Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ TONTTUJEN VIIKKO 4 +++++

22.01.2007 |

Pyöräytetäänpä uusi Tonttuviikko käyntiin. Toivottavasti viikko tuo mukanaan plussia ja pupuiluiloa!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilisillallakin kyllä lukasemassa, mutta en jaksanut ruveta kirjottelemaan. Huh, huh, Mannarii! Mäkin olin jo menossa halpaan. Kiva, että teillä oli onnistunut reissu ja oviksetkin varmasti nyt hyödynnetty.

Ja Nonulikaan ei varmana ainakaan ole missannut ovista. Missäköhän vaiheessa sun kierto etenee, kun tosiaan " pimität" noita päiviä.:)

Bärchen, hauska, että mainitsit tosta ettei tuntuis, että ollenkaan on töistä pois ollutkaan. Mä nimittäin just viime vuoron jälkeen ajattelin, että kun siellä käytävällä huiskii, niin ei tunnu, että olis ollut ollenkaan pois. Eihän se varsinainen työ mikskään ole muuttunut. Suurimmat muutokset liittyy oikeestaan kaikkiin tällasiin security-hommiin, jotka on todellakin tiukentuneet sitten viime näkymän. (Eikä ne mitään löysiä ollut sillonkaan.)

Mikähän on Frankien tilanne? Päivät taitaa olla jo sen 31. Hui, jännittävää!

Entä Calle? Joko alkaisi elämä voittaa? Mä kauhulla ajattelin sua, kun yrjöilin sen yhden illan. Muistu taas kuinka karseeta se on ja sulla jatkunut viikkokausia. Myötätuntohali!

).( kp24. Ei tuntemuksia.

Äitsy

Vierailija
42/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitsy, ihanaa et sinäkin olet taas langoilla!! en pimitä teiltä kiertopäiviä, en vain halua niitä laskea ollenkaan enää, EN HALUA TIETÄÄ NIITÄ ITSE, sori vain!! en usko, että mulla on ovis edes vielä ollut, tai voihan se olla, et se tuli heti kun täti häipyi kuvioista, mut...just tämän takia en haluis näitä kyttäillä, kun siitä tulee harmaita hiuksia päähän!! mä haluan vain nauttia pupuilusta, oli ovis tai ei:)) ja sitten jonain päivänä pupuilun tuloksesta:)

nonuli the rabbit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa.

Pikaiset kuulumiset maalimalta. Oli mukava lueskella viikonlopun satoa - täällähän oltiin oltu varsin riehakkaissa tunnelmissa... #nauraa# ...Se on oikein!

Perjantaina tunsin (ihan kuvittelematta) selviä nippailuja oikealla puolella alavatsaa. Päättelin, ettei voi olla kohdusta, kun eiköhän kiinnittymiskipujen (toiveajattelua...) pitäisi tuntua keskeltä? Eli siis oletan, että ovisko se vasta olisi nyt ollut. No, sopisi pitkähköön kiertooni. No, hyödynnettiin ovis, oli sitä sitten tai ei ;) Ajattelin vielä varmistella tänä iltana... Mutta tosiaan oli aika erikoista tuntea semmoisia selviä nipistelyjä. Jään mielenkiinnolla seuraamaan tilannetta.

Aloitelkaa huomenissa pinoa, kuka ehtii. Koetan käyttää oman aamupäiväni pitkästä aikaa opiskeluun. Laitan esittelymme sitten jonnekin väliin.

Toivon uuteen viikkoon kovasti plussia ++++++++++++++++!

terveisin,

Fudgis kp 22/ (33edellisessä kierrossa)