Miksi miesten mielestä on huvittavaa että armeija tarjoaa kyt myös rintaliivit muiden vaatteiden ohella?
Luin uutisen asiasta ja reaktioissa/kommenteissa iso lauma miehiä nauramassa tälle. Miksi?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
No kun tissit. Hihhihhih.
Olen mies ja tulin tänne olevinaan kertomaan järkevän mielipiteeni, mutta kyllä se noin on. =D
Oikeasti aika typerää kun vasta nyt ajattelevat asiaa. Vaatteet on armeijassa sama kuin varusteet. Kyllä ne rintsikat huoltojoukoilta pitää saada vaikka rintamalle muiden varusteiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja tulin tänne olevinaan kertomaan järkevän mielipiteeni, mutta kyllä se noin on. =D
Oikeasti aika typerää kun vasta nyt ajattelevat asiaa. Vaatteet on sarmeijassa sama kuin varusteet. Kyllä ne rintsikat huoltojoukoilta pitää saada vaikka rintamalle muiden varusteiden mukana.
Rintamaliivit 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti aika typerää kun vasta nyt ajattelevat asiaa. Vaatteet on sarmeijassa sama kuin varusteet. Kyllä ne rintsikat huoltojoukoilta pitää saada vaikka rintamalle muiden varusteiden mukana.
Rintamaliivit 😀
Juu Juu. Tissit on kansallisaarteeseen rinnastettava kokonaisuus. Kyllä tähän pitää panostaa.
Niin joku väitti että miehet eivät naureskele tätä. No täällä ne pikku naisvihaajat nyt kuhisevat.
Ei ole miesten mielestä huvittavaa. Ehkä teinien mielestä? Missä lehdessä?
Vierailija kirjoitti:
Niin joku väitti että miehet eivät naureskele tätä. No täällä ne pikku naisvihaajat nyt kuhisevat.
Erikoista, että joidenkin mielestä rintaliiveille naureskelu on sama kuin naisten vihaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja pikkufeministiä se harmittaa.
Voisihan miehille virkata munasuojat merinolangasta.
Luettele ne asiat joossa miessukupuoli on jotenkin paremmassa edussa. Täällä on tasan yksi tasa-arvo ongelma ja se on syrjivä maanpuolustusvelvoite eli armeija tai sivari joka ainoastaan miehille. Ja se on valtava epäkohta, ei mikään pikkujuttu.