Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

### 3-KUUMEILIJAT viikko 4 ###

22.01.2007 |

Avaan tämän viikon pinon - elämäni ihka ensimmäisen sellaisen. Tulkaahan kertomaan kuulumisia!

Luhtavilla

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania uutisia!!!! hieno homma:)

muistaakseni niin että rv.8 jälkeen pienenee riskit ja rv 12. jälkeen pienenee jo paljonkin...

mutta älä nyt huoli, kyllä se menee loppuun asti, täältä tulee niin paljon tarraa ja liimaa ettei lähe kulumallakaan:)

onnea koko poppoolle:)))

Vierailija
62/74 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla plussauutisia. Paljon onnea Adel!!! Ei muuta kuin ihanaa odotusaikaa ja käyhän edelleen kertomassa meille kuulumisiasi.

toivottelee Luhtavilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hienoa!

Paljon onnea plussasta. =)

Ehkä tosiaan mun ja priscillan on aihetta ottaa iisimmin ens kierrossa.

ja tuosta exelistä mulla on kans semmonen et voi katsoa miten muissa kierroissa on ollu ja vertailla. Ihan ok homma kun kiertoja on useampi takana.

Tsirppana yk3 / kp 29 / 29-31

Vierailija
64/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me saadaan vähemmälläkin hössötyksellä ja sitten taas itkulla ne kääröt, i promise!

Vierailija
65/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut priscillalle tädin saapumisesta! Tsemiä uuteen kiertoon!

Älä Tsirppana vielä heitä toivoas: mulla kaikissa raskauksissa on ollu menkkamaisia oireita mm. mahaa nipistelly ja jomotellu sekä ollu holahtava olo. Toivoa on vielä :)

Tarald yk6 kp14/28 eli parhaat päivät raskautumisen kannalta meneillään

Vierailija
66/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisella pahoittelut tädistä, kuinka se sinne kerkes ku tuli tännekkin eillen :(

Eli roskiin kaikki oireet! olen sun kanssa samoilla linjoilla et nyt loppuu hössötys ja oireiden tarkkailu. Mä en ainakaan enää jaksa. pari kuukautta enää niin tulee jo vuosi yritystä. tosin yksi km oli välis mut silti. En olisi ikinä uskonu että vauvan saanti voi olla näin hankalaa. Tiedän, on pareja jokka yrittää monta vuotta eikä ehkä sittenkään onnistu. mut silti ittestä tuntuu pahalta. Varsinki kun ympärillä kerrotaan koko ajan kun tuttava perheisiin tulee vauva ja kysellään koskas te kolmannen teette, tekis mieli vasta ei kuule saat... koskaan! mitä se sulle kuuluu!!!

Tsirppana; toivottavasti täti jättää edes sut rauhaan.

kp 2 ja fiilis pyllystä!

Vierailija
67/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen täällä vielä ja onneksi en ole tuonne odotus puolelle vielä mennyt, sillä tänä aamuna alkoi verenvuoto... :( Mieli on maassa ja pahasti! Vielä on tietysti vähän ehkä toivoa, mies on ostamassa testiä, jolla varmistetaan mikä tilanne. Pakko kuitenkin jollekkin kertoa... En ole tätä raskautta kenellekkään levitellyt eli teillehän tässä pitää kertoa...

Eowyn mieli maassa :(

Vierailija
68/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä vielä mitään vahvoja oireita ollut. Hieman rintojen arkuutta ja kuvottavaa oloa on ollut iltaisin.

Yrityskerta kakkosesta tärppäs, mutta jos laskee tuon km:n myös niin kyllä tässä viisi kiertoa ollaan yhteensä yritelty.

Meillä kanssa on nyt hyvin paljon ystäviä jotka raskaana tai joilla pieniä vauvoja. Meillä nuo omat lapset on 7 ja 4 ja ollaan pitkään oltu ainoat lapselliset. Ystäväpiirin vanhin lapsi on 1,5 vuotta. Oon tienny koko ajan että kyllä tää kolmoskuume iskee sitten kun ystäväpiiri alkaa lisääntymään ja niinhän siinä kävi!

Adel rv 5+1

Vierailija
69/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskaudessa on valtavasti vuotoa. Jos on vähäisempää kun menkat on hyvä merkki.

Tuleeko verta paljon, väri ja oletko kipeä?

Tiedän että odottaminen on kauheaa ja pelko sydämessä koko ajan. Toivotaan kuitenkin parasta. Paljonko sinulla on viikkoja?

Tällä hetkellä on ainakin haahuissa odottajia joilla on vuotoa mutta silti raskaus jatkuu.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
70/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas72: Veri oli ihan kirkkaanpunaista ja sitä tuli ihan mukavasti. Ei mitenkään lorottamalla, mutta ei kamalan vähänkään. Näin viime yönä muuten unta keskenmenosta. Kipeä olo on, mahaan sattuu niinkuin menkat olisi alkamassa/päällä. Nyt tilanne jo rauhoittunut verenvuodon suhteen eli tiedän, että vielä on toivoa. Tuli toista odottaessakin vähän verta ja tuollahan se pikkuinen nyt juoksentelee eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta häntä odottaessa sitä verta tuli vain pyyhkiessä kerran. Katsotaan miten tilanne jatkuu, en vielä heitä tosiaan toivoa menemään, mutta mielikään ei ole nyt kaikkein parhain. Onneksi on kuitenkin jo nuo kaksi ihanuutta tuolla juoksentelemassa :)

Onnea plussanneelle! :) (sorry, en muista nimimerkkiä) vauvaliimaa paljon mukaan!!!!!

Eowyn rv 5+6

Vierailija
71/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

72oinas:aivan kun mun suusta... oireet roskiin, tätiä ne vaan tietää... voimahali

Vierailija
72/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ikävää tuo vuoto, mutta täällä pidetään peukut pystyssä että kaikki menisi kuitenkin hyvin ja että selviäisitte säikähdyksellä.

Tiedän yhden tarinan jossa vuoto kesti viikolle 16 asti, mutta kaikki meni hyvin loppujen lopuksi.

Täällä meillä viettettiin tänään kolmois synttäreitä. Minun, tytön ja pojan vaikka mulla ja pojalla on viralliset päivät vasta 2 viikon kuluttua mutta helppo pitää kaikki kerralla.

Oli oikein hulina päivä ja olen ihan poikki, mutta eipä ehtiny ajattelemaan alkavia kuukautisia. Edelleen on tunne että ne alkaa muutaman päivän sisällä. Vaikka ei oireita taida olla minkäänlaisia juuri nytten. Kyllä se täti sieltä saapuu kun saapui muillekkin joilla oli samat oireet kuin mulla. Selvisipä oireiden syyt. No elämä jatkuu, vaikka kyllä sitä kuitenkin pettyy kun se vuoto alkaa kohta.

Tsirppana yk 3 / kp 30 / 29-31

Vierailija
73/74 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Adelelle plussauutisesta - hienoa! Aina yhtä mukava kuulla hyviä uutisia.

Tsirppana: Meidän lapset ovat syntyneet 06/04 ja 09/05.

Tällä viikolla pillerit sitten loppuvat. Ajateltiin kuitenkin odotella tyhjennysvuotoa, kun ois varmaan helpompi laskea syntymäaikaakin, toisaalta pystyishän sen ultrallakin määrittelemään. Ei vaan malttais odotella, et pääsis tositoimiin. Aiemmin tuolla mietinkin, et mitenkähän pitkään kestää ennen kuin vuoto tulee. Toivottavasti ei kauaa! En oo muuten ikinä yhtä innokkaasti odotellut tädin tuloa.

Tärppionnea!

Vierailija
74/74 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eowyn, toivottavasti veri ei merkkaa mitään ja raskaus jatkuu!!!!

Itselläni on kuumat paikat, kun tunnin päästä pitäisi soittaa verikokeen tuloksia, josta selviää tarkka hcg-arvo.... Mua rupes ihan kamalasti jännittämään, ihan mahaan särkee. Voi kun arvo olisi riittävän korkea!!!!

Tärppionnea kaikille : )))