Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkkana

Vierailija
16.04.2024 |

Työkkäri vaati selvitystä työmarkkinoilla olosta liittyen asuinpaikkaani ja olin menossa karenssiin. Ihmettelin asiaa ja sain epämääräisen vastauksen, josta pystyi sen päättelemään, että kyselivät ilmeisesti siksi, että olin heidän mielestään  ulkomailla. Ja tämä käsitys oli pakko tulla siitä, että todellakin olin käynyt  ulkomailla ja siellä olin käynyt työkkärin sivuilla kuittaamassa heidän usein laittamansa kyselyn yhteystiedoista. Onneksi oli liput tallesta, josta näki, että reissu kesti viikon.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on saattanut ilmoittaa sinun olevan ulkomailla, tiedä vaikka ilmoittanut sinun olevan siellä pidempään ja tekevän mahdollisesti töitäkin vielä. Kaikki olettamukset sallitaan. Itse taas ihmettelen miksi työkkäristä menee tietoni lastensuojeluun vaikka en ole edes asiakas. Säästän paperini poliisia varten.

Miten tämä selvisi sinulle?

Vierailija
22/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät h y ö d y l l isiä    i, - di ootteja. Järkkäävät selän takana jonkun hämä -rän työpaikan, mikä ei kestä päivän ,,, valoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro enemmän työkkärin ja lastensuojelun yhteistyöstä? Sellaista kun ei ole olemassakaan. Jos on joku feikkityökkäri, feikkiasiakkuus feikkilstensuojelussa. Selkaisilla asiakkuuksilla voi pyyhkiä per....tä.

Vierailija
24/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tarkkana että kumpaanko reikään porkkanani työnnän, mutta mähän olenkin töissä. 

Vierailija
25/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on saattanut ilmoittaa sinun olevan ulkomailla, tiedä vaikka ilmoittanut sinun olevan siellä pidempään ja tekevän mahdollisesti töitäkin vielä. Kaikki olettamukset sallitaan. Itse taas ihmettelen miksi työkkäristä menee tietoni lastensuojeluun vaikka en ole edes asiakas. Säästän paperini poliisia varten.

Miten tämä selvisi sinulle?

Siis tämä laiton tutkiminen selän takana? Se lukee työllistymissuunnitelmassa jonka sain paperisena mukaani. Työkkärin asiointikäynti oli mukava, ei siinä valittamista. Tämä selvennyksenä ettei ymmärretä väärin. Kohta on taas uusi käynti. Mietin juuri tuleekohan ajanvaraus taas automaattisesti ennen kuin viimeinen kolmannes on edes sulkeutunut. Näin hyvää palvelua en ole kuullut muiden saaneen.

Vierailija
26/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro enemmän työkkärin ja lastensuojelun yhteistyöstä? Sellaista kun ei ole olemassakaan. Jos on joku feikkityökkäri, feikkiasiakkuus feikkilstensuojelussa. Selkaisilla asiakkuuksilla voi pyyhkiä per....tä.

Laitonta tutkimista selän takana. Tätä suhmuraa pyöritellään kaikkien virastojen välillä. Etkö sinä huomaa asioita? 

Vierailija
27/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsivät h y ö d y l l isiä    i, - di ootteja. Järkkäävät selän takana jonkun hämä -rän työpaikan, mikä ei kestä päivän ,,, valoa.

Onko hyödyllistä idiotismia siis haluta kokoaikainen palkkatyö jotta voisi elättää itse itsensä ansaitsemalla omat rahansa työtä tekemällä? Olisin mieluusti sellainen sitten minäkin.

Vierailija
28/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, työtänsä tekevät työvoimatoimistoissakin. Pakkohan se on tehdä tietyt asiat kun näin käsketään. Autetaan jokainen omalla toiminnalla kuitenkin. Asiat selviävät selvittämällä. Ei ole helppoa olla töissä näissäkään paikoissa nykyisin ja minähän en halua että kukaan pelkää minua syyttä sillä sehän on ajatuksena jo aivan kamala. Olen miettinyt myös sitä kuinka paljon joku saattaa alkaa pelkäämään asiakkaiden kohtaamista yleisesti tai varsinkin jotakin tiettyä asiakasta jos hänestä valehdellaan. Se on rumaa niin virkailijoita kuin asiakkaitakin kohtaan, varsinkin sellaisia asiakkaita kohtaan jotka eivät tekisi mitään pahaa kenellekään ikipäivänä.

Vierailija
29/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan vielä tätäkin ketjua tiedoksenne.

Vierailija
30/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostellaan vielä tätäkin ketjua tiedoksenne.

Eivät kommentoi enempiä näköjään sitten.

Vierailija
31/31 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki asiakastietojen käsittelystä päivitettiin, kovaa menoa. Mikä mahtaa olla hyvinvointisovellus, johon laissa viitataan?

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2023/20230703

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä