Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**SYYSKUISET viikkoon 4**

22.01.2007 |

Uutta viikkoa pukkaa..

Tässä linkki viikonlopun juttuihin, toivottavasti toimii..

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9384277&p=1&tmode=1&smode…

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille!

c@rsu: Oon tosi pahoillani sinun keskenmenosta. En halua nokkaani laittaa muitten asioihin, mutta neuvoisin kuitenkin vielä käymään ultrassa varmistamassa, että raskaus todellakin meni kesken. Täällä Vauvan sivuilla kun kuitenkin on saanut lukea niistä onnellisista tapauksista, joissa edes runsas vuoto ei ole välttämättä tarkoittanut keskenmenoa. Jaksuhali!

Shine: Pohdit raskausviikkojasi. Käypä esim. osoitteessa http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Siellä saa kätevästi laskettua omia strategisia mittojaan. :)

Omaa napaa sitten: Viikonlopun kyläilystä selvitty. Siis tosiaankin. Oli välillä niin kuvottava olo, että jouduin sylkeä jo nieleskelemään. Onneksi en ihan oksentamaan joutunut lähtemään. Pahoinvointi alkaa oikeastaan vasta aamupäivällä, mutta jatkuu sitten iltaan asti. Ruualla saan sen vielä pysymään kurissa, ihan niin kuin esikkoa odottaessa.

Masu on päättänyt jäädä jalkapalloksi - turvotus on paikallaan heti aamusta. Edelleen nippailuja ja vihlontaa. Paljon " selkeämmät" oireet kuin tuulimunassa. Toisaalta yritän koko ajan toitottaa itselleni, ettei mikään ole vielä varmaa, ettei sitten tulla niin rytinällä alas pilvilinnoista, jos ultrasta ei tuukaan hyviä uutisia...

Tuutupii rv 5+1

Vierailija
2/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin sitten tohkeissani avaamaan tämän viikkopinon enkä muistanut, että otiinkin siirrytty jo päiväpinoihin..No, kirjoitellaan nyt ainakin tämä päivä tähän ja avataan uusi huomenna mikäli juttua riittää. Kyllä sitä on niin kaavoihin kangistunut kun tuolla kuumeilupuolen syystoiveissa kirjoiteltiin viikkopinoihin niin ei tullut sitten muu mieleenkään..

Pahoittelut C@rsulle (meniköhän oikein) keskenmenosta, noita ei kyllä toivoisi kenellekään.

On nuo viikonloput kyllä ihania kun saa kotona olla lapsen ja miehen kanssa, viikolla kun tuntuu, että illat on niiiiin lyhyitä. Pitkät yöunet ja päiväunet teki tehtävänsä ja väsy ei ollut ihan niin pahaa kun tähän saakka. Pahoinvointi jatkuu vaan edelleen ja mahakin alkaa turvota. Varmaan suurimmaksi osaksi siksi kun koko ajan pitää jotain olla syömässä. Ahdistaa jo nyt tuo painon kertyminen..

Jondeliini 7+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viikon alkua kaikille! Ei voi kun hymyillä, kun aurinko paistaa ikkunasta sisään ja töissä tällä hetkellä rauhallista. Tekisi mieli ulos ja heti. Onneksi tuli viikonloppuna aika hyvin ulkoiltua.

Pahoitteluni c@rsu:lle keskenmenosta. Harmittaa kun tällaisia sattuu.

Olotilassani ei paljon muutoksia ole tullut esiin. Samaa kuvotusta jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.... ruokailu auttaa vaan hetken. Siitä syystä tuntuukin että koko ajan on jotain popsin että oloa helppottaisi. Huomasin apteekissa raskaana oleville tarkoitettua inkivääriä. Inkivääri kun auttaa myös matkapahoinvointiin niin ajattelin että voisiko siitäkin olla itselleen apua. No mutta, ensi viikolla on eka neuvolan käynti ja ajattelin siellä sitten kysellä että olisiko se hyvä kun se on raskaana oleville kuitenkin tarkoitettu. Vai löytyisikö täältä jo siitä tietäviä/käyttäviä? Olen huomannut että ilmavaivat ovat lisäntyneet ja paleltaa aika herkästi.

Mahaa tuntuu tällä kertaa näkyvän jotenkin enemään kun ekassa raskaudessa. Olenkin ajatellut että pitää kaivella äitiyshousut esiin ja ehkä pari pitäisi ostaa lisääkin. Ekassa raskaudessa pärjäsin kyllä tosi pitkälle ihan tavallisilla mutta nyt tuntuu ettei enää. Pitäisikin käydä katselemassa nettisivuilla mitä on tarjolla.

Oikein mukavaa viikkoa kaikille :)

Can rv.9

Vierailija
4/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään oireita mutta eilen alkoi vähän kuvottamaan. Mutta aamulla on niin kipeät menkkakivut siis ihan järkyttävät ja tänään on ollut kokopäivän tosi kipeä. Pelkään jo pahinta. VIimeeksi keskenmeno alkoi kyllä vuodolla mutta voihan se toisinpäinkin mennä. Toisaalta tämä enenevä kuvotus vähän laittaa toivoa lisää.

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti keskenmeno uutisia ei tulisi kauheasti enempää.

t.huldio

Vierailija
5/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on turvonnut niin että ottaa päähän. Ja lähinä tuo vasen niin ettei mahdu rintaliiveihin...

Esikoisen odotusaikana rinnat kasvo ärsyttävän paljon mutta ei näin aikaisilla viikoilla.

Nyt ilmeisesti viikkoja 7-8, en tiedä varmasti.....

Mega hormoni myrsky ilmestynyt. Viikonlopun olin niin pahalla tuulella!!!

Torstaina on ultra, en malttaisi odottaa.

Sanoin eilen miehelleni että olen ihan kypsä tähän odottamiseen.....

Esikoista odottaessani ei raskaus oireet ollut tällaiset. oikeastaan mitään oireita ei alussa ollut...

tuntuu että hormonien vuoksi ( olettaisin) olen niin viulunkielenä kokoajan. pelkään että yhdellä jo valmiiksi ärsyttävälle työkaverillekin räjähdän kohta. tekisi mieli mennä pihalle ja huutaa vaan täysillä! harmi et on helsingin ydin keskustassa töissä, joten jätän väliin :D

Vierailija
6/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huldio: Ei kipuilu välttämättä ole huono merkki. Mulla oli esikkoa odottaessa alkuraskaudessa kohtu niin kipeä, että jo pomppuisella tiellä autolla ajaminen sattui ihan hirveästi. Meni kyllä sitten parissa viikossa ohi. Jaksuja!

eppuliinille myös jaksamista hormonikärvistelyissä!

Vierailija
7/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi viikko, ihan joka päivä kun ei jaksa kirjoitella, niin täytyy aina välillä...

Pahoittelut keskenmenon saaneelle c@rsu:lle, sitä kun ei toivoisi kenellekkään.

Omaan napaan kuuluu jo kivasti ällötystä, illat pahimpia, mutta vähän meinaa hiipiä jo päiväänkin, säännöllisellä syömisellä vähän helpottaa. Mutta tosi outoa, ettei mitään tekisi mieli suuhun laittaa, ei vaan ruoka maistuisi, paitsi että tänään tein kiinalaisen tapaista ruokaa, niin se oli kyllä nami nami. Päiväkahviakaan ei tee mieli ja se alkaa olla jo ihme, sekä jääkaapissa eilistä täytekakkua, niin jöks, ei nappaa... Hyvä merkki lihomisen kannalta.

Kohtua ei ole, kuin hiukan nippailut, mutta tosi vähän, kun alkuun vihloi tosi paljon. Ja rinnat on kyllä isot ja toosi arat, ei ollut esikoisesta, kun vasta laitoksella. Ja väsymys on myös iltaisin ihan mahotonta.

Mutta sanoinkin miehelle, että mieluummin voi vähän pahoin, niin tietää olevansa raskaana, ja ei vauvakuumeilua, joka lapsen jälkeen tulisi...ehkä!

