Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?
Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?847
Kommentit (90)
Todellakin.
Kumma kyllä ei hidasta joitain ollenkaan, mikä kyllä kertoo kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku mies kiinnostuisi sormuksestasi?
Kyllä osa siihen reagoi. Ne keskivertoa fiksummat miehet.
Et taida olla hetero, jos miesten lähestymiset ovat noin vastenmielisiä. En minäkään aina jaksa, mutta en myöskään koe tarvetta tehdä kaiken maailman temppuja, jotta kukaan ei ikinä sanoisi vahingossakaan minulle sanaakaan missään.
Käytän kun matkustan ulkomailla. On paljon yksinkertaisempaa näyttää sormusta kuin joutua selittelemään perässä roikkujille miksi matkustaa yksin. Sanon että olen leski ja mulla on suruaika.
Olen harkinnut asiaa. Ihan vaan jotta voisin olla oma iloinen ja välitön itseni.
Sormus toimi aika huonosti, mutta sovittiin miespuolisen kaverin kanssa että jos joku lähestyy niin esitetään että me ollaan pari. Hänen naisystävä tietää ja ymmärtää tämän. Ei vaan enää jaksa selitellä mitään tai kieltäytyä kohteliaasti kun ne vonkaajat silti jää inttämään.
Sen sijaan naisilta voisin hyvinkin suojautua, jos ongelmana olisi heidän lähestymisensä. Onneksi kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt minua ainakaan niin, että olisin ymmärtänyt siinä olevan jotain. Olisi ahdistavaa.
Kyllä. Osa ymmärtää jättää rauhaan ja osa yrittää silti. Enimmäkseen on toiminut karkottimena.
ihan mielenkiinnosta missä näitä inttääjiä/vonkaajia tulee vastaan? t. pääosin etätöissä oleva introvertti
ei silleen että näitä itse kaipailisin.
Vierailija kirjoitti:
mulla taitaa tää resting bitch face suojata ihan riittävän hyvin :D
No toimii se jotenkin, ainakin sai kuulla olevansa vihaisen näköinen vaikka naama on peruslukemilla, innokaimpia ei pelästyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla taitaa tää resting bitch face suojata ihan riittävän hyvin :D
No toimii se jotenkin, ainakin sai kuulla olevansa vihaisen näköinen vaikka naama on peruslukemilla, innokaimpia ei pelästyttänyt.
juu, nuorempana tuli tätä vakiofraasia voisitko hymyillä vähän kyllä kuultu..en voinut :D
Kyllä. Laivalla käytin kun olin varattu mutta ilman miestä liikkeellä ja ei oltu kihloissa.
Jep.