Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

### 3-KUUMEILIJAT viikko 4 ###

22.01.2007 |

Avaan tämän viikon pinon - elämäni ihka ensimmäisen sellaisen. Tulkaahan kertomaan kuulumisia!

Luhtavilla

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tympii..

Kp 31 on nyt sitten kp 1. Eli se siitä.

Ottaa päähän niin rankasti :(

Tirrukka kp 1/~30, yk 3

Vierailija
22/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin tulosta. Taitaa täti siirtyä sitten sun luota tänne meille. =(

Vähän on sellainen olo että kyllä se täti on tulossa lähiaikoina.

Aluksi oli niin varma olo raskaudesta, mutta nyt se on hävinnyt. Ja olen jo valmistautunut tädin saapumiseen.

Ei taida vaan meillä tärpätä.

Vähän ahdistaa.

Tsirppana yk3 / kp 26 / 29-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidinpäs muutaman päivän palstatauon; ) Heh varmaan yksi päivä välissä.Ihanaa kun sataa lunta ja risteily lähestyy, mitähän ihanaa ja romanttista sitä keksisi " hyttielämään" ???Hmmm täytyypäs miettiä tarkkaan; )

Tsirppana; Muista, älä menetä toivoasi ennenkuin....Kyllä se nyytti kaikille suodaan.Pakko uskoa siihen, minäkin viidettä kertaa jo tsemppan itseäni.

Tirrukka; harmitus myös sinun puolestasi...

Adel11 ja mp73; ovatkos oireet vahvistuneet??mp73 aikoi testata viikonloppuna, mutta koskas sinä testaat Adel11?? Ja heti tulette sitten kertomaan ihania uutisia: )

-Eppu- ja Netta73; tervetuloa mukavaan joukkoomme, ja ansku78 palaili myös takaisin.Mukava saada uusia kuumeilijoita.

Luhtavilla; meillä käytössä vuoden vanha Nissan Primera Traveller; ) ja minä hölmö haaveilen vielä isommasta autosta, nyt kun lueskelin kuinka muutkin pärjää pienillä autoilla, naurattaa oma suuruudenhulluus; )Hienosti muuten painonpudotsuprojektisi etenee: ))

On; täti pakkailee kamojaan, aika pitkään viihtyikin.Outo kierto sinällään, että menkkakipuja ei ollut laisinkaan mutta muuten vuoto taas kuin saavista.Ovis tulee joskus ensiviikolla...tikkuja ei ole, enkä hanki!!Nyt mennään omilla tuntemuksilla, jos vaikka se auttaisi jotenkin.Olenhan käyttänyt ovistikkuja ekasta kierrosta lähtien, eikä tärpännyt...

Nauttikaahan lumesta; )

-Happy kp6/25-28 yk5

Vierailija
24/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lumityöt tehty, poitsu nukkumassa ja aikaa taas pinoutua. Olen käynyt kyllä ahkerasti lukemassa, mutta enpä ole saanut mitään kirjoitettua.

Tirrukalle pahoittelut tädin saapumisesta. Eiköhän se päivä taas paista kun täti punainen päättää lähteä muutaman päivän päästä.

mp73 ja Adel11 teillä onkin jännät päivät menossa. Kovasti plussia toivon teille.

nette73: tervetuloa joukkoon. Minäkin sain aika kauan puhua kolmannesta ennenkuin mies innostui asiasta. Ja molemmilla yrityskierroilla häneen iski rimakauhu ja juuri ennen ovista alkoi puhuminen ehkäisyn käytöstä. Nyt toivon mielen muuttuneen jo kokonaan myönteiseksi.

Autosta: meillä on Volvo V70, edellistä korimallia. Kovasti telisi mieli vaihtaa, vaikka koko ei olekaan huono. Ajellaan paljon pitkiä mökkimatkoja ja mies haaveilee dieselistä ja autosta jolla saisi vetää painavampaa peräkärryä. Todennäköisesti käytetään nekin rahat kuitenkin kodin remonttiin ja mökkiin.

Perjantaita odottelen, kun silloin mies ja esikoinen saapuvat kotiin (pikkunen itkeskeli eilen illalla äidin ikävää :( ). Päästään vihdoin harjoittelemman peittojenkin alle;).

Äiti1972 yk3 kp7/~28

Vierailija
25/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt harmittaa kun kp vaihtui myös täällä tänään 1:ksi.. Vaikka tiedossahan se oli että se täti sieltä kohta kurvaa, mutta toiveet eli silti kun meilläkin on ollut keskeytetty yhdyntä nyt pillereiden lopetuksen jälkeen. Hassusti sitä vain ajattelee että josko olis yksi simppa sittenkin päässyt " karkuun" ja perille ;). Noh, ei auta surra sillä nythän tämä yritys sitten alkaa oikein tosossaan! Pitkät ja piinaavat päivät ovat siis edessä, varsinkin kun aina niin päiväntarkka kiertoni (28pvää) on sen lokakuisen keskenmenon jälkeen heitellyt välillä jopa sinne 32 päivään..

Saa nähdä joutuuko ovulaatiotesteihin sitten jossain vaiheessa turvautumaan jos kierto alkaa näin heittelehtiä?

Aivan valtavasti omaa vauvakuumettani lisäsi tänä aamuna myös se kun olin vihdoinkin saanut yöllä puhelimeeni tekstiviestin ystäväperheeltä joiden kolmas lapsi syntyi viime yönä! Pinkaisen heti tänään iltapäivällä katsomaan tätä uuden elämän ihmettä ja pakkohan se aamuisella kauppareissulla oli ostaa jotain pientä viemisiksi ;)! Näytin varmaan ihan vauhkolta siellä marketin vauvanvaatehyllyillä, kun hypistelin kaikkea mitä käsiin osui...

Olipa kiva että niinkin moni vielä muisti minut syksyltä! Ja tietenkin harmittelut teidän " vanhojen" ja uusienkin tuttujen puolesta ettette ole vielä siirtyneet kotiloihin mutta eiköhän tehdä tässä kevättalvella sellainen joukkoryntäys kaikki tuonne toiselle puolelle, eikös vaan :).

Adel11, Tsirppana ja mp73: Teillähän on ihan kohta testintekohetket edessä! iiks että alkaa jännittämään jo teidän puolesta :))

Tirrukka: Mennään näköjään ihan samoissa, mulla myös tänään kp1 ja viime kierron pituus oli sen 30 päivää joten ei muuta kuin seuraavaa ovulaatiota odottamaan!

-Eppu- ja Netta73: Tervetuloa vain minunkin puolestani mukaan keskusteluihin!

Nyt en enään muista mitä muuta piti kommentoida, voi harmi..

Toivottavasti en unohtanut ketään välistä.

Ystäväni (joka on myöskin raskaana viimeisellä kolmanneksella..) tulee kohta kyläilemään joten taidampa katsomaan löytäisinkö mitään tarjottavaa..

Palataan!

Ansku78 yk1 ja kp1/28-30

Vierailija
26/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirrukka, pahoittelut tädin saapumisesta : (

Tsirppana, peukutuksia sulle!

Muita nimimerkkejä en nyt muistakaan, vaikka kaikki luin läpi. Miten te muut muistatte? Pitäisi vissiin kirjoittaa paperille ylös, on niin hatara pää....

Minä hätähousu menin tänään testaamaan, kun nyt on 9 päivää pakastetun alkion siirrosta ja niinpä siihen tikkuun tuli sitten kaksi viivaa! Tosin hyvin haalea se toinen, mutta antaa uskoa, että edes jotain tässä kropassa tapahtuu. Nyt vain jännätään, että pysyykö vauveli kyydissä ja onko edes oikeassa paikassa. Pelottaa ja jännittää!

Tärppionnea kaikille!

Vierailija
27/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, esikoinen kerhossa ja pienempi päiväunilla, saapahan itse lepäillä hieman.

Eilen yritin miehelle vihjailla että olisi paras päivä vauvojen tekemiseen mutta empäs onnistunut vielä puhumaan ympäri.

Meilläkin olisi todennäköisesti auton vaihto edessä jos kolmas ilmoittelisi tulostaan, ei varmaan mahtuisi kaukalo enää kyytin. Minä myös alkanut taas hieman kuntoa kasvattamaan ja katsomaan mitä suuhun pistää jos vaikka painokin siinä sivussa tippuisi kun on tuota päässyt hieman kertymään. Ajattelin samaa kuin joku tuolla aiemmin en muista nimimerkkiä (sori) että jos raskautuminen onnistuu niin olisi olo kevyempi ja jaksaisi paremmin. Tsemppiä kaikille kunnon kohottajille!

Meilläkin ehkäisynä pelkästään keskeytetty yhdyntä ja monesti myös toivonut että olisi se yksi simppa vilahtanut ennenaikojaan mutta ei. Jospa tuon äijä pään tuosta saisi käännettyä.

Tsemppiä kaikille yrityksiin ja testailuihin!

Pahoittelut niille joilla täti tullut kylään.

Lumista päivänjatketta!!!!

Vierailija
28/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää tässä mennytkin ihan " kuolemankielissä" lähes 40 asteen kuumeessa, syynä angiina. No, nyt lääkekuuri puree ja heti kun voimat vähänkin palautuu, niin palstalle taas..

Rsna: Varovaiset onnittelut sinne ja peukut pystyyn, että plussa on ja pysyy!

Eppu ja nette73: Tervetuloa mukaan!

Adel11: tule pian kertomaan plussa-uutisia!

mp73: Peukutukset sinne kans. Milloin meinaat testata? Huomasin että olet pohjanmaalta kuten minäkin. Kivan talvista tosiaan täällä on. Harmi vaan kun meidän koko perhe on sairastellu niin ahkerasti, että ulkoilut on jääneet melko vähäiseksi. Oksennustauti vielä on sairastamatta, että sitä odotellessa...

Tirrukka: Pahoittelut tyhmästä tädistä, joka aina vie kaiken toivon. Mutta onnea uuteen kiertoon.

Ansku78: Pahoittelut tädistä myös. Sieluni silmillä näen sut täysin vauhkoontuneena hypistelemässä vauvanvaatteita=) Ihan kuin minä!

On: Täti se vaan sitkeästi pysyy meillä, lähtis jo.

Nezzie, kp4/28-? yk2

Vierailija
29/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onki ollu vilkas päivä ja pinoudunpa iteki ku en oo pariin päivään sitä tehny!

Shani@: Intoa peittojen pöllyttelyyn ;)

Tsirppana: Kiva et sait pojan kerhoon ni puhe varmasti siitä kehittyy.

nette73: Tervetuloa tänne 3-kuumeilijoihin! Täällä se kuume nousee huippuunsa :)

mami0203: Kyllähän tässä välillä tulee olo ettei jaksa enää laskee päivii eikä miettiä sitä jospa iteki sais oman vauvan. Tsemihaleja sulle! Mulla on tässä ollu vähän sellanen olo ettei meille sitä kolmatta taideta ihan helpolla suoda oli sitä yritystä sit miten paljon tahansa.

Adel11 ja mp73: Teillä on jännät päivät! Millon aiotte testailla?

Tirrukka ja Ansku78: Pahoittelut tädin saapumisesta! Voimia ja jaksamista uuteen kiertoon!

Muille ovislaisille intoa peittojen pöllyttelyyn, piinapäiviä eläville plussatuulia ja tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille pahoittelut!

ON: Ovista odotellen eli eipä kummempaa tänne kuulu! Mies on töistä niin väsy et saa nähä koska jaksaa pöllytellä peittoja. Onneks ovis taitaa osuu viikonloppuun!

Tarald yk6 kp10/28

Vierailija
30/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä testaillut. Ajattelin malttaa ainakin huomisen vielä katsoa. Parempi elää toivossa, kuin kohdata mahdollinen nega. Ei ole kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Viime kierrossa mulla oli kolme päivää pahoinvointia ja olin ihan varma että olis tärpännyt ja sitten se täti tuli kylään. Joten ajattelin tässä ihan rauhassa katsella, mutta kyllähän ne odotukset kasvaa päivä päivältä.

Mutta palataan asiaan ehkä jo seuraavalla kerralla jotain uutisia.

Adel11 yk2, kp33/28-34

Vierailija
31/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tämähän on ainoa paikka joissa voi päästellä höyryjä kun tuntuu että pää halkee kun ei ole ketään jolle vois puhua näistä hömpötyksistä mitkä päähän iskee.

Voi hyvät hyssykät sentään. En olis ikinä uskonu musta tulevan tällanen.

En ole uskaltanut kertoa teille mun mahdollisia oireita vaikka happy niitä kyselikin kun pelkäsin teidän rupeavan fiilistelemään et jee hyvältä kuulostaa jne. kun sitten pettymys on vielä suurempi jos täti tulee. Eli ottakaa suht neutraalisti vastaustenne kanssa jos haluatte jotain kommentoida. =) Jookosta?

Tässä nämä

- Nippailua mahassa oviksesta saakka ( ei ihan joka päivä, mut usein)

- ilmavaivoja iltaisin koko ajan vähän oviksen jälkeen ja jatkuu

- Ummetusta myöskin melkeen oviksesta lähtien

- En saa yöllä unta (häh) ja aamulla nukuttas

- Välillä paleltaa ja välillä koko kroppa on tulessa (öisin)

- Pissattaa hieman useammin vaikken juo enempää ja joskus kun panttaan et ei taas vessaan niin hyvä että ennätän

( iltaisin öisin saatan käydä pisulla ja pääsen sänkyyn ja 5min niin ei kun uudestaan)

- Yhtenä päivänä meinas itku tulla tai no okei kahdesti, mut sain pidäteltyä kun mähän en itke ja tänään ihan mahdoton kiukku päivä

- Eilen rinnat aavistuksen oudot ja tänään jo hieman kipeet tai toinen enempi

Juu siinä mun sekavat oireet jotka voi (osa) olla mun kohdalla menkka oireita.

Tosi rassaavaa. Kun mulla on oviksesta asti ollu tunne et nyt on tärpänny ja eilen ja tänään et ei kyllä se täti tulee ja nyt sitten taas ei tiedä kumpaan kallistuis.

Jos täti on tullakseen niin toivon että tulee mahdollisimman pian että saan mielenrauhan.

Ja jos ne tulee niin minä taidan todellakin masentua kun tämä kierto on niiiiin omituinen ja tuntuu että tämän jälkeen ei jaksa tämmöstä itsensä tutkiskelua yms, mutta kun ei voi mitään itselleen.

Huh helpottaa kun sai purkaa kaikki nämä höpötykset teille.

Tsirppana yk3 / kp 26 / 29-31

Vierailija
32/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottelen tuolla lokahaaveissa ja neljättä haaveilen, meillä näköjään sama kiertopäivä, ja tiedätkö mitä???AIVAN SAMAT OIREET!!!! oletko mittaillu lämpöjä??mulla ei kyllä rinnat ole kipeänä(ei ole ollut koskaan)

Vierailija
33/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua tämä vauvatus. Arvatkaapas kun äsken luin Tsirppanan (oliko se hän?) oireet niin, johan itselläni on samoja :) Äkkiä tekee mieli kepposet. Ehkä nämä ilmavaivat ovat kuitenkin jotain muuta :D Kovasti on mieli myöskin herkkänä. Se pikkupojan hukkuminen on ottanut kovasti mielenpäälle. Ei tosin tuollaisen jutun kohdalla tarvitse olla raskaana, että se koskettaa. Minä olen tosi herkkä tuollaisille. Nyt on mennyt pari päivää niin, että vaikka kuinka yritän ajatella muuta, tuo iskee aina mieleen eikä oikein työtkään meinaa sujua. Ehkä siksi, että oma poikakin on saman ikäinen. Ihan kamalan kamalaa. Mutta ei tosiaan ollut tarkoitus alkaa siitä tähän kirjoittamaan. Kirjoitin kuitenkin eli kuvastanee sitä, että juttu on kovasti mielessä. Mutta siis kovin olen herkällä tuulella. Mutta meillähän ei siis ole edes yritystä eli todellakaan en ole raskaana. Tämä on vaan tätä, kun vauvahaaveet päähänsä päästää.

Mitenkäs te muut, oletteko pitkään kolmatta tehneet ja miten on aiemmat raskaudet alkaneet? Meillä esikoiseen tarvittiin vähän lääketieteen avitusta, mutta toinen tärppäsi ensimmäisestä kerrasta. Veikkailenpa, että kolmas ei ihan heti tulisi, jos tulisi ollenkaan. Siksipä ehkä olisinkin erityisen kärkäs jo antamaan vauvalle luvan tulla, kun ei kuitenkaan heti tärppää. Minkälaisia ikäeroja on tulossa? Meillä on nyt 4v ja 2,5v eli väkisin tulee aika iso ikäero. Nämä lapset ovat kuin paita ja peppu ja vähän mietinkin jäisikö kolmonen " yli" . Tyttö on kyllä todella kova hoivaamaan ja varmasti olisi kovasti vauvasta innoissaan. Kaikenlaisia kysymysmerkkejä pyörii vielä päässä vauvan suhteen... Jotain helppoakin: meillä on aiemmat lapset jo niin isoja, että ei ainakaan kauheaa pulmaa tulisi turvaistuimien kanssa, niin kuin joillain tuntuu olevan ongelmana :)

Vierailija
34/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oviksen jälkeen rinnat ovat aremmat, lisääntyy päivä päivältä. Varsinkin vasen on ollut arka siihen sain ekan aikana tulehduksen. Nyt tuntemukset aika vahvoina molemmissa.Rintsikoiden ottaminen pois koskee vaikka koolla ei olekkaan pilattu ;)

Välillä on aivan hillittömän kylmä. Kuuma ei tosin ole koskaan.

Juon paljon enemmän ja väsyttää. Jos äkkinäisesti liikkuu, huimaa helposti. Nippasteluja alavatsalla..... Tiedä tekeekö mieli kepposia vai mitä tämä on.

Minulla on ollut samallainen tunne kuin sinulla että nyt on meidän vauvan vuoro, jotenkin tosi positiivinen olo ollut kokoajan.

Jos täti ilmestyy nyt viikonloppuna on kyllä helvetti irti. Putoan kovaa ja korkealta vaikka " muka" yritän olla cool.

Kovasti tekisi mieli jo testata kun menin testin ostamaan jo ennekkoon. Näyttäisiköhän se jo jotain huomen aamulla. kp 26/28-30.

Testaaminen pelottaa mutta samalla karsisi sen pois etten vain haaveile turhia. Parempi kuitenkin totuus kuin turha haave...

Jollakin muulla joka kirjoitti ennen mua (nimi hukassa tässä hatarassa päässä) Huh huh. piinaillaan nyt yhdessä ja toivotaan parasta.

Ja muillekkin piinailijoille peukkuja!

Vierailija
35/74 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla: En ole mittaillut lämpöjä kun mulla on lämmöt aina korkeella oli kp mikä tahansa. Mulla ei oo pariin vuoteen lämpö ollu alle 37 asteen. En tiedä mistä johtuu, mutta sen takia en mittaile.

Ja rinnat on vain aavistuksen kipeet/oudot. Mutta niin oli viime kierossakin ennen kuin menkat alkoi.

Eppu: Meillä kaksi aiempaa lasta on tullut ns. vahingossa. Ikäeroa 11kk. Ja nyt on kolmas yritys kierto menossa.

Lapset tällä hetkellä 2v ja toinen kohta 3v että jos kohta puoliin raskautuisi niin ikäeroa tulisi edellisiin alle 3v ja 4v noin suunnillee.

Vielä nuo on pieniä, mutta silti haluaa lisää vauvoja vaikka tuntuukin että se vauva varmaan katoaisi meidän hullun myllyssä jonnekkin lelu kasaan. ;)

72 oinas: mullakin vasen rinta jotenkin kipeä arka ja mulla meinas kans tulla tulehdus siihen imettäessä, mutta saatiin tyhjäksi juuri ajoissa. Ja tästä rinnasta tullut aina paremmin maitoa, sen vähän aikaa mitä sitä tuli.

Ja jos meillä nyt kummallakin alkaa menkat viikonloppuna niin päästetään yhdessä se helvetti irti. =)

Ihanaa kun löytyi muita joilla samat fiilikset. Kun tuntui että pakahtuu kun on tunteita jos jonkinmoisia.

Ja parempi fiilis kun meitä on useampi jännääjä. =)

Kiitos kiitos kaikille. Hyvä seura parempi mieli. =)

Tsirppana yk3 / kp kohta 27 / 29-31

Vierailija
36/74 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on ollu vilskettä täällä! Tosi kiva lueskella muiden tunteita ymym... =) Samassa veneessä ollaan kaikki! Eipäs ole tammikuussa tainnut paljon plussia tulla...muistaakseni.. mistäköhän johtuu?! No jospa mennäänkin sitten ryminällä ja isolla poppoolla tonne kotiloihin!!!

Ainakin Tirrukka ja Ansku78 tosi pahoittelut tädistä!!!! Täti varmaan tulossa tännekin.... sellanen fiilis nyt.

Happylle hyvää risteilymatkaa! Millonkas menittekään??

Rsna: Varovaiset onnittelut!!!! Ihanaa kun joku plussaa!!! Toivotaan että pysyy kyydissä mukana!!! Suojelusenkeli matkaan!!!! (Avaa viestinkirjoitus uuteen ikkunaan hiiren kakkospainikkeella, niin voit lukea edellisiä kirjoituksia samalla kun kirjoittelet uutta.)

Nezzie: Pikaista paranemista! Kaamea tauti toi angiina!

Adel11: Jokos testasit???

Tsirppana: Minullakin osittain samanlaisia oireita. Näyttää monella olevan!!!

ON: Tätiä tässä odotellessa....On tää ny kummallista.... En sitten malttanu olla testaamatta ja TAAS puhdas nega! Tein Prismasta ostetulla liuskatestillä, onko teillä kokemusta niistä, onko luotettavia? Kun jotenkin tuntuu oudolta nää mun oireet eli alavatsaa nippailee edelleen joka päivä, jo pari viikkoa. Nyt on kolmatta päivää molemmat rinnat kipeet (ei koskaan ole kipeät) ja rintaliivit kun riisuu, niin tekis mieli itkeä kun sattuu. Kuuma ja kylmä vuorotellen! Tuo kuumuus on ollu nyt viikon verran, meinaa aivan läkähtyä välillä vaikka on kovat pakkaset =). Joudunkohan minäkin ovulaatiotesteihin kevään aikana turvautumaan jos kierto alkaa näin heittelehtiä? Vaikka päätin että en siihen ryhdy... näin se mieli välillä muuttuu. Lopetin siis pillerit syyskuussa, eka kierto 30pv, toka 54pv ja nyt on 34pv. Ennen on ollut vakio 28pv.Voikohan olla kierto vielä sekasin noista pillereistä???

Huhhuh tulipas kauheesti kysymyksiä... Mutta ottaa kyllä nyt pattiin ja reilusti!!! Kommentoikaa jotenkin... jospa se helpottais tätä mun olotilaa!!!

mp73, yk3, kp 34/n.30~

Vierailija
37/74 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jyllää vatsatauti =(. maailman kauheinta, oikeesti. Lakanat vaihtui yöllä niin tiuhaan, etten enää aamuyöstä tiennyt onkohan puhtaita jäljellä. Onneksi pikkumies rauhoittui. Nyt nukkuu ja tuhisee raukka parka. Toivottavasti olisi nyt kerralla ohi.

En usko meille muille taudn tulevan, niin harvoin me ukkokullan kanssa sairastutaan oksennustautiin. *koputtaa puuta kuitenkin varoiksi*

Ovis vkl lähenee.. En tosin tiedä milloin se on. Me aiotaan panostaa tulevana viikonloppuna parisuhteeseen. Mennään syömään ja leffaan ja sitten meil on lapsenvahti niin aateltiin kävästä muutamalla tossa keskustassa. Ehkäpä tollanen saa spontaania seksiäkin aikaiseksi. En aio todellakaan pakkopupuilla tässä kierossa. Yöks, oon niiiiiin kyllästynyt siihen ja ei se oo ees tuottanut tulosta. Nyt tällai tällä kertaa!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

plussarivi kaikkien piristykseksi

Shani@

P.S. Luettuani kirjoitustani, haluan lisätä sen lapsenvahdin siis olevan meillä sen syömisen ja leffankin ajan, heh! Hassusti kirjoitettu. =)

Vierailija
38/74 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen. Ollaan palattu matkalta, ihanaa oli :) En ole tosin vielä uskaltanut mennä tuonne odotus puolelle...Jännittää! Haluanpa sanoa muuten yhden " vinkin" eli meillä tärppäsi heti kun aloin syömään edellisessä kuussa niitä Multivita(? en ole varma merkistä) raskautta suunnittelevien, raskaana olevien ja imettävien vitamiineja (apteekissa tietää). En tiedä oliko niistä apua, mutta sen jälkeen tosiaan heti tärppäs :) Niissä on tarvittavat foolihapot yms.

Kaikille piinailijoille oikein paljon plussa onnea! Tsirppana, sulla on muuten samat oireet kun mulla kun plussasin! :)

(.) Mulla on tajuttoman kylmä koko ajan ja pahaolo. Olen nyt joutunut iltaisin ihan lämmittämään saunan ja istumaan siellä villapaita päällä!!!! Vauva pistää äidin heti koville :D Nyt sitten toivon vaan, että kaikki menee ok.

Eowyn pitäisi olla rv 5+3

Vierailija
39/74 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin pitkän pätkän tekstiä mut kun lähetin sen, se katos! arvatkaa harmittaako... uusi yritys vähemmällä tekstillä.

En sitten malttanu olla testaamatta. NEGA tuli. Mä olin niin varma et nyt on onnistunu. Kaikki oireet tallella ja lisäksi tänä aamuna pahaolo kurkussa, nyt vasta helpotti kun söin päivä ruuan.

Se testi (mammaksi liuskatesti) oli vähä outo. Testin päälle ei tullut kun testiviiva mutta testin sivulle ulkoreunaan tuli pieni punainen piste siihen kohtaan mihin plussan olisi pitänyt pintaan ilmestyä, mitähän sekin taas tarkottaa....

Tsippana: Riehutaan vaan yhdessä jos näin käy. Uhotaan nyt jo valmiiksi niin paljon ettei täti uskalla tulla! ;)Koska meinaat testata vai maltakko odotella viikonlopun yli?

Mp3: Eikö oo kumma, kaikki oireet on mutta noi saamarin tikut ei voi olla meidän kans samaa mieltä. Mutta ei anneta vielä niille periksi.

Priscilla ja Adell 11: joko ootte testaillu? tulosta odotellaan mielenkiinnolla!

Eppu: Meillä eka tuli heti kun ruvettiin yrittämään. Toista yritettiin 4kk ja nyt on yritys aloitettu 05/06. Km sain marraskuun lopulla joten yritys on jouduttu aloittamaan uudelleen. Vanhin lapsista on pian 7v ja nuorin täytti just 4v joten ikäeroa tulee mutta ei se haittaa. Kun nyt vaan tulis se kolmas. Oma ikäkin tässä rupeaa painamaan varsinkin jos vielä haluais sit myöhemmin lisää lapsia.

Eowyn: Kaikkea hyvää odotukseesi. On se hyvä että käyt meitä täälä vielä tapaamassa ja valamassa meihin toivoa!

Tuosta kylmästä, Mulla on ollut myös tosi kylmä. Villapaita päällä ja villasukat jalassa istun loimuavan takkatulen äärellä kaikki illat. Ei millään meinaa tarjeta ja kun on kylmä niin rintoja särkee samaan aikaan. Kummallista, silti testi näytti negan.

Että tällästä tänään. Pian lähden hakemaan eskarilaista kotia ja sit pitäis lähteä iltavuoroon töihin.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
40/74 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä testaa vielä pitkään aikaan. Mulla oli ovis vasta kp 17 vai oliko kp18 et jos ei menkat ala niin testailen varmaan vasta helmikuussa.

Ajattelin kyllä että joku ilta tässä vois miehen pistää taas töihin kun mulla alkaa loppu kierrosta menkat heti seksin jälkeen. En tiedä mistä johtuu, mutta ajattelin et vois kokeilla ettei tarttis tätiä odotella kovin pitkään jos se sit kummiskis olis tulossa.

Nyt ei kyllä ole mitään tuntemuksia menkoista tai mistään muustakaan. Mukavan oireeton olo ja ei tartte miettiä jaa mitähän tuokin nippasu meinaa. =)

Tsirppana