Tori diili, onko turvallinen käyttää?
Kun tunnistautuu, niin tulee teksti että tori saa käyttöön pankkitilin numerot, saldot ym. Onko ihan turvallista käyttää? Onko joku kokeillut?
Kommentit (235)
Vältä ongelmat, Älä käytä mitään diiliä, diili on ruttoa pahempi.
Toridiili on = rutto, ei kannata edes harkita sen käyttöä.
En käytä, ei tulisi edes mieleen käyttää.
Ei, älkää käyttäkö mitään turhaa roskaa.
Tori on aivan onneton myyntipaikka tänä päivänä, suomen huonoin.
Sossuasiakkaat pelkää diilillä myymistä kun heillä on vain yksi tili ja kela miinustaa tukimaksuissa. Kaikille muille diili on hyvä menetelmä ostaa ja myydä. Käyttänyt alusta lähtien ilman ongelmia,huijarit kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Tori on aivan onneton myyntipaikka tänä päivänä, suomen huonoin.
Olen todennut saman. Missä muualla vois myydä?
Sieltä menee tiedot verottajalle jos myyt usein tai myyt kallista tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Sossuasiakkaat pelkää diilillä myymistä kun heillä on vain yksi tili ja kela miinustaa tukimaksuissa. Kaikille muille diili on hyvä menetelmä ostaa ja myydä. Käyttänyt alusta lähtien ilman ongelmia,huijarit kadonneet.
Diilissä ei ole mitään hyvää, se on aivan täyttä paskaa jota ei kannata käyttää missään tapauksessa, koko tori on täysin epäluotettava.
Olen ostanut Tori-diilillä, mutta myyn vain ilman tuota diiliä.
Juu, ei mitään diiliä pidä ottaa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei mitään diiliä pidä ottaa käyttöön.
suksi jo vttuun diilihullu
sun mölyllä oo mitään merkitystä
Itse ostan mieluummin juuri toridiilillä. Se on ostajana paljon yksinkertaisempi ja monesti halvempi vaihtoehto. Viimeksi kun olisin ostanut pienen vaatepaketin, toridiilillä kuluja olisi tullut kaikkiaan vain 3,50 euroa, mutta myyjä ei sitä suostunut käyttämään. Ilman sitä postikulut olivat myyjän mukaan 8,90€. Jätin sen ostamatta tästä syystä, kun vaatteiden hinta olisi lähes tuplaantunut.