallakaan vaimosta, korkeintaan lapsista ja nekin niin että ulkopuolinen voisi luulla että on erottu. Esim kuva "lasten kanssa uimaan". Oikeasti vaimo ollut mukana mutta ei ole mahtunut jostain syystä kuvaan. 🙂 Tai vastaavia juttuja. Kuitenkaan mistään ei nää että mies seurus

En ihan allekirjoita.

1. Statuksessa lukee naimisissa. Keskusteluissa kuitenkin kerron, että suhde on avoin ja ollaan yhdessä lasten takia kämppäkaveripohjalta ja arjen helpottamiseksi. Kerron myös, etten etsi kumppania vaan ainoastaan seksiseuraa ilman sitoumuksia.

2. En enää juurikaan käytä somea, en varsinkaan julkaise juuri koskaan mitään pl. Twitter tai LinkedIn.

3. En koskaan tapaa vieraita naisia omassa kotona, vaan ulkona, hotellissa tai naisen kotona.

Vierailija
25/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siitä hieno, että haluaa kartaa varattuja miehiä. Itse törmännyt työelämässä sinkkunaisiin, jotka vartasten halusivat houkutella varattuja miehiä sänkyyn. Syystä, ettei he eivät jääneet niin pahasti roikkumaan. Yksikin seireeni piiritti minua pitkään, eikä häntä häirinnyt ollenkaan, että olisi ollut kakkkosvaimo. Kerran erehdyin sanomaakin, että hänestä tulisi hyvä kakkosvaimo. Oli heti tarjoamassa kaikkia kolmea reikäänsä.  Suuttui, kun skippasiin daamin, kun alkoi ahistamaan jo ripustautuminen. Luojan kiitos oma pää kesti, enkä pettänyt.  Mutta pakko sanoa, että itseä on estäneet pettämistä se, että meillä ollut aina riittävästi seksiä ja vaimo ollut aina halukas seksiin. Lisäksi hän on täyttänyt läheisyyden ja henkisen tarpeeni aina 100%:sesti. Joten vieraissa  naisissa ei kiinnosta mikään muu kuin pillu ja se ei pitkälle riitä. 

Jossain sanottukin, että todellinen sielunkumppani puolisona tekee vanhan itsetunnon. Näin se varmaan on, että omakin on vaimon  ansiota. 

Vierailija
26/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta sillä nyt ei sinänsä ole merkitystä kysymykseesi. Vastaus kysymykseesi on että kyllä haluaisin tietää! Ja kyllä mulle tulee noita varattuja naisia myöskin iskemään seksin toivossa. 

Kysymykseen sinänsä liittymättä, some yms postaukset ei välttämättä kerro pariskunnan seksielämästä mitään. Meillä ei ole vaimoni kanssa ollut seksiä vuoteen mutta ulospäin kyllä näytämme kaikin puolin onnelliselta parilta. Ainoastaan seksielämä on kuollut. Ja ei, itse en lähde pettämään, mutta kyllä jokaiseen parisuhteeseen kuuluu rehellisyys ja luotto toiseen. Eli haluaisin tietää heti jos vaimoni pettäisi minua ja jos itse sortuisin niin kyllä kertoisin.

Olen saman tyyppisessä tilanteessa ja olen pettänyt. Asiasta on keskusteltu paljon ja lopulta tilanne meni siihen, että ilmoitin vaimolle, että seksiä on jossain, joko kotona tai muua

Tossa kohtaa mielestäni aletaan puhuun jo erosta. Toki ei se ihan niin yksi selitteistä ole.

Ymmärrän tietty ton et jos itse käyn vieraissa, niin puoliso saa tasavertaisesti myös käydä. Mielestäni tossa kohtaa mennään kuitenkin jo metsään. Kun tarkoitus on käydä vieraissa hoitamassa tarpeensa, kun puolisoa ei haluta / kotona ei saa. Jos tossa kohtaa puolisolla onkin haluja harrastaa seksiä, niin miksei se maistu kotona? 

Vierailija
27/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnosta seksi kenenkään kanssa, mutta on muuten hyvä puoliso. Saisin hänet suostumaan avoimeen suhteeseen omalta osaltani, mikäli pistäisin tuon suhteen ehdoksi. Hän ei tuosta kuitenkaan tykkäsi, joten mielestäni parempi pettää salaa kuin kertoa vieraissa käynneistä.

Vierailija
28/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa ei kiinnosta seksi kenenkään kanssa, mutta on muuten hyvä puoliso. Saisin hänet suostumaan avoimeen suhteeseen omalta osaltani, mikäli pistäisin tuon suhteen ehdoksi. Hän ei tuosta kuitenkaan tykkäsi, joten mielestäni parempi pettää salaa kuin kertoa vieraissa käynneistä.

Olen samaa mieltä. Se, mistä ei tiedä ei myöskään satuta. Eikä tunnustaminen hyödyttäisi mitenkään tilannetta,päin vastoin. Järvi ei kulu soutamisesta eikä mela melomisesta.

Vierailija
29/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti tietää kaikki likaiset yksityiskohdat.

Vierailija
30/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun saa tietää, voi sattua lovastikkin. Miksei voi puhua ennenkuin tekee mitään? Voihan se puoliso innostua, anna edes mahdollisuus. Toisen puolesta ei saisi päättää!

Vierailija
31/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää, jos puolisoni pettää. Itse asiassa haluaisin sanoa hänelle, että puuhaile ihan mitä vaan toisten kanssa mutta huolehdi siitä, että en saa tietää siitä. Ei vain ole ollut rohkeutta sanoa sitä. Pääasia, että viihdytään yhdessä silloin kun yhdessä ollaan. Muut ajat hän saa mielellään viihtyä jonkun toisen seurassa. Kivaa, että hänellä on kivaa.

Vierailija
32/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin tietää, keventäisi se pettäjän omaatuntoakin ja voitaisiin keskustella syistä ja mitä niille voidaan tehdä, parantaa suhdetta. Toisaalta, jos sen kuulisi joltain muulta kuin omalta pettävältä kumppanilta, tulisi mieleen onko hän niin tunteeton minua kohtaan ettei asia ole vaivannut ja kertonut siittä, haluaisinko sellaisen ihmisen kanssa jatkaa.

Viestin tuojan tapa kertoa ratkaisisi kuinka häneen suhtautuisin, kertoisiko satuttaakseen, vai tuodakseen tiedoksi epärehellisyyden.

Vierailija
33/33 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Tietenkin tuollaisesta kuuleminen satuttaa ja voi rikkoa, mutta silti haluaisin tietää. Mahdollisimman pian. Voin sitten siirtyä eteenpäin elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi