Miksi hallitus haluaa tuhota Suomen?
Kuka täällä on enää sitten nauttimassa "kuntoon laitetusta" taloudesta?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Onkos teillä valopäillä antaa mitään parempaa ratkaisua, tai onko tulos vaan päätöntä mölinää?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5541072/lin-leikkauslista-oikeasti-tode…
Jani Mäkeläkö siellä mölyää vai ootko vaan omaksunut samat jutut ja kielenkäytön?
Mitäs Jani on sitten valopäistä mieltä, jotka leikkaa nyt eläkkeistä, kun vielä jotain kuukausia sitten nimittelit että joku valopää varmaan yrittäisi eläkkeistä leikata? Miten meni niin kuin omasta mielestä? Sitä saa mitä tilaa? Vai mitään ei koskaan luvata, kunhan haukutaan kaikkia ja annetaan ymmärtää että ollaan jotain mieltä, mutta oikeasti tehdään täysin päinvastaisia päätöksiä kuin mitä mölistään. No se on nähty kyllä jo niin moneen kertaan, että takki kääntyy niin viuhaan etteivät isekään pysy perässä että mitä nyt milloinkin on tullut luvattua, eikä väliä, kun äänestäjänsä on niin tyhmiä etteivät jaksa seurata ja uskovat vaan vihervassarien haukkumis -mölinän ja jonkun tännemuutto-kysymyksen. Vaikka palkallista sopimista laajentamalla sekin muuttoliike tulee vaan lisääntymään.
Siksi koska tytöt tuhosivat jo viime hallituksessa talouden, nyt on vain viimeistely menossa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska tytöt tuhosivat jo viime hallituksessa talouden, nyt on vain viimeistely menossa.
Kokoomus tämän maan talouden on tuhonnut
Niin ja vielä lisäksi nämä täysin turhat työeleämäheiknnykset, joita se kok nainen ajaa ilman omaa ajatusta, ek:n mantraa ja 100000 työpaikkaa hokien.
Lahtariaika tulee mieleen. Ededllisen kauheuden tuottivat Turska ja 5ipilä. Suomi pilattiin.
Paluuta hyvään aikaan ei tule. Riistävä luokka juhlii.
Suomi loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa varmaan tuntea itsensä tosimieheksi ja kunnon machoksi, kun näpyttelee nakkisormillaan nettiin tytöttely-kommentteja. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei velaksi voi elää koko ajan vaan lisää. Pakkohan leikkauksia on tehdä ja veroja korottaa! Suunta on saatava kääntymään.
En YHTÄÄN ymmärrä joka ei vielä ole sisäistäny tuota asiaa.
Jos otetaan liikaa pois, käy kuten jenkeissä. Lapset pitää kuskata joka paikkaan, koska kadut niin vaarallisia jne. jne.
Lahtarihallitushan meillä nyt ikävä kyllä on, ei siitä päästä eroon ennen seuraavia eduskuntavaaleja.
Mutta näin jotkut äänestivät ja nyt kaikki sitten tämän "ilon" jaamme, vähemmän tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kannatti äänestää kokoomusta. Tätä saitte.
Tätä myös halusimme. Itse kunkin pitää vähän kärsiä ja luopua joistain saavutetuista eduista. Tässä tehdään ylisukupolvista politiikkaa, jotta tulevilla sukupolvilla olisi muutakin kuin konkurssikypsä maa.
Itse asiassa aiempien hallitusten olisi pitänyt jo toimia näin, mutta eipä niillä ollut munaa ajatella kuin nykyhetkeä ja uudelleenvalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä myös halusimme. Itse kunkin pitää vähän kärsiä ja luopua joistain saavutetuista eduista. Tässä tehdään ylisukupolvista politiikkaa, jotta tulevilla sukupolvilla olisi muutakin kuin konkurssikypsä maa.
Itse asiassa aiempien hallitusten olisi pitänyt jo toimia näin, mutta eipä niillä ollut munaa ajatella kuin nykyhetkeä ja uudelleenvalintaa.
Ylisukupolvinen on hauska sana teidän käyttää, kun luotte ylisukupolvista köyhyyttä ja näköalattomuutta ja tulevia päihteiden käyttäjiä ja jengiläisiä.
Itse kunkin noista 17 000 lapsesta jotka nyt joutuu köyhyyteen pitää kärsiä ja luopua jostain saavutetuista eduistaan, jotta muutamalla prosentilla valmiiksi rikkaimmista olisi entistä parempi elintaso.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vielä lisäksi nämä täysin turhat työeleämäheiknnykset, joita se kok nainen ajaa ilman omaa ajatusta, ek:n mantraa ja 100000 työpaikkaa hokien.
Ja siis tämä lisää epävarmuutta ja vähentää kulutusta. En ymmärrä miksi kukaan työntekijä tai pk-yrittäjä äänestää kokoomusta? En vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylisukupolvinen on hauska sana teidän käyttää, kun luotte ylisukupolvista köyhyyttä ja näköalattomuutta ja tulevia päihteiden käyttäjiä ja jengiläisiä.
Itse kunkin noista 17 000 lapsesta jotka nyt joutuu köyhyyteen pitää kärsiä ja luopua jostain saavutetuista eduistaan, jotta muutamalla prosentilla valmiiksi rikkaimmista olisi entistä parempi elintaso.
Valitettavasti sivullisia uhreja tulee aina. Isossa kuvassa kuitenkin tärkeämpää on ne tulevat sukupolvet, vaikka nyt joillekin koittaa kurjat ajat. Ennen pystyttiin pitämään huolta kaikista ikäluokista, mutta nyt on erilaiset ajat. Suomella ei ole varaa ylläpitää entisenlaista valtiota. Kokoomusta äänestäneenä olen kuitenkin sitä mieltä, että progression pitääkin toimia niin, että suurituloisimmat osallistuu verotalkoisiin pienituloisia enemmän.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jarkyttava-naky-pysaytti-millan-rol…
https://poliisi.fi/-/turun-lentoaseman-maastossa-etsitty-nainen-loytyi-…
Suomi-kuva v. 2030: Ilman hoitoa jääneet vanhukset köpöttelevät rollaattoreillaan housut nilkoissa ja tiputtelevat ri pu li pas kaa jalkakäytäville TAI keräilevät marjoja nälkäänsä kunnes nukahtavat mättäille ikiuneen. Heitteille jätettyjen yksittäistapausten määrä kasvaa 10x joka vuosi. Korkeakoulutetut ovat paenneet maasta ja keskiluokka on köyhtynyt rajusti. Erittäin synkältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onkos teillä valopäillä antaa mitään parempaa ratkaisua, tai onko tulos vaan päätöntä mölinää?
Niinpä. On niin helppoa valittaa, mutta itse ei vaivauduta miettimään, miten hommat voisi hoitaa toisin. Mun mielestä alv:n korotus oli vähän pakkoraossa pantava toimeen. Alv tuo kaikista veroista eniten valtion kassaan. Kolikon kääntöpuolena on toki, että hintojen kallistuessa saattaa kuluttaminen myös laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, samaa ihmettelen. Tästä ajasta jää traumat monen sukupolven päähän.
Yrittäkää nyt jo työntää paksuihin kalloihinne että edellinen hallitus teki meistä hiton köyhiä, ei rahaa voi noin avokätisesti vain jakaa sinnetänne, nyt ollaan sitten kusessa ja pahasti.
No samaahan tämäkin hallitus tekee. Sen lisäksi että leikkaa kansalta, ottaa vielä enemmän velkaa kuin yksikään edellinen hallitus. Miten Suomi tällä tulee kuntoon?
Kyllä se oli se edellinen hallitus joka suomen tuhosi, eli kiitos kaikille "valituille" punapölvästeille viime hallituksessa + hesarille ja ylelle joiden tuki noiden sähläämiselle jatkuu näemmä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
WEF määrää. Menee suoraan pelikirjan mukaan.
Agenda 2030.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei velaksi voi elää koko ajan vaan lisää. Pakkohan leikkauksia on tehdä ja veroja korottaa! Suunta on saatava kääntymään.
En YHTÄÄN ymmärrä joka ei vielä ole sisäistäny tuota asiaa.
Jos otetaan liikaa pois, käy kuten jenkeissä. Lapset pitää kuskata joka paikkaan, koska kadut niin vaarallisia jne. jne.
Mitäs siitä. Tarvitsemme 40 tuhatta uutta työntekijää ulkomailta vuodessa t. demarien puoluejohtaja eilen
Miksi sitten talous ollut kuralla edelliset 16 vuotta?
Miksikö? Koska voivat.