Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti jolla vauvat 4kk ja 1v 4kk vastailee kysymyksiinne hetken :)

Vierailija
22.01.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Äiti jolla samanlainen " satsi" , mutta jotka nyt jo vuoden vanhempia

Vierailija
2/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät :) Olin TODELLA yllättynyt kuinka pienenä heille tuli jo " omia" juttuja. Kun vauva oli 7 kk, ensimmäisen kerran selkeästi heillä oli sellainen oma hetki. Nyt ovat siis 1,5 v ja 2,5 v ja leikkivät tosi paljon yhdessä. Meillä eka 6 kk olivat aika raskaat mutta sitten selkeästi helpottui. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
4/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva nro 2 eli 4kk vanha saattaa seurata jo tuntien ajan mitä isoveli leikkii.

Nyt on selkeästi helpompaa kuin esikoisen ollessa 4kk, häntä piti jatkuvasti viihdyttää.

Olen tosi tyytyväinen tähän ikäeroon :)

Ap

Vierailija
5/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ikäeroa tulee noin 1v1kk.

Olen kauhusta kankeana, kiva kuulla että noinkin hyvin voi mennä. Lähinnä pelottaa alkuajan valvomiset, tai oikeastaan kaikki tässä pelottaa. Olen pillittänyt koko illan ja enkä oikein nää nyt valoa tulevaisuudessa.

Oma syy, olin väsymyksessäni huolimaton pillereiden kanssa.

Vierailija
6/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaluuksia oli esim kaupassa, kun toinen sai kiukkukohtauksen ja toinen oli vielä vauva, jota myös olisi pitänyt kantaa. Välillä piti vain jättää se toinen johonkin huutamaan, kun vei toisen esim autoon.

No kaikenkaikkiaan oli kyllä ihan helppoa ja nyt ovat jo isoja ja toistensa hyviä kavereita, vaikka ovat tyttö ja poika.