Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
561/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo Liisan perheen äiti oli aivan järkyttävä! Kaunainen, törkeä, passiivisagressiivinne joka vain lateli loukkauksia ja yritti provosoida.

Liisa pysyi kohteliaasti aikuisena, kunnioitan todella! Olisin itse sanonut asiallisesti takaisin. Liisa oli koko päivän perheen kanssa ja se äiti ei tajua että se on väsyttävää ettei ole omaa aikaa vaikka se perheen kaa olo ei olisi "aina töitä".

Kyllä siinä oli molemmissa osapuolissa vikaa. Ensin ollaan 6 viikkoa täysin tyytyväisenä, kunnes ei ollakaan. Saadaan vapaata 5päivän sisilian matkaa varten, yms. Hankala siinä on host-äidin lukea ajatuksia jos ulos päin kaikki on ok, että ei yhtäkkiä olekaan. Liisahan ei tehnyt 40 tuntista työviikkoa vaikka niin väitti. Toki aina kannattaisi heti alussa jo tehdä selkeät aikataulut milloin tehdään mitäkin. 

Jossain kohtaahan se tyytymättömyys alkaa jos on alkaakseen? Ei kai tuo ole mikään vika? Minusta Liisa otti aiheen esiin tosi aikuismaisesti, sanoen että on huomannut etteivät ole viime aikoina olleet samalla sivulla aikataulujen suhteen, ja voisiko loppuajalle aikataulun sopia selkeästi ettei tule enempää väärinkäsityksiä. Tästä äiti suivaantui ja ainakin minun on todella vaikea nähdä miksi. Ainoa syy mitä keksin on se, että Liisa oli lasten kanssa myös vapaa-ajallaan, ja tuo sitten poistuisi jos se tehtäisiin näkyväksi. Perheen äiti oli tilanteessa todella lapsellinen. Liisan käytöksessä en näe vikaa ellei sitten kameroiden ulkopuolella tapahtunut jotain mikä selittää suivaantumisen.

Vierailija
562/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goiniko noista kukaan tällä kaudella paikallisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus pelkästään itseä ja omaa hyvinvointia kohtaan on kylläkin nimenomaan itsekkyyttä. Aidosti positiivinen ajattelee muitakin ja yrittää tuoda myös muille hyvinvointia ja mukavaa oloa.

-eri

Jep. Sinnakin halusi Myyn hymyilevän, ettei hänelle itselleen tule paha mieli.

Joskus voi olla rankkaa myönteisesti elämään suhtautuvana kannatella ja piristää niitä, jotka ajattevat elämästä negatiivisesti. 

Ei ainakaan mulle peruspositiivisena ihmisenä ole. Ei positiivisuuteni ole niin hataralla pohjalla että negatiiviset näkemykset sen romuttaisivat. Lähinnä koen että olemme erilaisia ihmisiä ja jos tosiaan jollakin on oikeasti huono olla niin tunnen myötätuntoa. En myöskään ajattele että minun pitäisi pakkopiristää ihmisiä jotka ovat luonteeltaan vakavampia. Miksi pitäisi? Heillä on oikeus olla sellaisia kuin ovat eikä ole minun tehtäväni muuttaa heitä. Esim. hyvä ystäväni on vähän Myyn oloinen, eli minua vakavammin asioihin suhtautuva ja pikkuisen lakoninen huumoriltaan. Aivan ihana ihminen ja myös Myystä pidin paljon.

Vierailija
564/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Myy löysi tasoisensa perheensä jotka molemmat tykkäävät selkeistä säännöistä . Eka perhe oli katastrofaalinen. Ihmettelin että Valma jaksoi sinnitellä siinä " omassa huoneessaan " , en itse olisi jaksanut.Olisi ollut kiva että Maltaa olisi näytetty enemmän ,esim. millaisia kauppoja jne.

Vierailija
565/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos L olisi jätetty yksin, se olisi.. no tiedätte kyllä. Miksei tässä tapauksessa? 

Vierailija
566/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos L olisi jätetty yksin, se olisi.. no tiedätte kyllä. Miksei tässä tapauksessa? 

