Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAPPY BABYn rattaita netistä ulkomailta??

22.01.2007 |

Tietäiskö joku nettiosoitteita sivuille mistä noita saisi tilattua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy baby on suomalaisen maahantuojan muunnelma Implastin valmistamista vaunuista. Sama valmistaja tekee jenkkeihin pienillä muunnoksilla Stroll-Air merkillä vaunuja.

Implast tekee vaunut Puolassa ja muutamassa puolalaisessa nettikaupassa on vastaavia vaunuja myynnissä. Hinnat on kuitenkin samat kuin Suomessa. Jenkkien sivuilla hinnat olivat aavistuksen halvemmat, mutta postikulut ja verot ovat sitten oma lukunsa...

Etsin tuossa jokin aika sitten Happy Babyn vaunuja netin kautta tilattavaksi ja olin yhteydessä jopa valmistajaan, mutta lopputulos oli että ostin vaunut Suomesta. Suomen maahantuoja (AT Lastenturva) tekee Suomessa myytäviin vaunuihin muutoksia; joitain osia vaihdetaan Suomen standardien ja olosuhteiden mukaiseksi.

Kyselin monelta taholta asiasta ja näin minulle selitettiin. Jos jollain on parempaa tietoa, niin hienoa. Saattaa toki olla myös että olen jotain ymmärtänyt väärin... =)

~Murmutti

Vierailija
2/3 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon asian lähestulkoon heti kun kysymyksen tänne laitoin, että suomalainenhan tuo merkki onkin. On vaan hirveen kalliit uutena nuo tuplat ja käytettynä ei yksiäkään ole tullut vastaan =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ymmärsin AT lastenturva ei ole maahantuoja vaan ihan tavallinen jälleenmyyjä. Happy babyn maahantuoja on kai jossain Joensuussa. Implastin vaunuja on ollut myynnissä Suomessa muuallakin ainakin Driver 3XL ja Driver Twistiä ja Spider tuplamallia oli saamassani esitteessä.