Onko teistä ok, jos 19v nainen seurustelee 36v työttömän miehen kanssa?
Miten itse kokisit asian, jos kyseessä olisi oma tyttäresi?
Kommentit (139)
Riippuu kumpaan työttömien ryhmään tuo mies kuuluu, onko ressukka joka ei saa töitä, nämä ovat kieltämättä aika turvallisia kumppaneita. Vai onko kyseessä komea Fernadez, joka pyörittelee vähän huumebisnestä ja muuta mukavaa ja näihin nämä nuoret yleensä retkahtaa ja sitten ihmetellään kun tulee aina nyrkistä ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin aikooko hän ruveta miehen omaishoitajiksi kun ikää alkaa tulla.
No eipä juuri kukaan 19-vuotiaana mitään avioliittoa tms loppuelämän suhdetta etsi, vaan pidetään hauskaa. Jolloin tämmöisillä ei ole mitään merkitystä. Se on ihan ok olla jonkun kanssa vaikka vain vuosi tai pari, tai vaikka viikko.
Niin ja siinä muutaman vuoden hukkaa sitä parasta nuoruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok vaikka 9 vuotias tyttö seurustelusi vaikka 46 vuotiaan miehen kanssa. Seurustelulle kun ei ole mitään ikärajaa. Suojaikäraja koskee vain seksiä ja seurustella voi ilmankin.
Totta. Oulussa nuoretkin tytöt seurustelee reilusti vanhempienkin arabimiesten kanssa ja eipä niitä kukaan pahalla katso, rakkaus on aina ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok, koska ikäero. Onko mies fiksu, kiva, kunnollinen vai renttu, juova? 19v naisen kannattaisi olla sinkkuna, tehdä oma koti ja elämä, tai sitten miettiä tarkemmin kenen kanssa on. Sillä on väliä.
Mitä väliä sillä muka on? Itselläni oli kaikenlaisia lyhyitä parisuhteita ikävuosina 18-26. Se oli mukavaa ja hyviä muistoja kaikista. Ei niistä minkäänlaista haittaa ollut. Ei kai kukaan ole enää niin vanhoillinen, että ajattleisi että naisen pitäisi jotain "puhtautta" varjella ja pyrkiä löytämään se loppuelämän mies heti nuorena, kokeilematta muita. En minä ainakaan. Minusta oli nuorena selvää, että ei tässä aviioliittoa edes etsitä, kunhan kokeillaan mitä yleensä tykkää miehistä ja parisuhteista.
Miksi ihmeessä viettää aikaa vanhojen ukkojen kanssa? Ihan eri sukupolvea.
Liian vanha tyyppi. En hyväksyisi. Ukko lähestyy keski-ikää. Nainen on nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo nainen tekee työkseen?
On kassalla töissä.
T. ap
On ok. Miksi minua kiinnostaisi? Molemmat aikuisia ihmisiä, jotka tehkööt mielensä mukaan. Itse kolmekymppisenä miehenä tykkään tuon ikäisistä naisista, ja saan myös rutkasti vastakaikua näiltä. Ei tunnu meistä mitenkään luonnottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok, koska ikäero. Onko mies fiksu, kiva, kunnollinen vai renttu, juova? 19v naisen kannattaisi olla sinkkuna, tehdä oma koti ja elämä, tai sitten miettiä tarkemmin kenen kanssa on. Sillä on väliä.
Mitä väliä sillä muka on? Itselläni oli kaikenlaisia lyhyitä parisuhteita ikävuosina 18-26. Se oli mukavaa ja hyviä muistoja kaikista. Ei niistä minkäänlaista haittaa ollut. Ei kai kukaan ole enää niin vanhoillinen, että ajattleisi että naisen pitäisi jotain "puhtautta" varjella ja pyrkiä löytämään se loppuelämän mies heti nuorena, kokeilematta muita. En minä ainakaan. Minusta oli nuorena selvää, että ei tässä aviioliittoa edes etsitä, kunhan kokeillaan mitä yleensä tykkää miehistä ja parisuhteista.
Miksi ihmeessä viettää aikaa vanhojen ukkojen kanssa? Ihan eri sukupolvea.
Sale ja danny ei hyväksy mielipidettäsi. Muista se että vanhassa kynttilässä palaa yhtä kuuma liekki kuin nuoremmassakin.
