Miesten stringit?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Siis mies perskarvoineen stringeissä? Ei helvetti. Kaiken maailman pervoja taas liikenteessä. Borat ja Jaskan Perseen Party Boy vielä menee, mutta ne onkin huumoria.
Onko? En oikein ole vakuuttunut sen perusteella ketkä fanittaa.Stringejä ja mankinejä on näkyny heillä. Festareilla ihmiset vapautuu 🤩🥳🎉💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Siis mies perskarvoineen stringeissä? Ei helvetti. Kaiken maailman pervoja taas liikenteessä. Borat ja Jaskan Perseen Party Boy vielä menee, mutta ne onkin huumoria.
Onko? En oikein ole vakuuttunut sen perusteella ketkä fanittaa.Stringejä ja mankinejä on näkyny heillä. Festareilla ihmiset vapautuu 🤩🥳🎉💖
Onko käynyt mielessä että niitä on oikeasti mukava käyttää kesähelteessä? Ei siinä ole mitään vapautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullut käytettyä yli 20 vuotta, tänä aikana monta pitkää suhdetta ja ei ne suhteet ole minun stringeihini kaatuneet.
Parempia alushousuja ei ole kuin oikean kokoiset stringit. Omistan enemmän stringejä kun vaimoni ja hän tykkää paljon kun joskus kävelen kotona pelkät stringit jalassa.
On tullut myös otettua stringeissä ulkomailla aurinkoa. En ole saanut muilta rannalla olijoilta negatiivistä palautetta. Kaupusteliatkin ovat tykänneet jäädä juttelemaan.
Kyllä, se on niin hot kun toinen palli roikkuu sieltä narun vierestä :`D
Miten se narun vierestä roikkuu? Eikai kenenkään pallit ole takapuolella? Vai onko sulla vaan niin kauheet vitjat 😂
Oon vaan sattunut kerran näkemään eikä se näky lähde verkkokalvoiltani.
Kyllä käytän, joka päivä käytössä, talvella varsin hyvät pitkien kalsareiden alla
Eikös ne sovi lähinnä homoille ja muille omituisille?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne sovi lähinnä homoille ja muille omituisille?
Eli jos nainen käyttää boksereita on hän lesbo ja tai omituinen?
Näillä keleillä en todellakaan pidä lyhyiden shortsien alla muita kun stringejä.
Minä käytän kesällä. Helteellä ne on parhaat.
Kyllä käytän ja lähes päivittäin. Ja olen kyllä ihan hetero. En keksi mitään valittamista. Oikean kokoiset ja laadukkaat stringit on erittäin hyvät jalassa.
Helteillä käytin kalukukkaroa, se oli parempi kuin stringit.
Tottakai! Parhaat housut ikinä. Monia löytyy, kuten Addicted mesh- stringit. Monia hyviä löytyy. Parhaat mulle on ollu Joe snider pride neon stringit! Aikansa otti päähän, ylös rullautuvat, puuvillaiset lökölahjebokserit. Mutta sitten kun nivuset hiertyivät, hiestä läpimäriksi kastuneissa boksereissa, tilasin ensimmäiset. Yllätyin positiivisesti. Eikä ne homoksi tee, niinku jotkut ilkkuvat.
Oompa nähny kerran yhellä mökkiläisellä, boksereiden lahkeesta roikkuvan vehkeet kaikkine palleineen! Kyllä nolotti tutun puolesta🤦...
Hyvät ovat miehellekin. Oon 4 kymppinen iskä ja käytössä miesten stringit viikoittain. Varsinkin salilla, pyöräillessä tai urheillessa pysyy paketti hyvin kasassa. :) ja puvun housujen kanssa mukavat. Bokserit ovat ihan liian hiostavat nivusista. Ei kiitos.
Tärkeää miesten stringeissä on sopiva koko ja että istuvat hyvin. Monissa miesten srtingeissä on tosi vähän tilaa varustukselle. Mutta tarpeeksi tilavia myös edestä ovat esim. Calvin Klein, Obviously jotka omia suosikkeja. Ellesse myös ihan hyvä ja tilava malli. Myös Diesel ja Emporio Armani ihan hyvät ne myös mulla käytössä. Ja niissä ei ole niin niukka malli jos sitä vierastaa. Toki jos tykkää tiukemmista niin vaikka joe snyder tai addicted on hyvä.
