Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhteiskunta tasa-arvoinen kun osa saa tukia ja osa taas ei saa mitään tukia?

Vierailija
16.04.2024 |

Minä kuulun niihin jotka on saannu valtiolta 0e rahaa tilille. Minua ärsyttää ihmiset jotka saa yhteiskunnalta rahaa tilillensä. 

En ole edes mikään järi hyvätuloinen vaan 3000-3400 euroa tienaan kuukaudessa ja makselen vain veroja siitä.

Hyvä että tukia leikataan.

M34

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä kela-korvauksia lääkkeistä ja lääkäristä, olet saanut ilmaisen koulutuksen ja jatko-opinnot, lapsena päivähoitoa, hammashoidon, jne. Jos jäät työttömäksi, saat työttömyystukea, jos sairastut saat sairauspäivärahaa. Mitä muuta vielä tarvitset? Onko ahneudellasi rajaa? 

Jokainen saa nuo. Miksi minä en saa asumistukea,lapsilisää,korotettua yh lisää,toimeentulotukea?

Ap

No miksköhän???  "En tienaa kun 3400e kuukaudessa yhyyyyyy"

Vierailija
22/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni osa ihmisista elättää koko muun kansan.. Miksi joudun antamaan työni tuloksista lähes puolet veroina muille? Mitä minä siitä saan? Tämä on väärin ja rosvousta. 

Saat toimivan yhteiskunnan missä elää. Jos sairastut syöpään pääset hoitoon. Nämä eivät ole itsestäänselvyyksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmisoikeus asua Hesan keskustassa asunnossa, johon ei olisi varaa? Muiden maksamilla verorahoilla. Verorahoista maksetaan 1,7 miljardia asumistukia joka vuosi, 1 700 000 000 eu.

Kukaan asumistukea saava ei asu Stadin keskustassa. Siellä asuu vähän parempituloista porukkaa. Me köyhät asutaan lähiöissä kymmenien kilometrien päässä keskustasta.

Vierailija
24/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä kela-korvauksia lääkkeistä ja lääkäristä, olet saanut ilmaisen koulutuksen ja jatko-opinnot, lapsena päivähoitoa, hammashoidon, jne. Jos jäät työttömäksi, saat työttömyystukea, jos sairastut saat sairauspäivärahaa. Mitä muuta vielä tarvitset? Onko ahneudellasi rajaa? 

Jokainen saa nuo. Miksi minä en saa asumistukea,lapsilisää,korotettua yh lisää,toimeentulotukea?

Ap

No mieti sitä hetken aikaa. En saa minäkään kun ei ole tarvetta ja olen helkkarin onnellinen siitä.

Vierailija
25/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos tämä asia vaivaa sinua kovasti niin jättäydy ihmeessä työttömäksi ja myy omaisuutesi. Alat saamaan tukis sitten kun olet kelan laskujen mukaan kuluttanut myynnistä saadut rahat.  Sillä tavalla korjaat ongelmasi ja pääset nauttimaan tuista.

Se on ihan win-win tilanne, sillä joku työtön pääsee töihin kun joku työntekijä poistuu työmarkkinoilta.

Vierailija
26/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiesitkö että ne lapsilisät eivät edes riitä lapsen elättämiseen?

Vierailija
27/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukia nostaville perkkleille pitäisi tarjota niskalaukaus. Toisten rahoilla elävät ovat tämän maan syöpä.

Oletko ajatellut, että KAIKKI, myös työssäkäyvät saavat sosiaalietuuksia/tukia valtion kassasta. Eli siinä on sinulle sitten sarkaa, jäisit yksin kansoittamaan massoittain Suomea. Koska aloitat "syöpäleikkurin"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän