Mihin katosi tärppien kysymyminen seuranhakuilmoitukseen?
Kysyin eilen että kannattaako tositarkoituksella (vakituinen naisystävä tai miel. vaimo, mutta saman katon alle ei ihan heti) tehty seuranhakuilmoitus kohdentaa asperger-naisille. Kysymys oli mielestäni asiallinen, koska palstaa useamman kuukauden luettuani olen käsityksessä että asperger-naisissa on hakemiani ominaisuuksia. Esimerkiksi tuo saman katon alle muuttaminen Toki myös niitä ominaisuuksia mitä en välttämättä hae, mutta tulee väistämättä mukana. No nyt se ketju on kadonnut. Joku kommentoi että tuota sanamuotoa kummeksutaan, eli kannattaako se laittaa astetta kevyemmin, so. niin että asperger ei ole este? Vai vieläkin lievemmin, "esimerkiksi asperger ei ole este"?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti. Mulla ilmoituksessa vaatimuksena mt lääkitys, mieluiten ollut suljetulla vähintään 2kk.
Pövästi! Tämä on asiallinen kysymys, olen laatimassa ilmoitusta. ap
Tärppä? Sellainen seikkailee Nalle Puh-tarinoissa.
Ei täältä saa asiallisia neuvoja, toivotaan että ketjua ei poisteta. Käyn aamulla lukemassa jos joku on kommmentoinut. ap
Vierailija kirjoitti:
Av ei ole mikään senssipalsta.
Ei olekaan, eikä täältä kannata seuraa hakea ja siksi en sitä ilmoitusta tänne laita, en edes kerro minne mahdollisimman kauas tältä palstakta sen ilmoituksen aion laittaa. Kysymys on ilmoitustekstin muotoilusta. ap
No nyt jätin sen seuranhakuilmoitukseni. Kiitoksia etenkin ja myös sen kadonneen ketjun vastauksista, koskien alkuperäistä kysymystä ilmoitustekstin mahdollisimman asialliseksi muotoilua. Täällä kannattaa, ja olisi kannattanut, kuvaruutukaapata kaikki mielenkiintoinen ennen kuin "peräsuolenlaskeumatrollit" tuhoavat ketjut.
Kyllä ehdottomasti. Mulla ilmoituksessa vaatimuksena mt lääkitys, mieluiten ollut suljetulla vähintään 2kk.