Kuinka monta ydinliitossa elävää lasta tiedät?
Tarkoitan tässä sitä että vanhemmat ovat avioliitossa, perheen lapset siitä syntyneet ja perhe elää siinä kokoonpanossa?
Kommentit (25)
Kyllä minua kiinnostaa koska lapsella pitää olla isä ja äiti. Terveisin PS ja KD
Tiedän kolme, mutta yhden pariskunnan miehellä on jo muutama avioliitto takana ja lapsia niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa koska lapsella pitää olla isä ja äiti. Terveisin PS ja KD
En ole PS enkä KD ja pidän siitä, että minulla on perinteinen isä ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kolme, mutta yhden pariskunnan miehellä on jo muutama avioliitto takana ja lapsia niistä.
Eli ei ole hakemani ydinperhe.
Vierailija kirjoitti:
Suksi suolle.
Kaksi. Kyseisen perheen äiti oli sivusuhteessa toisen miehen kanssa yli vuoden ajan, mutta on visusti pitänyt salaisuutensa ja perhe koossa. Pakko sanoa, että en oikein arvosta. Kulissiliitto siis.
Mites me, kun me tehtiin ensin lapset ja sitten vasta mentiin naimisiin?
Onneksi lukuisia. Ei sillä että sen olisi pakko olla juuri niin, mutta näitäkin perheitä edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Mites me, kun me tehtiin ensin lapset ja sitten vasta mentiin naimisiin?
Synnit saa anteeksi rukoilemalla.
Enemmistö niistä joiden vanhemmista vähintään toinen on tuttu. Ei mitään hajua naapureiden lapsista, lapsen koulukavereista yms.
kirjoitti:
Viera kirjoitti:
Eli ei ole hakemani ydinperhe. Aika vaikea löytää.
Ajattelen lähipiiriä, sisarukseni ja heidän lapsensa. Puolet kummastakin sukupolvesta on uusioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on oikeus äitiin ja isään.
Lapsella on oikeus turvalliseen kotiin.
Kolme, kaikki omia. Tehty avioliitossa joka edelleen voi hyvin. Lapset 25,24,22.
Tiedän vaan kaksi uusioperhettä. Muuten tuttavapiirissä on vain ydinperheitä. Asutaan todella keskiluokkaisella alueella. En tiedä vaikuttaako se omaan otantaan jotenkin.
En tiiä, en kysele.