Kaupoista ei valitettavasti juuri saa mutta netistä löytyy. Mutta välillä on ck stringejä jossain sokoksella.
Alkkarit ne on siinä kun muutkin. Ite pidän ihan rohkeasti vaikka joku näkisi. Uikkareina en oo ainakaan vielä käyttänyt. Toki erilaiset mut ei haittaa jos jotain asia häiritsee. Ja toi on niin jostain että olisivat homojen juttu. Alkkarithan sen määrittää. Haloo!!!
Ei miesten stringeistä pallit roiku koska munille on tila. Eri jos käyttää naisten stringejä
Käytän pääasiassa pelkästään stringejä. Miellyttävät jalassa ja eivät hiosta/hierrä kuten boxerit.
Katseitahan se aina herättää hieman yleisissä pukkareissa mutta siinä toljottakoon. ikinä ei ole tullut kukaan kommentoimaan mitään.
Ulkomailla otan aurinkoa uima stringeillä usein. Oma eukko aluksi hieman kummaksu asiaa ja aina välillä vieläkin ihmettelee miksi tykkään pitää stringejä.
Tässä samalla myös lapseni oppivat avoimmuutta ja ei tarvitse pukeutua niin kuin kaikki muut tiettyjen normien mukaisesti.
Käyttääkö kukaan muu kalukukkaroa?
Tottakai on käyttäjä, täällä myös yksi. Vuosia sitten kokeilin ja totesin itselleni paremmaksi kun bokserit. Stringien hyöty tulee esille mielestäni varsinkin urheillessa ja kesähelteillä. Talvisin hieman kylmät tosin😅 Tietysti pitää myöntää että tietyissä tilanteissa aiheuttaa hieman katseita mutta toisaalta o ko sillä väliä? Miehen näkökulmasta, jos puhutaan naisten voimaantumisesta ja kaikesta muustakin lässytyksestä niin miksi mies ei saisi pukeutua kuten haluaa, keneltä se on pois? Omakohtaisen kokemuksena voin sanoa että naiset itseasiassa tuomitsee miehen stringien käyttöä ennemän kun miehet. Eli nimenomaan ne jotka haluavat ennemän ymmärrystä ja nostaa esille uusia "normeja" ovat ne jotka tuomitsee eniten🤣
Itse olen sen verran itsevarma että käytän missä ja milloin tahansa, ja jos se nyt sattuu häiritsemään jonkun silmään niin katsokoot pois. Alusvaatteina, takapihalla aurinkoaottessa ja rannalla. Naapurit on tottunut, emäntä tykkää ja rannalla ei kiinnosta muiden mielipiteet. Kaverit tietää eikä oudoksi, työporukka tietää kun rusketusrajoja on vähän vaikea peitellä (eikä tarvitse) firman saunaillassa.
Nokkamies ylös ja kävellään me miehet selkä suorassa vaan, mitä muiden mielipiteillä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten stringeistä pallit roiku koska munille on tila. Eri jos käyttää naisten stringejä
Se on juurikin näin kuten kirjoitat. Massasta erottuva valinta kyllä mutta jos on itselle sopiva ja miellyttävä malli niin kokeiluun ja käyttöön vaan. Ei tarvitse olla kaikkien juttu mutta ei ne bokseritkaan ole. Mua häiritsee paljon enemmän hiostavat bokserit nivusissa kuin nauha pakaroiden välissä. Jos hyvä malli niin se ei juuri edes tunnu. Ja vähän pitääkin tintuasehän on se juttu ja tuntuu ryhdikkäältä.
Miesten stringeissä malli ja materiaali vaikuttaa paljon mukavuuteen. Omia suosikkeja ovat mm. Obviouslun tai ck malli. Niissä tilaa myös takaa hyväntuntuiset ja näköiset. Myös sellaiset ohuempaa materiaalia olevat esim. Olaf benz tai hom. Kesällä rohkeasti vaan käyttöön!
Stringit päivittäisessä käytössä enkä juuri muunmallisia enää omista koska ovat vaan itselle niin hyvän tuntuset ja kevyet, tuntuu kuin mitään ei olisi jalassa, Löytyy monen mallisia ihan naruista alkaen, myös uima-stringejä muutamat joita olen uimarannalla pitänyt. Vaimokin tykkää kun käytän stringejä
Kyllä huomaa tästäkin ketjusta millaisia rasistijuntteja suomalaiset ovat