Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
601/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo Liisan perheen ruotsalainen äiti noin kilahti? Esittikö Liisa, että kaikki on hyvin ja yhtäkkiä syyttikin mammaa jostain? 

No en ihmettele yhtään. Liisahan on patalaiska eikä tee oma-aloitteisesti mitään. 

Toinen laiskuri on Sinna. Kuinka se kehtaa maata puoleen päivään pers homeessa.

Se Sinnahan oli moneen otteeseen sanonut perheelle että voi kyllä herätä ja tehdä mitä perhe haluaa, mutta perhe ei halunnut. 

Vierailija
602/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kiusattu paljon, mutta jostain syystä en nähnyt kiusaamista sarjassa. 

Onko kiellettyä hengata niiden kanssa joiden kanssa on hyvä henki ja jotain yhteistä? Jos kokee jonkun olevan energiasieppo, onko hänen kanssaan pakko viettää aikaa tai muuten se on kiusaamista?

Ne muuthan potivat siitä huonoa omaatuntoa ja kuitenkin moneen kertaan viettivät sen Myyn kanssa aikaa ja yrittivät. 

Itse en olisi jaksanut viettää aikaa kenenkään kanssa, jonka kanssa olisi ollut ikävä olla. Ja ymmärrän että mun kanssa ei moni ole elämässäni jaksanut viettää aikaa koska mulla on ADHD ja olen välillä tosi raskas. 

Mulle kiusaaminen tarkoittaa tahallista ilkeyttä toista kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo Liisan perheen ruotsalainen äiti noin kilahti? Esittikö Liisa, että kaikki on hyvin ja yhtäkkiä syyttikin mammaa jostain? 

No en ihmettele yhtään. Liisahan on patalaiska eikä tee oma-aloitteisesti mitään. 

Toinen laiskuri on Sinna. Kuinka se kehtaa maata puoleen päivään pers homeessa.

Se Sinnahan oli moneen otteeseen sanonut perheelle että voi kyllä herätä ja tehdä mitä perhe haluaa, mutta perhe ei halunnut. 

Joskus voisi tehdä ihan itsekin.

Vierailija
604/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna sanoi yhteisen lentomatkan jälkeen, että tulevat hyvin toimeen Myyn kanssa, vaikkakin ovat erilaisia. No sitten kun soittivat puhelun perheen kanssa ja Myylle sattui se sekava perhe. Puhelu oli kaoottinen ja Myy ilmeisen ahdistunut tästä. Muille jäi hyvät fiilikset perheistään. Tuntuu, etteivät tässä kohtaa osanneet asettua Myyn asemaan. Totta kai se vetää fiiliksen matalaksi, koska perheessä joutuu kuitenkaan asumaan ja elämään. Sinna tuntui silloin päättävän, että Myy on negatiivinen, eikä halunnut olla tekemisissä muuten kuin pakollisten kuvauksien ajan. Myyllä on muutenkin varmaan tapana sanoa suoraan ja kaunistelematta, että huonosti menee. Sinna itse sanoi että itkeskelee paljon. Sen voisi joku muu kokea häiritsevänä. On eri tapoja reagoida asioihin.

Vierailija
605/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiellettyä hengata niiden kanssa joiden kanssa on hyvä henki ja jotain yhteistä? Jos kokee jonkun olevan energiasieppo, onko hänen kanssaan pakko viettää aikaa tai muuten se on kiusaamista?

Ne muuthan potivat siitä huonoa omaatuntoa ja kuitenkin moneen kertaan viettivät sen Myyn kanssa aikaa ja yrittivät. 

Itse en olisi jaksanut viettää aikaa kenenkään kanssa, jonka kanssa olisi ollut ikävä olla. Ja ymmärrän että mun kanssa ei moni ole elämässäni jaksanut viettää aikaa koska mulla on ADHD ja olen välillä tosi raskas. 

No itse asiassa eivät kyllä edes yrittäneet viettää Myyn kanssa aikaa, muuta kuin silloin kun oli  pakko eli oli tuotannon kanssa sovittuja kuvauksia. Ja olisivat myös voineet sanoa Myylle, että mikä mättää. Mun mielestä tätä ei voi verrata ihan "normaaliin" elämään. Tuonne reissuun kuitenkin lähdetään yhdessä ja tarkoitus olisi, että ovat toistensa tuki ja turva. Jokainen voi miettiä, miltä tuntuis jäädä ulkopuolelle. 

Vierailija
606/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy hapannaama niin en yhtään ihmettele ettei haluttu mukaan porukkaan. Tytöt myös sellaisia etten kotiini huolisi sillä saisin yhden lapsen lisää huollettavaksi.

