Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori diili, onko turvallinen käyttää?

Vierailija
16.04.2024 |

Kun tunnistautuu, niin tulee teksti että tori saa käyttöön pankkitilin numerot, saldot ym. Onko ihan turvallista käyttää? Onko joku kokeillut?

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö tavarat paremmin kaupaksi, kun ei käytä Toridiiliä?

Tottakai menee, kuka on niin tyhmä että käyttää jotain paskaa toridiiliä?

Vierailija
182/221 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö mitään toridiiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä toridiiliä. Huijareita on, väittävät että saaneet tyhjän lähetyksen. 

Vierailija
184/221 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ KÄYTÄ.

Vierailija
185/221 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpas nyt paljon spekulointia ilman käytännön kokemusta. Tori on itselle tärkeä tulonlähde muiden töiden ohella ja myyn erittäin aktiivisesti kaikkea kotoa löytyvää. Satoja kauppoja vuodessa, toridiilinäkin kohta jo kolminumeroinen luku. Ei ongelmia huijauksien kanssa. Jopa kultakorut löysivät turvallisesti perille ostajalle jolla ei ollut vielä palautteita historiassa. Huijauksen mahdollisuus on aina olemassa mutta hiukan suhteellisuuden tajua tähän. Puhutaan äärimmäisen pienestä prosentista. Mutta ei kannata kaupata jos ei ole valmis menettämään taskurahaansa. Vaakakupissa sitten toisaalta taas suurien kauppamäärien menetys. 

Suurten kauppamäärien menetys, torissa?

Mikä vitsi, suomen surkein kauppakanava.

Vierailija
186/221 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en oo testannut mut ei se varmaan turvallinen aina oo

Vierailija
187/221 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus TORIDIILIN käytöstä!

Jos ostajana teet tarjouksen Toridiilin kautta, tehdään maksusta katevaraus tilillesi. Se on ihan ok! Mutta jos myyjä hylkää tarjouksen, katevaraus pitäisi peruuntua automaattisesti eli rahat vapautuu taas käyttöösi. Näin ei aina kuitenkaan ole, vaan pankki saattaa pitää katevarausta VIIKON ajan turhaan ilman perustetta! Eli rahasi on sen aikaa käytännössä pankin käytössä, kunnes katevaraus kumoutuu viikon päästä. Veloitusta ei toki tililtä tehdä mutta et pääse käyttämään tuota rahaasi esim muihin ostoksiin kun sitä pidetään varattuna. 

Olen vääntänyt asiasta pankin ja Tori.fi kanssa ja molemmat syyttävät toisiaan. Tori.fi väittää, että hylätty tarjous on sama kuin peruutettu katevaraus ja että ongelma on pankin päässä. Pankki väittää, ettei heille ole tullut tietoa että katevaraus voidaan peruuttaa.

Kumpi kusettaa? Nämä caset kuuluu kuluttajasuojan piiriin ja näistä pitää sinne kaikkien laittaa asiaa eteenpäin! 

Mun Toridiilin käyttö ja myös kaikkien kolmannen ja neljännen osapuolen kautta pyörivien palveluiden käyttö loppuu tähän! 

Tehkää kauppaa suoraan myyjä ja ostajan välillä, ei välikäsiä! Ne huijaa ja vetää välistä oman siivunsa AINA!

Vierailija
188/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiiliä en käytä koskaan, sadoilla on ollut ongelmia sen kanssa, älkää vaan erehtykö käyttämään sitä.

Vierailija
189/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää luottako tori-diiliin! Eilen yritettiin lapsen kanssa tehdä toridiiliä, jonne kerettiin lisätä jo tilitiedot tms. Se ei kuitenkaan onnistunut jostain syystä. Tänään aamulla kaikki omat pankkitili oli tyhjät, ja siirretty minun toisen lapsen tilille. Joku huijari päässy ilmeisesti käsiksi ja siirtänyt aluksi rahat yhdelle tilille, mistä helpompi nostaa.

En voi 100 varmuudella väittää että olisi juuri tori-diilin aiheuttama, mutta sitä kautta nyt ilmeisemmin huijari päässyt käsiksi kaikkiin tileihini. Onneksi huomattiin ajoissa ja saatiin pankkitilit suljettua ja rahat siirrettyä oikeille tileille.

Nää tämmöiset tapaukset on niitä, että joku huijari on laittanut Tori-viestillä linkin, mikä mukamas vie ToriDiiliin. Sitten päätyy huijaussivulle antamaan tietojaan. 

Vintedissäkin on näitä huijareita, ja oikeastaan missä

Tori on täysin epäluotettava, onhan täällä ollut tapauksia missä on ollut ongelmia ja aina tori syyttää muita postia, pankkia ym.

Älkää käyttäkö.

Vierailija
190/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt ja ostanut toridiilin kautta. Toimii loistavasti. Rahat on tullut neljässä päivässä siitä, kun ostotarjous hyväksytty. Ei myöskään turhaa viestittelyä. Torin mukaan tuhannessa ensimmäisessä toridiilissä oli YKSI riitatapaus. Taitaa olla aika minimaalinen verrattuna entiseen.

Torin mukaan, kuka on niin tyhmä että uskoo tuohon, väittävät olevansa vastuullinen yritys ja kuitenkin on tuhansia tuoteväärennöksiä myynnissä, jopa tällä toridiilillä.Se siitä torin luotettavuudesta.

Vierailija
191/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt useamman tavaran toridiilillä ilman ongelmia. Nyt ongelma on kuitenkin ilmaantunut. Postitin tuotteen ja posti ilmoitti, että tuote palautetaan minulle. Tuotetta ei näkynyt ja olin yhteydessä postiin. Sieltä kerrottiin, että ostaja on saanut tuotteen kuukausi sitten. Rahoja ei ole tullut. Torin mukaan minun pitäisi itse selvittää asia ostajan kanssa torin viesteissä. Kerroin ettei ostaja vastaa viesteihini ja kysyin, kuka korvaa minulle tuotteen hinnan. En ole saanut vastausta useampaan päivään. 

Ei toria kiinnosta.

Vierailija
192/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai menee, kuka on niin tyhmä että käyttää jotain paskaa toridiiliä?

En ostajana suosi kuin niitä jotka käyttää toridiiliä ja yksi isoin syy on postituskulut.

Vierailija
193/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus TORIDIILIN käytöstä!

Jos ostajana teet tarjouksen Toridiilin kautta, tehdään maksusta katevaraus tilillesi. Se on ihan ok! Mutta jos myyjä hylkää tarjouksen, katevaraus pitäisi peruuntua automaattisesti eli rahat vapautuu taas käyttöösi. Näin ei aina kuitenkaan ole, vaan pankki saattaa pitää katevarausta VIIKON ajan turhaan ilman perustetta! Eli rahasi on sen aikaa käytännössä pankin käytössä, kunnes katevaraus kumoutuu viikon päästä. Veloitusta ei toki tililtä tehdä mutta et pääse käyttämään tuota rahaasi esim muihin ostoksiin kun sitä pidetään varattuna. 

Olen vääntänyt asiasta pankin ja Tori.fi kanssa ja molemmat syyttävät toisiaan. Tori.fi väittää, että hylätty tarjous on sama kuin peruutettu katevaraus ja että ongelma on pankin päässä. Pankki väittää, ettei heille ole tullut tietoa että katevaraus voidaan peruuttaa.

Kumpi kusettaa? Nämä caset kuuluu

Höpö höpö. Mulle palautunut rahat tilille viimeistään tunnin sisällä siitä jos myyjä ei ole hyväksynyt kauppoja/tarjousta. 

Vierailija
194/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kohtalaisen hyvin menee, toki joskus 5 vuotta sitten kävi paremmin kauppa mutta tasaisesti tulee kauppoja, ehkä 3-4 viikossa.En käytä mitään diiliä enkä aio sitä ottaa käyttöön.

Vierailija
195/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn vain noutona tavaraa ja jos ostan jotain käyn itse noutamassa, se on simppeli varma tapa, ostaja näkee tuotteen ja tekee kaupat siitä, en siis postita yhtään mitään, joku valitti että ei pääse noutamaan, no se ei ole minun ongelma.

Vierailija
196/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onpas nyt paljon spekulointia ilman käytännön kokemusta. Tori on itselle tärkeä tulonlähde muiden töiden ohella ja myyn erittäin aktiivisesti kaikkea kotoa löytyvää. Satoja kauppoja vuodessa, toridiilinäkin kohta jo kolminumeroinen luku. Ei ongelmia huijauksien kanssa. Jopa kultakorut löysivät turvallisesti perille ostajalle jolla ei ollut vielä palautteita historiassa. Huijauksen mahdollisuus on aina olemassa mutta hiukan suhteellisuuden tajua tähän. Puhutaan äärimmäisen pienestä prosentista. Mutta ei kannata kaupata jos ei ole valmis menettämään taskurahaansa. Vaakakupissa sitten toisaalta taas suurien kauppamäärien menetys. 

Suurten kauppamäärien menetys, torissa?

Mikä vitsi, suomen surkein kauppakanava.

Nykyisin todella surkea, lopetin käytön.

Vierailija
197/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kuin ostanut, mutta tosiaan toridiilin kautta saa halvemmat postikulut, joskus puoleen hintaan tai ilmaiseksikin. En tule maksamaan kympin vaatteesta 6,90 postikuluja. Suodatan aina pelkät toridiilit. 

Myyjänä itselläni kokemusta ei ole, mutta kyllä siellä ihmiset tavaraa myyvät, joten ei kai se sentään näin huono voi olla mitä tässä annetaan ymmärtää...? 

Vierailija
198/221 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kuin ostanut, mutta tosiaan toridiilin kautta saa halvemmat postikulut, joskus puoleen hintaan tai ilmaiseksikin. En tule maksamaan kympin vaatteesta 6,90 postikuluja. Suodatan aina pelkät toridiilit. 

Myyjänä itselläni kokemusta ei ole, mutta kyllä siellä ihmiset tavaraa myyvät, joten ei kai se sentään näin huono voi olla mitä tässä annetaan ymmärtää...? 

Ei, se on paljon huonompi.

Vierailija
199/221 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos myyt yli 2000 euron edestä voi toiminta näyttää vaikkapa ammattimaiselta. Siltähän se ei saa näyttää jos nostat samaan aikaan työttömyysetuja mikä näyttää lisäksi petokselta! Mitenkään en syytä tai vihjaa mitään. Entä miltä se sitten näyttää jos jollakulla on kestopöytä kirpparilla täynnä uutta krääsää ja Kiinan tennareita tms. Mistään ei ilmene maksetaanko verot ja muut yrittäjän velvoitteet. Sillä kerjätään verotarkastaja paikalle ja aidosti kaappeja tyhjentävä muu porukka joutuu selittelemään joka kattilan ja villasukan. Kiitti vi tus ti. Tässäkin joku pilaa tähänastista vapautta ja tekee kaikille paskaa. 

Voi helvetti mitä paskan jauhantaa, tori on täynnä ilmoituksia muutto ja kuljetuspalveluita, kaikki yksityisiä ilmoittajia vaikka kyseessä on luvanvarainen toiminta ja siivous yms.ilmoituksia on satoja, lähes kaikki yksityinen ilmoittaja.

Harmaa talous jyllää.

Vierailija
200/221 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on pilalla...

Diilin saastuttama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme