Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin - siirryin kirppisostoihin nyt kun pitää säästää

Vierailija
17.04.2024 |

Uffilta 3 euron vaate 

vintage maljakko lahjaksi 12 euroa

pari kivaa laukkua myös (laadukkaita ja hyväkuntoisia) vitosen kappale 

krngät ja sukat ja alusvaatteet toki uutena sitten alesta 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta ei usein löydä mitään. 

Vierailija
2/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy😖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta mitään. En ainakaan vaatteita, laukkuja, huonekaluja, käyttötavaraoita tai tavaroita ylipäätään kuin äärimmäiseen tarpeeseen. Ehkä lagerilta parit 3€ t-paidat sitten kun nykyiset ovat aivan kauhtuneita. Ostan kuitenkin tilaukset youtube premiumin, xbox ultimaten ja netflixiin tässä kuussa. Välillä saatan vaihtaa palveluja, mutta tuon verran käytän rahaa viihdepalveluihin. Ruokaa ostan harkitusti ja se on uutta koska ikinä ennen ole niin toiminut. Ostan liha- ja maitotuotteita, että saan proteiinia, koska energia on halpaa ja sitä on tarjolla ilmaiseksikin joka puolella. Karkkeja ja suklaata ostan kuten ennenkin eli kun tekee mieli. Pikaruokaa en osta, en käy ravintolassa enkä kahvilassa enää ollenkaan. En teatterissa, leffateatterissa, keikoilla enkä baareissa. Alkoholia en osta juuri ollenkaan. Parturissa 3kk:n välein. Bensaa en osta enää. Kuljen kävellen ja sähköpotkulaudalla kesäkauden. Talven bussilla. Aion kuluttaa niin vähän kuin mahdollista. Viikkobudjetti on noin 50-60€. Työssäkäyvä olen mut rahat ei enää riitä. 

Vierailija
4/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa pääsis takaisin 90-luvulle.

Vierailija
5/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Tervetuloa voiittajien kerhoon.

Vierailija
6/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea suomi 2020 luku. 

Vierailija
7/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveesi toteutuu, tulkoon lama t. Hallitus 

Vierailija
8/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taktiikka on pärjätä vanhoilla ja ehkä vähän räjähtäneilläkin tavaroilla jos oikeasti pitää säästää. Jonkun uuden hankinnan osto siis lykkääntyy monta kuukautta. Jos uuden ostamiseen on ennen mennyt pari kuukautta, niin nyt säästetään 4-5 kuukauttakin että saa summan kasaan ja voi ostaa jonkun vähän isomman pakollisen uuden asian. 

Vierailija
9/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina lähes kaiken kirppareilta, joten säästöä vuosien varrella aikamoinen summa. 

Vierailija
10/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kaipaatko 90-luvun kirppareille käymään?

Vierailija
11/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheinin Temun tavarat ovat valtaamassa kirpparit. Kauheita muovikoppuroita.

Vierailija
12/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyhy😖

Ookko kuulut pyykkikoneesta 

Vierailija
13/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin joka asunnossa pörisi Melkon kotoviiniastia tai pari. Minunkin sukulaiseni ihan rovastina häpeilemättä teki kotiviiniä muun muassa pihaltaan löytyneistä voikukista. Eikä yhtään nolostellut sitä, että ruoan kanssa oli sunnuntaipäivällisellä omatekoista kotiviiniä.

Vierailija
14/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun taktiikka on pärjätä vanhoilla ja ehkä vähän räjähtäneilläkin tavaroilla jos oikeasti pitää säästää. Jonkun uuden hankinnan osto siis lykkääntyy monta kuukautta. Jos uuden ostamiseen on ennen mennyt pari kuukautta, niin nyt säästetään 4-5 kuukauttakin että saa summan kasaan ja voi ostaa jonkun vähän isomman pakollisen uuden asian. 

Minä teen niin että ostan korvaavan halvalla kun se eteen tulee. Otan käyttöön kun on tarve ja edelliset hajoaa 

Vierailija
15/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina lähes kaiken kirppareilta, joten säästöä vuosien varrella aikamoinen summa. 

Osa haalii älyttömät määrät tavaraa kirppareilta ja sitten tuskailevat kun eivät mahdu kotiinsa.

Vierailija
16/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua muitten vanhoja lumppuja, enkä muuta nuhjuista käytettyä tavaraa. Tilaan tästä lähtien kaiken Temusta ja Suomen hallitus saa haistaa pitkän 💩

Vierailija
17/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vitsi? 90-luvulla oli ihan oikea lama, toivottavasti toiveesi ei toteudu. Vain musiikki oli parempaa. 

Vierailija
18/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheinin Temun tavarat ovat valtaamassa kirpparit. Kauheita muovikoppuroita.

Tiesitkö että niitä ei ole pakko ostaa?

Vierailija
19/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toimin noin hammaslääkärikäynnin, silmälasien ja gynekologilla käynnin kanssa. Sitten yhtäkkiä olikin pakko saada ne hoidettua, eikä yhden kuukauden aikana millään ollut varaa edes kahteen noista. Eli olisi pitänyt käydä ajoissa eikä lykätä, koska silloin olisi voinut suunnitella etukäteen menoja.

Vierailija
20/36 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua muitten vanhoja lumppuja, enkä muuta nuhjuista käytettyä tavaraa. Tilaan tästä lähtien kaiken Temusta ja Suomen hallitus saa haistaa pitkän 💩

Käy kirppiksellä tutustumassa Temun laatuun. Taitavat lähettää influencereille täysin eri laadusta tehdyt tuotteet, mitä muille kaupataan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi