Tämä palsta on ihan pilalla
Ei voi enää muuta sanoa. Täällä ei ole enää hyvän mielen rentouttavia kivoja ketjuja ja keskustelua. Pelkkää ankeutta, valitusta ja joutavien uutisten spämmäämistä.
Oli ennenkin vaikeaa, sairauksia, väkivaltaa, köyhyyttä ja työttömyyttä mutta ei sitä oksennettu koko ajan joka paikkaan.
Joo ei mun ole pakko olka täällä. Tiedän.
Kommentit (6)
Juuri näin Juuri näin
Mä edelleen pysyn siinä, että ihmisten tulis lopettaa tai pitää edes taukoa iltapäivälehtien lukemiseen.
Keskittää energiaa asioihin millä on väliä, esim oma hyvinvointi.
Kun sen tekee, alkaa automaattisesti oma mielikin toimimaan ihan eri tavalla.
Se ei enää halua ottaa vastaan mitään sellaista mikä laskee sen energiatasoja.
Täst negatiivisesti touhusta on tullu muotia nykysin, se ei saa mennä niin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa tarpeeksi haukkua ihmisiä ilkeästi..?????
Öö... mä haluaisin keskustella jostakin kivasta kuten kevätvaatteista, kukkasista sisälle ja pihalle yms. Ei mua kiinnosta puhua kenestäkään henkilöstä.
Sama. Olen mies, mutta niiden kukkaverhojuttujen ( ovat siis toki tärkeitä ) lisäksi oli myös hyviä keskusteluja, joissa sain usein päin korvia asiantuntijoilta. En siis koskaan ole ollut toksinen tai äijä, mutta ehkä mansleinanut joskus. 54
Avartavia keskusteluja. Tämä nykyinen ylisjonnejen trollipalsta on todella turhauttava, kun mikä tahansa ketju voi poistua koska tahansa.
Kiitos teille seurasta ja Rauhaa!
On täällä seassa kukkakeskustelujakin. Kieltämättä tietty pauhaaminen on nyt ylikorostunutta.
Etkö saa tarpeeksi haukkua ihmisiä ilkeästi..?????