Mitä te holittomat juotte baareissa?
Kysymys otsikossa. Itse en limuja yms halua juoda, ja ilman mitään on vähän ulkopuolinen/ outo olo. Veden juonti tuntuu hassulta.
Kommentit (34)
Viinaa tietenkin,vain homot ja muut vihervassukat juo kaljaa ja siideriä.
Holitonta olutta.
Joskus myös holillista.
Tilanteesta riippuen alkoholitonta siideriä, kivennäisvettä tuopissa tai vaikka omenamehua tuopista.
Viimeksi join kahvin. Se oli iltapäivällä kun kävin ravintolassa. Ei kiinnosta mennä selvinpäin katsomaan muiden juomista. Hyvin harvoin käyn kuppiloissa selvinpäin. Nyt on jo useampi vuosi mennyt niin vähällä juomisella että yhden käden sormilla voi laskea 3 vuoden baarireissut.
Holittomat oluet on osa ihan hyviä. Tekevät myös hyviä drinksuja esim mehuista ja nektareista jos varsinaiset limsat ei kiinnosta.
Ettekö te uskalla käyttää ALKOholista sen oikeaa nimeä?
Kahvia juon. Joskus oon juonu alkotonta oluttakin.
En käy juomaravintoloissa kun en juo alkoholia. Jos käyn jossakin syömässä niin juon maitoa tai vettä
Mocktaileja. Monet jopa parempia kuin holilliset drinkit. Toki riippuu vähän millaisissa baareissa käy... Kaikista ei saa hyviä mocktaileja, saati niitä ollenkaan.
Se schweppes russchian pelkältään on pirtsakkaa. Ei ole makeaa, kuten limonadit tai mehut.
alkoholiton olut tai mocktaileja. tosi helppoa nykyään juoda alkoholitonta, jos haluaa. Ei ole iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Luin holtittomat
Samoin ja olin jo vastaamassa että shotteja :D
holitonta olutta tai siideriä