Semmoinen kristallipallo taas per s u l illa.

Vierailija
567/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää, että joku jätetään ulkopuoliseksi, ja tunnen myötätuntoa Myytä kohtaan. Olisin myös mieluiten viettänyt hänen kanssaan aikaa tuosta nelikosta.

Toisaalta ymmärrän myös Valmaa, Sinnaa ja Liisaa, jos ja kun eivät pitäneet Myyn seurasta syystä tai toisesta. Aikuinen saa jo itse päättää, kenen kanssa viettää vapaa-aikaansa, enkä minä ainakaan kutsu kotiini kylään työkavereita, joiden kanssa tunnen oloni tukalaksi, eivätkä he kutsu minua. Onko se sitten kiusaamista, minusta ei. Töissä kohtelemme toisiamme tietenkin asiallisesti, ja niin kohtelivat au pairitkin, kun olivat neljästään kuvattavina, eli "töissä".

Siitä olen samaa mieltä, että tyttöjen olisi pitänyt olla heti alussa rehellisiä Myylle. Moniko siihenkään sitten oikeasti pystyy vielä vanhemmallakaan iällä.. Sanomaan toiselle päin naamaa, mikä toisessa ärsyttää. Riitaahan siitä todennäköisesti vain tulee, ja konfliktien välttely on inhimillistä.

Vierailija
568/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Malta oli tylsä ympäristö muutenkin. Paikallisia perheitä tai heidän kulttuuria ei näykynyt paljoa. Sisilian reissu oli mielenkiintoinen ainoastaan. Ylellähän oli kysely, että mihin maahan aupairit lähtisivät. Japania oli äänestyttö paljon... taisi budjetti sanella tämän kohteen.

Japanissa hyvin harvalla on au pair, ja jos onkin, niin ne on sitten todnäk jotain varakkaita ulkkareita ainoastaan. Lisäksi tossa olis suuri ongelma saada työviisumit kaikille (ei pelkästään hillitön paperisota, mutta ei voi myöskään luottaa aikatauluihin, jotka tämänkaltaisessa produktiossa varmasti tarkat ja tiukat), ja myöskin kuvausluvat ym. itse paikan päällä.

Työviisumeita tuskin tarvitsisi hankkia kun edellisilläkin kausilla oltu ulkomailla vain ns. lomalla ja kuvaamassa TV ohjelmaa, kuvausluvat toki asia erikseen. Jos ei Japani niin ehkä joku muu Aasian maa voisi onnistua kuitenkin. 

Vierailija
569/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme muijaa omi tasoa koulukiusaajat, ei mitään ymmärrystä erilaisuudelle. Itse olen tyyliä jos verensokeri laskee niin väkisinkin vituttaa ja en mahda sille mitään. Nälkäkiukku ei ole oma valinta, eikä kivaa itsellekään. Vituttaa miten ihmistä syrjitään. Myy oli omanlaisensa, mutta eipä nuo muutkaan 3 olleet ihan mukavimmista päästä. 

Vierailija
570/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme muijaa omi tasoa koulukiusaajat, ei mitään ymmärrystä erilaisuudelle. Itse olen tyyliä jos verensokeri laskee niin väkisinkin vituttaa ja en mahda sille mitään. Nälkäkiukku ei ole oma valinta, eikä kivaa itsellekään. Vituttaa miten ihmistä syrjitään. Myy oli omanlaisensa, mutta eipä nuo muutkaan 3 olleet ihan mukavimmista päästä. 

Ehkä oli ymmärrystä erilaisuudelle, muttei halua hengailla tyypin kanssa, jonka seurassa ei ole hyvä olla.

Itsekin olen altis verensokerin heittelystä johtuvalle vitutukselle, ja voin rehellisesti sanoa, että nälkäkiukku ei ole oma valinta, mutta siihen varautuminen tai varautumatta jättäminen on.

Vierailija
571/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Myy vaikutti kiinnostavimmalta noista neljästä. Sen kanssa oli varmaan voinu käydä syvällisiä keskusteluita. 