Mä en kyllä sinänsä ymmärrä. Jos kerran ollaan rajattu aika yhteisellä reissulla, miksi käyttää se kiusaamiseen?

Vierailija
607/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyn negatiivisuudesta ja katkeruudesta tulee mieleen vähän tän palstan katkeroituneet mammat.

Ekassa tai olikohan tokassa jaksossa tuli selville, että Myy on introvertti. Introverteillä voi olla taipumusta negatiivisuuteen ja luoda suhteita toisiin ihmisiin eli persoonallisuutensa vuoksi voi vaikuttaa kylmältä ihmiseltä, mutta itse koen, että hän on kuitenkin ikäisekseen kypsä ja kykenee reflektoimaan toimintaansa toisin kuin nämä blondit.

Tuo koko introvertti/extrovertti homma on kyllä nykyään niin rasittava kuulla. Ei ne nyt ole olemassa

Onko Niinistö introvertti ja Stubb extrovertti?  Kaikkilla pitää olla oma "vertti" mutta ei tarvitse olla mies vai nainen. Aika vaikeaa voi päästä extro-klubiin kuin jopa Myy ja Niinistö ja Baby Lasagna ov

Joo, ei sitä ainakaan kukaan meikäläinen  tosiTV:tä katsova kyökkipsykologi pysty määrittelemään (että kuka on mitäkin). Mutta Stubbia veikkaisin ekstrovertiksi.

Vierailija
608/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa eivät kyllä edes yrittäneet viettää Myyn kanssa aikaa, muuta kuin silloin kun oli  pakko eli oli tuotannon kanssa so

Oli kyse vain parista kuukaudesta, ja vielä sellaisesta ohjelmasta joka näytetään kaikelle kansalle. Sen ajan olisivat voineet tiiminä tukea toinen toisiaan, ketään unohtamatta.

Vierailija
609/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Liisa ei vaan sanonut mitään kameroiden edessä Myystä, siksi se oli hiljaa :D Ylellä töissä niin ei viitsi. Ilman kameroita varmasti valitti ummet ja lammet. Kiusaaminen, syrjiminen, henkinen väkivalta yms on niin sisäänrakennettu juttu joillain ihmisillä että tuskinpa siitä koskaan päästään. Sitä on aina ollut ja tulee olemaan. Arsesta, muttei siihen tarvitse kun ilkeitä persoonallisuuspiirteitä niin se jo riittää.

Vierailija
610/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyllä ei kai se eka perhe ollut onnistunut hänen kannaltaan ja varmaan oli mieli maassa ja nää 3 eivät osanneet reagoida. 

Vierailija
611/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kolme oli vähän kun yläasteen "pissiksiä"

Vierailija
612/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuvittelen, että nämä uudet sukupolvet ovat fiksumpia ja osaavat ottaa toisiaan huomioon paremmin, mutta sama yläasteen meininki näyttää jatkuvan edelleen kuin itselläni yli 20 vuotta sitten.

Vierailija
613/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MUUT sarjan tähdet Valma, 19, ja Liisa, 19, kertovat IS:lle ohjelman lehdistötilaisuudessa, että tytöillä on yhteinen Snapchat-ryhmä. Valma ei kuitenkaan halua paljastaa, kuuluvatko kaikki kauden au pairit kyseiseen ryhmään."

"Liisa uskoo saaneensa sarjasta elinikäisiä ystäviä. Hän kertoo, että au pairit ovat pitäneet yhteyttä myös kuvausten jälkeen. Hän ajattelee lähentyneensä etenkin Valman ja Sinnan kanssa.

Kaikki käyttäytyivät tosi asiallisesti ja aikuismaisesti. Ei mitään isoa draamaa ollut, Liisa kertoo."

" En ole kuullut heistä reissun jälkeen, Myy kertoi." 

Ilta-Sanomat

Varmaan Myyn tosi kiva lukea näitä jälkeenpäin....

Vierailija
614/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko päältäpäin mukavat perhetytöt pahimpia kiusaajia? Näköjään.

Vierailija
615/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnalla oli jatkuvasti sanottavaa Myystä ja vaikutti syrjäänjättämisen agitaattorilta, oli se joka puhui pahaa. Ellei taustatoimittaja niin kiero että väkisin haluaa draamaa ja kysyy joka kerralla Myystä. Sekään ei yllättäisi. 

Tytöt olivat kolmistaan ihan yhtä "negatiivisia", jos nyt edes niin voi sanoa se on ihan normaalia joskus mussuttaa jos on kuuma hiki nälkä ja vähän purkaa isäntäperheestä juoruja. 

Toivottavasti Sinna sai kimmokkeen lopettaa tuontyylisen ajattelutavan. Kaikki he ovat tosi nuoria ja vaikuttavat kilteistä ihmisiltä.

aika usein noissa ohjelmissa kaikilta kysellään ja vain joidenkin puheet leikataan siihen

Vierailija
616/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas asiallinen ja kypsä kirjoitus Myyltä. Arvostan. Ei varmasti ole helppoa ollut katsoa sarjaa ja vieläpä avautua tunteistaan kaikelle kansalle. Vieläkin elää monin paikoin ajatus että kiusatuksi tuleminen on omaa syytä joten vaatii kyllä rohkeutta tulla esiin noin avoimena tapahtuneesta ja sen aiheuttamista tunteista. 

Sen sijaan Sinnan ulostulo: "Muistakaa ettei oma totuus ole oikea totuus". Mitä hittoa tuo edes tarkoittaa? Koskeeko tuo häntä itseäänkin vai kaikkia muita? Ovatko muiden kokemukset valetta ja hänen totta? Jos halusi vihjata että Myy valehtelee tai katsojat ovat ymmärtäneet tilanteen väärin, niin olisi sitten kertonut oman näkemyksensä epämääräisen ja ilkeän vihjailun sijaan.

Vierailija
617/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Liisa ei vaan sanonut mitään kameroiden edessä Myystä, siksi se oli hiljaa :D Ylellä töissä niin ei viitsi. Ilman kameroita varmasti valitti ummet ja lammet. Kiusaaminen, syrjiminen, henkinen väkivalta yms on niin sisäänrakennettu juttu joillain ihmisillä että tuskinpa siitä koskaan päästään. Sitä on aina ollut ja tulee olemaan. Arsesta, muttei siihen tarvitse kun ilkeitä persoonallisuuspiirteitä niin se jo riittää.

eli Liisa suojeltiin kun hänen sanomisiaan ei näytetty

Vierailija
618/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MUUT sarjan tähdet Valma, 19, ja Liisa, 19, kertovat IS:lle ohjelman lehdistötilaisuudessa, että tytöillä on yhteinen Snapchat-ryhmä. Valma ei kuitenkaan halua paljastaa, kuuluvatko kaikki kauden au pairit kyseiseen ryhmään."

"Liisa uskoo saaneensa sarjasta elinikäisiä ystäviä. Hän kertoo, että au pairit ovat pitäneet yhteyttä myös kuvausten jälkeen. Hän ajattelee lähentyneensä etenkin Valman ja Sinnan kanssa.

Kaikki käyttäytyivät tosi asiallisesti ja aikuismaisesti. Ei mitään isoa draamaa ollut, Liisa kertoo."

" En ole kuullut heistä reissun jälkeen, Myy kertoi." 

Ilta-Sanomat

Varmaan Myyn tosi kiva lukea näitä jälkeenpäin....

Hän ajattelee lähentyneensä etenkin Valman ja Sinnan kanssa. niin heitähän oli yhteensä 4...

Vierailija
619/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas asiallinen ja kypsä kirjoitus Myyltä. Arvostan. Ei varmasti ole helppoa ollut katsoa sarjaa ja vieläpä avautua tunteistaan kaikelle kansalle. Vieläkin elää monin paikoin ajatus että kiusatuksi tuleminen on omaa syytä joten vaatii kyllä rohkeutta tulla esiin noin avoimena tapahtuneesta ja sen aiheuttamista tunteista. 

Sen sijaan Sinnan ulostulo: "Muistakaa ettei oma totuus ole oikea totuus". Mitä hittoa tuo edes tarkoittaa? Koskeeko tuo häntä itseäänkin vai kaikkia muita? Ovatko muiden kokemukset valetta ja hänen totta? Jos halusi vihjata että Myy valehtelee tai katsojat ovat ymmärtäneet tilanteen väärin, niin olisi sitten kertonut oman näkemyksensä epämääräisen ja ilkeän vihjailun sijaan.

Tota Sinna lausuntoa olin just tulossa ihmettelemään, olikin jo täällä. Sinna kaivaa nyt itselleen syvempää kuoppaa näillä ulostuloillaan. Ei näin.

Vierailija
620/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Myy meni siihen toiseen perheeseen, niin tuntui, että Sinna oikein odotti, että siellä olisi mennyt huonosti ja Myy olisi valittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan