Miksi miesten mielestä on huvittavaa että armeija tarjoaa kyt myös rintaliivit muiden vaatteiden ohella?
Luin uutisen asiasta ja reaktioissa/kommenteissa iso lauma miehiä nauramassa tälle. Miksi?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Naisen paikka ei ole armeijassa.
Ei niin, vaan kiettiössä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole huumoria. Nuo miehet eivät halua naisia armeijaan.
Mutta muistavat kuitenkin joka paikassa ulista, että tasa-arvo ei toteudu asevelvollisuudessa, ja se on feministien vika. Miehet eivät halua naisia armeijaan, ja suoraan sanottuna minä en halua armeijaan, jos siellä naureskellaan mun tissiliivejä.
Rupesit sitten itse veivaamaan jotain oman pääsi olkiukkoa. Hieno homma.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole.
Missä oli "miehiä nauramassa" tälle? Onko jotain todisteita? Mikä oli nauravien miesten osuus miespuolisista luikijoista? Oliko yli puolet vai 1% ? Kiinnostaa tietää ongelman laajuus.
Myäs linkki nauramiseen ja hihittelyyn olis paikallaan. Muuten sellaista ei ole kuin ap:n mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muistavat kuitenkin joka paikassa ulista, että tasa-arvo ei toteudu asevelvollisuudessa, ja se on feministien vika. Miehet eivät halua naisia armeijaan, ja suoraan sanottuna minä en halua armeijaan, jos siellä naureskellaan mun tissiliivejä.
Eivät ne siksi armeijasta ulise että naiset menisivät sinne. Vaan siksi että jos tämä asia on epätasa-arvoinen eikä sitä korjata, niiden mielestä mitään muutakaan ei tarvitse korjata. Eli kun miehiä "syrjitään" yhdessä asiassa, tuhannet naisia syrjivät rakenteet on ok.
Mitkä tuhannet naisia syrjivät rakenteet?
Se että saatte vuokra-asunnon miehiä helpommin? Se että naisten ihmisoikeudet antavat luvan harrastaa "positiivista syrjintää" esimerkiksi ylennysten kanssa, tai työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tästä oli uutinen? Miksi tämä on uutinen?
ekaan kysymykseen vastaus
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010356241.html
tokaan kysymykseen: ehkä siksi, että aiemmin intti ei ole tarjonnut naisille alusvaatteita. Käsittääkseni miehille on kuitenkin tarjottu alusvaatteita jo aiemminkin (ja tästä huolimatta moni taitaa kuitenkin käyttää omia, ja naisten on ollutkin pakko käyttää omia).
Tai sitten tämä on uutinen siksi, että naisia vihaavat miehet saavat taas kerran tilaisuuden käydä naisten kimppuun. Toimittajat järjestävät niille tuollaisia tilaisuuksia aika usein. Ja toimittajilla alkaa kuola valua, kun haistavat että somehyökkäys tulee.
Tästä ei olisi tarvinnut tehdä uutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli "miehiä nauramassa" tälle? Onko jotain todisteita? Mikä oli nauravien miesten osuus miespuolisista luikijoista? Oliko yli puolet vai 1% ? Kiinnostaa tietää ongelman laajuus.
En ole ap, mutta veikkaisin, että Facebookissa. Sinne on kasaantunut kaikkein heikoin miesaines, riippumatta minkä uutisen tai mainoksen tai reseptin kommenttikentän erehtyy avaamaan. En voi itse enää Facebookiin mennä kun loppuu usko ihmisyyteen ja sattuu sialuun, poistin profiilini.
Ja Tinderissä on heikoin naisaines. Erona se, että Pietarista voidaan tehdä 10 000 "miestä" vaikka päivän aikana kommentoimaan noita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
FB
Ne ei ole mitään miehiä,tyhjänpuhujia ja pelkureita.
Kun sota alkaa niin feminismi loppuu.
Höpöä, joku teiniaikaan jumittunut, jolla ei ole siskoja tai äitiä on saanut hitityskohtauksen rintaliiveistä. Luultaavasti kuvitteli, että heille ollaan niitä jakamassa. Monet kyllä tarvitsisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ylipäätään ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ne ei ole mitään miehiä,tyhjänpuhujia ja pelkureita.
Kyllä ne miehiä ovat. Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta tuolla tavalla suojelet mies-brändiä. Miehiin ei saisi liittää mitään negatiivista.
Miehissä on pelkureita, kieroilijoita, valehtelijoita, hätäilijöitä, epävarmoja, jahkaajia, tunareita jne. Kyllä ne ovat miehiä.
Se mielikuva kun nykyään nuorilla miehillä manboobsit jokatoisella niin inttirintsikat tarkoitettu heille? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesit sitten itse veivaamaan jotain oman pääsi olkiukkoa. Hieno homma.
Kuten tavallista. Ota tuollaiset kommentoijat sitten tosissaan.
Israelilaisia naissotilaita on kuollut keskimäärin 10 vuodessa viimeisen 50v aikana.
Miehiä pelkästään Gazassa nyt 260.
Kannattaisi siis varmaan vaihtaa kaikki sotilaat naisiksi kun noin hyvin pysyvät hengissä :D
On se sillain vähän huvittavaa että intti ei tarjoa parranajovälineitä mutta rintaliivit kyllä. Silti pitäisi olla parraton, rintaliiveistä ei kai ole ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Se mielikuva kun nykyään nuorilla miehillä manboobsit jokatoisella niin inttirintsikat tarkoitettu heille? 😅
Naisten tissit pienenee ja latistuu. Miesten kasvaa ja terhakoituu. Tämähän on tasa-arvon hetki.
Kylläpä tämä ketju tihkuu pelkoa miehiä kohtaan.
Onko rintaliivit tasa-arvoisesti tarjolla kaikille sukupuolille vaiko vain naisoletetuille?