Vierailija
572/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat kiusaajat vauvapalstalla. Samalla tavalla käyttäydytte ettekä pyydä anteeksi. Jotain rajaa. Nuoria tyttöjä ovat. Kaikkea hyvää heille!

Ketä täällä on kiusattu? 

Ei ole totta! Au paireja arvostellaan tylysti vauvapalstalla. Se on kiusaamista.

Vierailija
573/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kaudella oli kans hieman porukasta ulkopuolelle jäämistä, mutta tämä hylkiö löysi sitten väylän täysin muista au paireista. Olivatkohan briteissä, muistatteko tämän neidin?

Vierailija
574/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä kaudella oli kans hieman porukasta ulkopuolelle jäämistä, mutta tämä hylkiö löysi sitten väylän täysin muista au paireista. Olivatkohan briteissä, muistatteko tämän neidin?

Muistan, mutta ei todellakaan ollut mikään hylkiö. Siinä oli kaksi samanhenkistä tyyppiä. Mutta ei siinä ketään ulkopuolelle jätetty. Ja oli ihana, että Anna halusi tutustua muihinkin kuin vaan suomalaisiin au paireihin.

Vierailija
575/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnalla oli jatkuvasti sanottavaa Myystä ja vaikutti syrjäänjättämisen agitaattorilta, oli se joka puhui pahaa. Ellei taustatoimittaja niin kiero että väkisin haluaa draamaa ja kysyy joka kerralla Myystä. Sekään ei yllättäisi. 

Tytöt olivat kolmistaan ihan yhtä "negatiivisia", jos nyt edes niin voi sanoa se on ihan normaalia joskus mussuttaa jos on kuuma hiki nälkä ja vähän purkaa isäntäperheestä juoruja. 

Toivottavasti Sinna sai kimmokkeen lopettaa tuontyylisen ajattelutavan. Kaikki he ovat tosi nuoria ja vaikuttavat kilteistä ihmisiltä.

Vierailija
576/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika lattea kausi tämä. Myy oli hieman myrtsi ja tosikon oloinen, mutta loppupeleissä ihan mukava tyttö.Valma oli melkoinen höseltäjä 😄

Vierailija
577/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä pakkomielle sinnalla oli myyn haukkumiseen? Ihan jokaisesta asiasta oli pakko keksiä jotain.. sairasta. Koko kausi tuntui liittyvän vain myyn kiusaamiseen :(

Vierailija
578/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika lattea kausi tämä. Myy oli hieman myrtsi ja tosikon oloinen, mutta loppupeleissä ihan mukava tyttö.Valma oli melkoinen höseltäjä 😄

Ehkä enempi vaan hitaasti lämpeävä uudessa porukassa. Eikä sitä auttanut että muut päätti jo heti ensi kohtaamisella ulkoistaa Myyn porukasta.

Vierailija
579/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy oli hyvä tyyppi

Ulkokuori pettää useissa tapauksissa. Ykskin yrmy kehui miten on niiin aurinkoinen ja aina hyväntuulinen. Ja  näytti olevan naama viturallaan joka välissä.

Vierailija
580/1176 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti pyytävät anteeksi vain siksi koska asiasta tuli julkinen ja paljon kritiikkiä.

Sinna ei tietenkään myönnä mitään koska hän on niin täydellinen. Mikä sitä oikein vaivaa? Tainnut olla koulussakin kiusaaja. 

Sinna tuskin tajuaa sitä, mikä hänen käytöksessään oli pielessä. Ei varmaan ymmärtäisi ratakiskosta vääntämälläkään. Ainoa oikea totuus on Sinnan totuus, kiitos ja anteeksi siitä <3

Valma ja Liisa saattoivat säikähtää julkista kritiikkiä sen verran, että ehkä pysähtyivät miettimään käytöstään. Toivottavasti ottivat tämän kasvun paikkana ja fiksuuntuisivat seurauksena.

Ja nyt sitten meidän on syytä muistaa, että meidänkään ei pidä liikaa alkaa yhden editoidun ohjelman perusteella syyllistämään ja haukkumaan ketään vaan

Niin, totta. Se oli Myyn mukaan todellisuudessa pahempaa loppua kohden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä