Äiti jolla vauvat 4kk ja 1v 4kk vastailee kysymyksiinne hetken :)
Kommentit (6)
Leikkivät :) Olin TODELLA yllättynyt kuinka pienenä heille tuli jo " omia" juttuja. Kun vauva oli 7 kk, ensimmäisen kerran selkeästi heillä oli sellainen oma hetki. Nyt ovat siis 1,5 v ja 2,5 v ja leikkivät tosi paljon yhdessä. Meillä eka 6 kk olivat aika raskaat mutta sitten selkeästi helpottui. Kaikkea hyvää teille!
Meillä vauva nro 2 eli 4kk vanha saattaa seurata jo tuntien ajan mitä isoveli leikkii.
Nyt on selkeästi helpompaa kuin esikoisen ollessa 4kk, häntä piti jatkuvasti viihdyttää.
Olen tosi tyytyväinen tähän ikäeroon :)
Ap
Eli ikäeroa tulee noin 1v1kk.
Olen kauhusta kankeana, kiva kuulla että noinkin hyvin voi mennä. Lähinnä pelottaa alkuajan valvomiset, tai oikeastaan kaikki tässä pelottaa. Olen pillittänyt koko illan ja enkä oikein nää nyt valoa tulevaisuudessa.
Oma syy, olin väsymyksessäni huolimaton pillereiden kanssa.
Hankaluuksia oli esim kaupassa, kun toinen sai kiukkukohtauksen ja toinen oli vielä vauva, jota myös olisi pitänyt kantaa. Välillä piti vain jättää se toinen johonkin huutamaan, kun vei toisen esim autoon.
No kaikenkaikkiaan oli kyllä ihan helppoa ja nyt ovat jo isoja ja toistensa hyviä kavereita, vaikka ovat tyttö ja poika.
T. Äiti jolla samanlainen " satsi" , mutta jotka nyt jo vuoden vanhempia