Täysin ok. Naisten on turha rääkyä vastaan. M32
Ihan kauheeta että seurustelee työttömän kanssa. Siitähän voi saada vaikka syyhyn.
ok. onko ero työtön mies vai töissä,,se ikäeroko nyt vai muu ongelma. kait hän työllistyy. ikäero ok. jos elämäntapa intiaani,, nooo,,vähän monimutkaisempaa,mutta päättäkööt itse silloinkin. ei kaikki seuranpito,suhteilu johda avioon ,,tapailusuhde ehkä,,
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin aikooko hän ruveta miehen omaishoitajiksi kun ikää alkaa tulla.
mikä ihme ikäero toi on, vrt niinistöllä eri luokkaa. onhan ihmisillä eri makuja. eri asia jos olisi 70 v ukon kanssa. entä jos olisi toisinpäin akka mihen ikäinen.. eihän kaikkia suhteita ole tarkoitettu nykyaikana kun vaihdellaan,,edes loppuelämäksi,, monella on useampi rakkaus, saati jokunen tapailusuhdekin,,mistä syystä työtön. tänään luin kolme yritystä irtisanoo mm helsinginsanomat ,,ympäri maakuntaa oli irtisanomisia sata- 17 kpl,, lama tulossa,,oli 90 luvulla monet konkurssit jne silloinkin tuli työttömiä. onko avioliitto kyseessä heti,, antaa aikuisten olla,, mene pois
Vierailija kirjoitti:
No, en kyllä hyväksyisi seurustelusuhdetta...
sun mielipitees kiinnosta mitä se sulle kuuluisi edes tuossa tapauksessa mene veeee pois nyt
Vierailija kirjoitti:
Tytär seurustelee parhaillaan 34-vuotiaan kanssa. Ei haittaa ollenkaan meitä vanhempia ikäero. Täysi-ikäinen, fiksu ja järkevä ihminenhän tuo tytär on. Emme me hänen tekemisiinsä puutu. Tuskin hän sen miehen kanssa naimisiin menee tai mitään, mutta eipä sitä semmoista tarvikaan. Voi elämästä nuorena muutenkin nauttia, vain tutkia ja kokeilla eri juttuja. Tämä mies on myös ulkomaalainen ja muslimi, mikä on enemmän huolia aiheuttanut kuin ikäero, mutta tosiaan, täysi-ikäinen on vapaa tekemään mitä haluaa.
Sitten menee naimisiin jos tulee raskaaksi ja lapsestakin tulee automaattisesti muslimi.
Niin, eli vielä vähän lisää tietoa tästä suhteesta. Kyseessä on minun sukulaistyttö/nainen, joka on ehkä vähän sinisilmäinen sekä uskoo aina hyvää kaikista ihmisistä. Nainen on ison kaupan kassalla töissä pääkaupunginseudulla. Työtön mies kerää pulloja päivät ja tulee aina sukulaisnaisen kassalle antamaan kuittia, näin he ovat aikanaan tutustuneet ja nyt kuulin, että he seurustelevat... Mies on siis ideologisesti työtön, eikä kuulemma ole koskaan ollut palkka töissä. Se jos mikä häiritsee minua, sillä nainen on jo rakastunut tähän mieheen, kun suunnittelevat yhdessä viettää naisen kesälomaa viikon Espanjassa. Miten saisin naiselle puhuttua järkeä, ennen kuin on liian myöhäistä. Pelkään että nainen tulee kohta raskaaksi tälle miehelle, sillä on merkkejä siitä, että he ovat tosissaan valmiita olemaan yhdessä sekä perustemaan perheen. Mitä pitäisi tehdä, jotta nainen ei kiirehtisi miehen kanssa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli vielä vähän lisää tietoa tästä suhteesta. Kyseessä on minun sukulaistyttö/nainen, joka on ehkä vähän sinisilmäinen sekä uskoo aina hyvää kaikista ihmisistä. Nainen on ison kaupan kassalla töissä pääkaupunginseudulla. Työtön mies kerää pulloja päivät ja tulee aina sukulaisnaisen kassalle antamaan kuittia, näin he ovat aikanaan tutustuneet ja nyt kuulin, että he seurustelevat... Mies on siis ideologisesti työtön, eikä kuulemma ole koskaan ollut palkka töissä. Se jos mikä häiritsee minua, sillä nainen on jo rakastunut tähän mieheen, kun suunnittelevat yhdessä viettää naisen kesälomaa viikon Espanjassa. Miten saisin naiselle puhuttua järkeä, ennen kuin on liian myöhäistä. Pelkään että nainen tulee kohta raskaaksi tälle miehelle, sillä on merkkejä siitä, että he ovat tosissaan valmiita olemaan yhdessä sekä perustemaan perheen. Mitä pitäisi tehdä, jotta nainen ei kiirehtisi miehen kanssa suhteessa?
Niin, siis T. ap
Jos mun tytär niin yrittäisin puhua järkeä. En haluaisi et tuon ikäisen kanssa hengailisi oli töissä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis T. ap
Mikä siinä on ap, että nuori nainen roikkuu tuossa miehessä... Onko tyttö ero perheestä vai onko tytöllä huono suhde omaan isäänsä, jos tyttö etsii isän korviketta?
Mikä siinä on ap, että nuori nainen roikkuu tuossa miehessä... Onko tyttö ero perheestä vai onko tytöllä huono suhde omaan isäänsä, jos tyttö etsii isän korviketta?
Kyllä on eronneesta perheestä, mutta erosivat tytön olleensa 17v, joten tytöllä on isä ollut läsnä perheessä.
T. ap
Daddy issues.
Samaa mitä antti lindtman mummo-kaijassaan. Mummy issues