Pirteätä viikkoa kaikille!

t.thelma 5+2

Vierailija
8/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pahoittelut c@rsulle! Todella ikävä juttu. Yritä kestää + älä tosiaan luovuta lopullisesti ennen kuin lääkäri on varmistanut asian. Tsemppiä.

Omaa napaa, paino huolestuttaa niin kuin joku muukin jo kirjoitti. Tulee napsittua kaikenlaista iltaisin. Turvotusta on, väsymystä samoin ja toisaalta univaikeuksia kun kaiken maailman asiat pyörivät mielessä. Ajoittain kylään saapuvasta vihaisesta hormonihirviöstä puhumattakaan...!

No, tulipas valitukset. Kyllä tämä varmaan taas tästä :) Taitaa olla huono päiväkin... äh. No, loppuviikosta toivottavasti iloisemmalla mielellä takaisin palstalla :)

Kaikille hyvää vointia ja vauvaliimaa tuhat kiloa!

t Joululahja

Vierailija
9/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn teidän keskustelupiiriin. Ehdin nimittäin juuri syyskuuhun, laskettu aika on mitä ilmeisemmin 29.9 - ultra sen sitten varmistaa. Olen siis viidennellä raskausviikolla. (Kaipa laskin oikein) Kaikki ihan alussa. Eikä vielä mitään pahoinvointia, mikä on ihana asia. No, odotellaan, sillä ensimmäisen kanssa olin alkuraskauden huonovointinen. Esikoinen on 1 vuosi ja 2kk, joten vipinää on perheessä ensi syksynä. Hih.

Olen vielä vähän varovainen. Mies sanoikin, että pitäisikö raskaus varmistaa oikein laboratoriossa. Hm. Tein kaksi apteekin testiä, kun olin niin ihmeissäni. Ensimmäistä lasta kun odottelimme tosi pitkään. Ihana yllätys.

Vaunuista kuuluu puhetta. Pikkuinen höpöttää aina herätessään. Täytyy mennä.

Mukavaa odotusaikaa meille kaikille!

Vierailija
10/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

c@rsulle ihan ensimmäisenä pahoittelut :( Jos vielä käyt täällä lueskelemassa.. Aina yhtä ikävää.

Inkivääristä oli puhetta! Paljon on ollut täällä Odotus-puolella keskusteluja aiheesta ja moni on kehunut sen tepsivän hyvin pahoinvointiin :) Olikohan ne uudet jotain inkivääri kapseleita..?

Mullakin pahoinvointi muistutellut olemassa olostaan tänään :/ Hyvin vaihtelevasti siis ollut tähän mennessä, yleensä ei ollenkaan.

Ihana työpäivä takana - pääsin jo klo 12. Tytöllä oli hammaslääkäri. Voi reppanaa, kun paikkasivat 2 reikää. Mutta tyttö oli niiiin reipas - ei edes inahtanut :) Käytiin samalla reissulla kurkkimassa vaunuja ja muita ihanuuksia Lastentarvikkeessa, kun oli mieskin mukana.

Jaahas, täystyis (yrittää!) päivittää Esittelyjä ajantasalle..

Niin ja kaikille uusille tervetuloa :D

dumle rv 7+2

Vierailija
11/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

c@rsulle ihan ensimmäisenä pahoittelut :( Jos vielä käyt täällä lueskelemassa.. Aina yhtä ikävää.

Tarkoitin että keskenmenot on aina yhtä ikäviä - eikä se että kävisit lukemassa! Korjataan, ettei tule väärin ymmärretyksi!

Vierailija
12/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita palstasisaret!

C@rsulle (meniköhän nikki oikein?) pahoittelut keskenmenosta!!!!! Kovasti jaksamisia! Nää on aina niin kurjia juttuja...(itsekin 2 km:ää kokeneena...)

JOULULAHJA: arvaa, olenko samoissa tunnelmissa kuin sinä? Siis välillä olen niin luottavainen että tämän raskauden kanssa, mutta välillä sitten pelkopeikko iskee...Varmaan ihan luonnollista, kun on noita keskenmenoja takana. Pitäisi vaan uskoa ja toivoa ja luottaa, että kaikki menee hyvin, eikä mitään hätää ole! Sulla on jo varmistus ultrassa, että siellä se masukki köllöttelee -usko siis siihen! Mä varmaankin odotan siihen np-ultraan...jos jaksan sinne saakka :-) Neuvolaankaan en ole vielä soittanut, esikolla on neuvola ensi viikolla, josko sitten. Ei tässä mitään kiirettä ole vielä.

(.) Iltaisin vatsa turpoaa aika lailla, enkä pysty enää pitämään työhousujani. Farkut ihme kyllä menee jalkaa, mutta niissä onkin vyötärö sen verran matala, että siksi mahtuu vatsakin sisään :-) Ällö-oloa on, välillä enemmän välillä vähemmän (ja arvatkaapa, mitä ajattelen silloin????), rinnat on vähän turvonneet ja arat. Väsyttää. Siinäpä oireet eli ei mitkään pahat. Vaan flunssa pentele iski minuun viikonloppuna ja nenä on ihan tukossa ja kurkku kipeä :-/ Siksipä en ole vissiin noita raskausoireitakaan enää huomioinut. Minä vaan niin toivon, että saisin tämän lapsen pitää...

-Ultsi + Lahja 6+4-

Vierailija
13/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntemukset samankaltaisia kuin muillakin eli laidasta laitaan! ;) Välillä olen onnellinen tästä raskaudesta ja varma että kaikki menee hyvin, välillä taas olen varma ettei tämä pääty terveen, elävän lapsen syntymään.. Neuvolaa/ultraa en edelleen ole varannut.

Muutaman viikon sisällä tarttis varmaan jo soitella terkkarille. :)

By the way: Toinen syy miksi en tahdo vielä ultraan on se, että olen epävarma ultran turvallisuudesta. En tahdo riskeerata tässä vaiheessa, kun alkion tärkeimmät elimet ja rakenteet kehittyvät. Ajatteleeko kukaan muu ultrasta tällä tavalla? Vai olenko ainoa vainoharhainen?! ;)

merlie rv 7+jotain, kuulostaen juttuineen lähes neuroottiselta.. ;)

Vierailija
14/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkin haluan osoittaa C@rsulle pahoittelut menetyksestä :( Vaikea kuvitella mitä joudut kokemaan, toivottavasti selviät siitä kuitenkin ja saat paljon tukea ja ymmärrystä rakkaimmiltasi. Joskus puhuminenkin on hyvä lääke...

Itse olenkin tämän yön yksin kotona kissan kanssa kun mies lähti yövuoroon. Mulla sattuukin olemaan huomenna ja keskiviikkona vapaapäivät ja menin siitä, sitten mainitsemaan siskolleni. Isosiskoni muuten miehineen jo tietää tästä raskaudesta, kun en enää malttanut pitää salassa! Sisko oli niin innoissaan, hoki vaan, että musta tulee täti ja pojat saavat serkun! Ei millään jaksaisi hänkään odottaa.

Kuitenkin meillä molemmilla on nyt pari päivää vapaata ja ehdotin siskolle, että tulisi tänne meidän luokse yökylään, matkaa noin 200km ja hän innostui asiasta. Olimme jo suunnitelleet menevämme katsomaan kauppoihin mamma-vaatteita sekä vauvanvaatteita kunnes äitinikin keksi, että hänkin voisi tulla samalla kyydillä tänne :)

Voi kääk, hän ei siis vielä tiedä raskaudesta, josta olemme ajatelleet kertoa vasta ekan neuvolan jälkeen. Hän on kovasti innoissaan jo olemassa olevista lapsenlapsista, mutta toivoo niitä niin kovasti lisää, että sekoaa varmaan täysin kun kuulee tämän yllätyksen... On se itselläkin niin vaikeaa pitää se asia vielä salassa :) Mutta katsotaan miten huominen ja keskiviikko menevät, alkaako äippäkin jo epäillä jotain..? Mutta nyt taidan painua telkkarin ääreen katsomaan täydellisiä naisia, mukavaa maanantaita kaikille!

Vierailija
15/43 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpsullapa on jännitävät ja todennäköisesti hauskatkin päivät edessä!

Mun äiti otti uutisen vastaan tyynen rauhallisesti, kysy kyllä muutaman kerran ennen kuin uskoi ;) Hänelle tämä on jo neljäs lapsenlapsi - ja nämä lapset on syntyneet/syntyvät pienillä ikäeroilla (sisko saa huhtikuussa vauvan), niin tuntui mummolle olevan ihan päivänselvä asia. Mutta halasi ja onnitteli kovasti!

Pikkuveljeni eli tuleva eno 15v (ollaan tosi läheisiä) melkein itki kun kuuli vauvasta eilen :) Ylpeä eno.

Eipä mulla oikeestaan asiaa ollut - mutta tuli vaan mieleen, että [b]vois pitää nyt tätä pinoa, ihan niin kauan kun pituus tuntuu hyvältä.[/b] Varmaan tässä alkuvaiheilla on muutenkin keskustelu vaihtelevaa, ennen kuin porukka kasaantuu yhteen ja aktivoituu ;D Niin porukan ja keskustelu intouden mukaan aina pinoja pystyyn. Oisko hyvä?

Nyt nukkumaan!

Vierailija
16/43 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin sitä Multitabsin inkivääriä jo ennenkuin edes olin plussatestiä tehnyt. Tällä kerralla jotenkin omituisesti ällötti jo kolme-neljä päivää ennen testiä. Ja olin siis lähes varma plussassa. Ja toisaalta ajattelin että jos en nyt ole raskaana niin pian kuitenkin ja menin ja ostin ne kapselit. Oudon vihreän värisiä ja annostus on kaksi päivässä. Otin alkuun aamulla ne molemmat ja sitten tuli hiukan höntti olo. Tilanne kuitenkin parantui kun siirryin ottamaan aamulla yhden ja illalla sen toisen. Paketin kyljessä lukee että voi käyttää yhdessä sarjan muiden tablettien kanssa ja että tämä on erityisesti suunniteltu raskausajan pahoinvointiin. Minä olen toistaiseksi säilynyt oksentamatta, pelkkää kuvotusta on ollut. Mutta tiedä sitten johtuuko se tuosta inkivääristä.

Voihan olla että tämä on taas tuulimuna jolloin oireetkin on vähäisemmät tai sitten viikot ovat vielä niin pienet ettei pahin oksentelu ole vielä alkanut. Mutta kaikkensa sitä tekee jos edes hiukan helpommalla pääsisi joten syödään niitä nyt kun kerran ostettuna on. Paketin hinta oli muistaakseni jotain kympin luokkaa ja siinä oli 60 tablettia eli kuukauden satsi, eikä niitä toivottavasti montaa pakettia tarvitse kiskoa. Esikoisesta huono olo helpotti kyllä heti puoliin kun siirryttiin kymppiviikon yli joten jospa nytkin kävisi samoin.

Tänään ultra-ajan varaukseen ensi viikolle, silloin sitten olen hiukan viisaampi tämän raskauden suhteen

Mukavaa tiistaipäivää

Typykkä

Vierailija
17/43 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla sita vaan palloillaan vaikka hommia olis koko paivaks; laiskottaa...

Kaikilla meilla taitaa olla jonkinlainen pelko takapuolessa koko ajan, kun viela nain alussa mennaan? Ainakin itse kuuntelen joka nippailua ja vatsanvaannetta, etta nytko kaikki taas loppuis: ikavaa tuollainen, mutten voi itelleni mitaan. Mullakaan ei edellisista km:ista ollut mitaan verenvuotoa, joten sita en edes ajattele, eniten siis pelkaan sita ultraa... Ultrasta en ajattele kylla yhtaan etta olisi epaterveellista, meilla ultrataan joka kerran tarkastuksen yhteydessa, nyt viela alakautta ja sitten jo vatsan paalta!

Oma olo on ihan hyva, pienta kuvotusta ilmassa koko ajan, muttei mitaan suurta. Niin kauan kuin pystyn vatsallani nukkumaan, ajattelen kaiken olevan hyvin.

Viela muutama viikko, tosin taidan ens viikolla menna kuitenkin tarkastukseen, kun mies hiukan painostaa, hankin haluaa tietaa jo etta mita ' siella' tapahtuu ,alakerrassa. Katsotaan nyt milta tuntuu...

- Levinia ja ' hope' rv 6+2 -

Vierailija
18/43 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen täällä halaillut pönttöä ahkerasti... Ja odotan torstain ultraa kuin kuuta nousevaa.

HUomasin, että täällä on muitakin suht pienellä ikäerolla toista saamassa. Meillä on siis ICSI hoidon PASsista alkuunsa saanut tyttö, nyt likimain 11kk ja tämä luomuylläri ihme rakas vaavi sai álkunsa kolmien menkkojen jälkeen... Olimme jo suunnittelemassa uutta hoitoa ja itseasiassa sen piti alkaa näistä alkavista menkoista. Vaan eipä niitä koskaan tullut vaan testiin pamahti kaksi paksua ja vahvaa viivaa. Tein testin vasta kun olin jo " aika" pitkällä, eli en edes heti kun menkkojen piti alkaa... Nyt tuo påahoin vointi on ollut reilun viikon jo seurana, eli tietää ja muistaa tuoreeltaan millaista raskaanan olo on... =)

Mä syön viinirypäleitä ja suolakeksejä ja Pommacia. JEE miten terveelleistä, mutta ne auttaa edes vähän. Viime raskaudessa ne oli juustonaksut ja salmiakki mitkä oli parhaita pitään pahan olon pois. Vaan onneksi ei noussu verenpaineet =).

Mä meen siis torstain aultraan ja ensi viikolla tiistaina neuvolaan

Tsemiä kaikille, erityisesti pahoinvoinnista kärsiville.

Minna ja Pikkuihme rv 6+5.

Vierailija
19/43 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille: Tervetuloa mukaan!

levinia: Mulla myös tsiljoona asiaa tekemättä, mutta tässä vaan istun. Ehkä osin senkin takia, että ällöolo alkaa taas nostaa päätään. (Mulla kun ei oo aamupahoinvointia vaan iltapäiväpahoinvointia.) Nukuin yli yhteentoista, kun on vapaapäivä. :) Ja eilen nukahdin olkkarin lattialle (!) jo kymmenen jälkeen. Hieman väsyttää näköjään.

Tosta ultrasta: Sehän on korkeataajuuksista ääniaaltoa, joten en oo ajatellut sen olevan mitenkään vahingollista. Ja esikkoa tiirasin sen avulla ekat 20 viikkoa joka viikko (oli töissä mahdollisuus), ja ihan normaali lapsi siitä tuli.

Vierailija
20/43 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille uusille tervetuloa mukaan!!

Hih, olisipas hauskaa päästä Tuutupiin tavoin tiirailemaan ultrasta pikkuista noin usein. Tai edes Levinian tavoin joka kerta neuvolan yhteydessä jos oikein ymmärsin. Mulla ei vielä tietoakaan ekasta eli np-ultrasta, varmaan joskus kuukauden päästä. Neuvolakin vasta reilun viikon päästä.

Nyt alkaa ehkä pahoinvointi ja väsymys muuttaa muotoaan niin, että enää illasta on karmea olo. Aamu ja päivä tuntuu menevän jo vähän paremmin. Näin ainakin eilen, ja tänäänkin on tähän saakka ainakin ollut ihan kohtalainen vointi. Toivottavasti en iloitse liian aikaisin..Huomisen ja torstain olen sitten työreissussa, joten palailen aikaisintaan perjantaina. Huoh, mitenköhän tuosta reissusta selviää hengissä..

Hyviä vointeja kaikille!

jondeliini 7+6