Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos köyhällä on 3000 euroa säästössä

Vierailija
17.04.2024 |

Koska on säästänyt vuosia, niin onko se mielestäsi iso summa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusihan tuollaisesta rahamäärästä nousee päähän. Sitten voi haukkua muita itseään köyhempiä köyhiä ja vaatia leikkauksia.

Miten voi leikata ihmiseltä, joka ei ole itse tehnyt rahojaan? Kyse on siitä, että sanotaan, ettei tämä riistäminen toisilta käy enää. 

Vierailija
42/47 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verotettavat tulot 14 000 euroa vuodessa. Siitä pois verot ja eläminen. Ja jää vielä jotain säästöön, enpä todellakaan usko. Et nyt kerro kaikkea.

Eihän minun tarvitse kaikkea yksin maksaa, kun minulla on mies.

Noiden tulojen perusteella et tosiaan maksa "yksin kaikkea" etkä edes omaa osaasi. Eli mies elättää. Hyvähän sitä silloin on omat rahansa säästää.

En todellakaan säästä omia rahoja. Ollaan niin pienituloinen perhe. Hyvä jos joskus saan muutaman kymmenen euroa säästöön. Minä maksan perheemme ruoat, vaatteet kun niitä tarvitaan, lääkkeet yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se 3000 euroa enemmän kuin monilla muilla köyhillä. Ihan hyvä minimitaso, jossa ei yllättävä hellan tai auton hajoaminen heti kaada korttipakkaa. Vielä parempi jos niitä säästöjä saa normi kuukausina hiljalleen kartutettua.

Vierailija
44/47 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys on vassaritutkijoiden määritelmän mukaan aina suhteellista. Eli riippuu keneen verrataan.

Nalle Wahlroon on köyhyysmääritelmän mukaan köyhä, oikein persaukinen. Jos verrataan Elon Muskiin.

Ja muistatteko kun Ben Syskovitch kertoi ostaneenda Mondeon, ja suhteellinen köyhyys lisääntyi.

Nykyään köyhätkään ei aja mondeolla.

Vierailija
45/47 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt jotain 20 vuotta ja säästössä on vain 70000 euroa. Olisin voinut säästää enemmänkin mutta olen ostellut kaikkea kuten veneen 20000 eurolla ja yks kesä meni juhlimiseen 5000 euroa.

Vierailija
46/47 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. On ainakin yksi asia, joka todistaa että Ammattivalittaja ei ole köyhä.

Köyhät ei taatusti lomaile Aruballa. Case closed.

Vierailija
47/47 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monihan täällä kirjoittelee, että 5e tai 12e tai 25e tilillä ja 3 päivää tai 5 päivää tai 7 päivää seuraavaan palkkaan tai tukee tai johonkin, että varmaan tässä vaiheessa tuo 3 tonnia olisi aika paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän