Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ TONTTUJEN VIIKKO 4 +++++

22.01.2007 |

Pyöräytetäänpä uusi Tonttuviikko käyntiin. Toivottavasti viikko tuo mukanaan plussia ja pupuiluiloa!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, kiirettä pitää!!!!!!! ehdin nyt vasta ekan kerran tänään nettiin ja nytkin on vain muutama minuutti aikaa, kun pitää lähteä huomiselle työreissulle. tulen perjantaina lukemaan mitä olette kirjoitellut tällä viikolla, nyt jäi kuulumisetkin lukematta..

sen verran, että kiitos tsemppauksista, niitä tarvitaan! en tässä kiireessä ole ehtinyt edes ajatteleen tuntemuksia sen enempää suuntaan tai toiseen. kalenterista katsoin että tänään on kp 27, hui!!

Frankie kp 27/27-31

Vierailija
22/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pudottu jo kauas tokalle sivulle!!

Kiirutta pitää, joten en kerkiä paljoa lätisemään!

voin vain puhaltaa frankielle ja fudgikselle++++++++++++++++++++++tuulta

ja muille ovistuulta!!

itsellä ei kummempaa!

mannarii:toivottavasti ukkos on jo paremmalla mielellä, jos ei ni läksytä vähän;))

callelle parempaa oloa!!

nyt pitää rientää!!

nonuli-ponuli-pönttöaivo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs kaikki taas lorvailee;)

mulla on nyt sitten taas, sanon suoraan kiertelemättä, vitutus-hetket menoillaan! ihan itekseni tässä vain kyrpiinnyn, mies on iltavuorossa, onneksi hänen kannaltaan;) ei vaan, en mää sitä " kiusais" kun ei ole tarvista, se on niin kultanen mies! pläääh, jotenkin on vaan taas sellanen, ei tästä tule, hevon persettäkään-olo... tekis mieli paiskoa astioita seinille ja huudella rivoja verannalla:) hitto kun heittelehtii taas nää mielialat... seksi puoli kyllä maistuu edelleen taivaalliselta, ei o nyt mitään sellasia, nyt on aika-paniikkia, se vie kyllä tosiaan seksistä sen parhaimman terän pois, uskokaa vaan bärtsu ja sophie;)) (tottakai niitä saapi käyttää, ja ihan mielenkiinnosta minäkin niitä koitin, vaikka aluksi vannoin, että en ikinä, mut mulle riitti se yks kerta) tilulilulei...mulla taitaa aivoissa hiiri jahdata kissaa...niin yksinkertanen olo...mihin mun järkikin on nyt kadonnut!

sophie:muistelen edelleen kauhulla mein vuoden takaista remonttia...mut ei siitä enempää. noi on suht tärkeitä, noi laatta- jutskat, nimittäin ne kun valitsee vähän hompsinpäin, niin alkaa ärsyttämään jo parin kuukauden päästä, ja niitä kun pitäis(noin niinku rahallisesti ajatellen) jaksaa katella seuraavat 20-vuotta! hyvä, että löysit mieleisesi! minäkin olen omiini tosi tyytyväinen:)

nyt lähden kaivelemaan jotain hyvää pakastimesta, pullaa, piirakkaa, torttua, nam, kaikki kelpaa...kuhee nälkä kokoajan, mää paisun ku pullataikina...eikä raskautumisesta ole tietoakaan...

-------ainiin, ja plussia kiitos, pian ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(huutelee nonuli-ponuli pakastimesta, hyrrrrr)

Vierailija
24/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosiaan ollut hiljainen päivä. Minäkin useamman kerran käynyt kurkkimassa, että josko jotain uutisia. Kiitos Nonulille, että olet jaksanut ylläpitää elämää palstallamme! :) Muistaakseni sinulla oli joku aika (kuukausi?!) sitten myös ##tutus-päivät - voisiko olla merkki, että kierto etenee, kuten pitääkin! Toivottavasti löysit kaapista tarpeeksi herkkuja - ne auttaa aina!

Minulla ei mitään uutta. Kp 19 menossa. Ei tuntemuksia. Käytiin äsken ulkona syömässä ja se oli hyvää se. Ihana, kun ei tarvinut itse kokata. Ja ostettiin miehen kanssa nyt toisillemme joululahjat (kun ei ennen joulua jaksettu :)). Joten nyt jakamaan ne.

Ehkä huomenna kuulemme tontuista lisää!

t. fudgis.

Vierailija
25/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttu on. Onpas tosiaan ollut aika hiljainen päivä. Eipä mullakaan mitään uutisia ole. Ihanaa, kun saa muutaman päivän olla ihan kotona pojan kanssa ilman päiväkoteja ja muita. Tästä tulee nyt tosi nopea käynti, mutta puhaltelen plussatuulet niille kenellä niiden aika on ja ovistuulet niitä kaipaaville! Itellä menossa vissiin kp21. Elikäs piinailuun on vielä vähän aikaa. Illanjatkoja!

Äitsy

Vierailija
26/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan! Olikin paljon luettavaa, kun kahlasin läpi teidän useamman päivän kuulumiset. Toivottavsti MANNARII ja mies saavat tällä hetkellä positiivisia tuloksia aikaiseksi ;o). NONULILLAkin taitaa olla hyvin pullat uunissa! Kohta saadaankin jännittää teitä kaikkia oikein urakalla. FUDGIS taitaa tulla seuraavana peukutuksen kohteeksi!

Kieltämättä itsellä on nyt sellaset fiilikset, että täti tulee minä hetkenä hyvänsä. Alavatsassa on vähän sellanen alkutuntemus meneillään ja jotenkin on " kostee" olo alapäässä, juoksen ihan koko ajan vessassa tarkistamassa tilannetta. Tampaxit on kasissa odottamassa, joten olen henkisesti ihan valmistautunut tädin vierailuun, ei hätää. No, katsotaan nyt sitten miten tämä tästä etenee.

Kierukan kanssa mulla oli aika tasainen alle 30 päivän kierto, mutta sen poistamisen jälkeen kierto on vähän hakenut paikkaansa, olikohan ensimmäinen 27 päivää ja nyt edellinen 31. Eli jos tänään ei menkat ala, niin odottamista voi jatkua koko viikonlopunkin. Kivakiva.

Viikonloppu ollaankin reissussa, lähdetään tosin vasta huomenna. Mutta voi olla, että seuraavan kerran tulen vasta sunnuntai-iltana linjoille. Toivotan siis nyt jo talviset viikonloput kaikille tontuille!

Frankie kp29/27-31

Vierailija
27/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulista ja tuiskuista perjantaita! Täällä Helsingissä ainakin näyttää siltä, etten tiedä viittiikö nenäänsä ulos pistää.

Frankie, sullahan on tosi jännät paikat jo. Milloin ajattelit testata vai ootko vielä miettinyt niin pitkälle?

Fudgiksen kanssa ollaan kait vähän samassa tilanteessa. Ovis toivottavasti ollut, mutta nyt ei oikeen mitään mitä vois kytätä. Ite kyllä rupesin jo miettimään, että kyllähän kiinnittyminen ehkä olis jo tapahtunut, jos on tapahtuakseen, mutta mitään tuntemuksia ei ole. Eilen oikein kiinnitin huomiota siihen, ettei kerrassaan mitään tunnu. Mä siis oletan ja toivon, että ovis olis ollut viime la. Elikäs edelleen lähden siitä, että mitään ei ole tapahtunut. Eipä auta kuin odotella...

Palailkaapa muutkin linjoille!

Äitsy kp22

Vierailija
28/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kyllä lukemassa aina välillä mutten ole jaksanut kirjoitella, sorry, ja nytkin tule omaa napaa kun en enää jaksanut uudelleen kaikkia lukea. Sen huomasin, että täällä on useammalla suht samat kiertopäivät kuin mulla, ainakin Äitsyn kanssa olleen samoilla päivillä. Jännäillään yhdessä!

Minä täällä jo henkisesti valmistaudun siihen , että tulee se parin kuukauden yritystauko ja paluu töihin (näin käy jos en nyt ole raskaana) ja ajattelin että nyt en kyllä mitään merkkejä itsestäni kyttää....mutta miten olla kyttäämättä kun alaosasto on kuin olisi hana auki, siis ihan älyttömästi jotain juoksevaa valkovuotoa, onko sitten merkki raskaudesta vai ei, mutta ainakin se on tosi omituista! Vastatkaa jos jotain tiedätte. Itselläni en muista koskaan tälläistä ennen olleen.

Teveisiä vaan kaikille!

Luhtavilla yk2 kp21/30

Vierailija
29/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-äitsy05-:

Frankie, sullahan on tosi jännät paikat jo. Milloin ajattelit testata vai ootko vielä miettinyt niin pitkälle? Äitsy kp22

Edelleenkin tuntuu siis siltä, että hetkenä minä hyvänsä menkat vois alkaa, mutta vielä ei siis kuitenkaan ole alkanut.

Testaaminen ei todellakaan ole tullut edes pieneen mieleenikään vielä, koska mulla on tosi selkeet pelisäännöt ollut aina tän asian suhteen, siis jo esikoista kuumeillessa. Mulle on ihan itsestään selvyys, että vasta sitten, kun menkat on selkeästi myöhässä, kävelen apteekkiin ja ostan raskaustestin. Tämä sopii mulle parhaiten, koska en halua tietää liian aikaisin mahdollisesta raskaudesta (jonka siis herkimmät testit jo mahdollisesti näyttäisivätkin, jos olisin raskaana), koska mitä vaan voi tapahtua päivän-kahdenkin aikana ja plussa muuttua varhaiseksi keskenmenoksi. Mieluummin olisin siinä uskossa, etten koskaan ollutkaan raskaana, eli ei vaan tärpännyt tässä kierrossa. Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta ehkä tämä on jotain itsesuojeluvaiston maksimointia tai jotain..

Vierailija
30/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua joka ikiselle tonttuselle! Suuntaamme viikonlopun viettoon, joten vaikenen hetkeksi.

Ehkäpä ensi viikko tuo mukanaan plussia! :)

t. Fudgis kp20

Vierailija
31/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin samoin kuin sinä,( jos vain pystyisin)...en ainakaan ikinä ,koskaan, milloinkaan, halua enää tietää kemiallisista:(( pidä frankie tuo asenne loppuun asti, minä en siihen kykene;) mutta totisesti en niillä erityisen herkillä enää testaile:) ja se pitää, piste. +++++++++++++++++++++++++++++puuuuuhhhh

luhtavilla:toi valkkari on kyl sellanen juttu, et se voi kyl tarkottaa melkein mitä vain...jopa hiivaa:( ei kiva! Mutta, mutta, mulla ainakin raskauden aikana oli TODELLA runsasta valkovuotoa, loppuun asti!! en kyllä muista yhtään, alkoiko se jo ennenkuin tiesin olevani raskaana! no, mutta toivossa on aina hyvä elää... mää peukutan sulle, ++++++++++++++++++++++++puuuuuhhhhh

äitsy:kourat pois tisseiltä, niihin tulee mustelmia;) elä nyt mieti niitä oireita, ressi pois...hypnotisoin sinua, tzuuuuum....

ihanaa kun on perjantai, näistä viikonlopuista nauttii taas täysin siemauksin, kun on työelämässä. äitiyslomalla kaikki päivät oli sen suhteen samanlaisia jollaintavalla! ja nyt olen myös ottanut sen kannan, et nautin tästä " vapaudestani" niinkauan kun pulussa pärähtää testiin, meni siihen sitten kuukausi tai kaks vuotta, mut kuitenkin! sitten ollaan taas niin tiiviisti kiinni, että oksat pois:)

ah, lapset haettu, ja koti on taas hiljainen, onhan tuo oma prinsessa tuossa, mut eipä siitä kovaa mökää lähde:) illalla sunaan, kera oluen, ja sit nautiskelemaan miehisistä tuoksuista...mmm...

nonuli-ponuli-miehenkipeä

Vierailija
32/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa minäkin vähän jotakin kuulumista laittelemaan, viime päivät on olleet ihan hulluja töissä ja väsymys iltaisin sen mukainen. Keskiviikkona testasin ovisplussan, mutta saa nähdä tuleeko tästäkään kierrosta toivottua tulosta, emme nimittäin eilen valitettavasti jaksaneet ryhtyä vauvantekoon eli paras päivä hurahti siinä sitten. Keskiviikkona oli kylläkin kunnolla yritystä, että voishan se siitäkin onnistaa mahdollisesti. No, sittenpähän sen tietää parin viikon päästä. Mä oon ollu tosi tyytyväinen siihen, että noiden testien kanssa tietää näin tarkasti, milloin ovis on. Muuten mulla ei olis ollut siitä mitään tietoa, arvailu mahdollisista oireista on mulla ihan toivotonta. Sääli vain, että se ovis sitten jäi käyttämättä parhaalla tavalla.

Nonulilla vähän mielialat vaihtelee, mutta sehän voi merkata juuri kierron normalisoitumista ja erittäin lupaavaahan on tuo kiinnostuksesi miestäsi kohtaan!! Onkos miehesi yhtään ihmetellyt, että mistä nyt puhaltaa??

Frankien testausperiaate on erittäin järkevä, kun itsekin malttaisi taas pysyä erossa testeistä vaikka aika siellä kierron lopussa tuntuukin kuluvan äärimmäisen hitaasti. Mulla on yleisesti ottaen ihan sama asenne asiassa kuin asiassa eli suhtaudun mieluummin vähän negatiivisin odotuksin asioihin ja yllätyn ehkä sitten positiivisesti, jos joku menee paremmin kuin ajattelin.

Äitsy: Onneksi paranit niin nopeasti ja vielä mukavampaa tietysti, että poikasi parani myös pian. Onko töissä ollut mukavaa tauon jälkeen? Tuntuuko jo, ettet olisi poissa ollutkaan? :)

Fudgis: Mekin käytiin tänään ulkona syömässä! Se on kyllä kivaa, säästyy ruuanlaitolta (vaikka on sekin joskus hauskaa) ja vieläpä tiskaukseltakin (se EI koskaan ole kivaa!). Saa rauhassa nautiskella hetken. Pitäisköhän mennä huomennakin!!

Luhtavilla: Tuo oireesi kuulostaa mielenkiintoiselta, varsinkin kun sulla ei vastaavasta ole kokemusta aiemmin. Toivotaan että se on oire siitä ihan parhaasta jutusta ja mitään yritystaukoja ei tarvitakaan!!

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua ja tietenkin sylillinen plussaonnea kaikille tontuille!

Bärchen, kp 19

Vierailija
33/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista eloa tuntuu taas tonttusissa olevan!

bärtsulle nopeasti, ei ole mies kummemmin ihmetellyt mun himojani, olen normaalistikin aika seksinkipeä;)) se aika, kun käytin niitä nuvaring rinkuloita, meillä oli ns. hitusen kuivempi kausi, mutta muuten ollaan aika ahkeria sänkypuolella oltu aina:)

Eilen illallakin oli niin rattoisat " ratsastus-tunnit" , että;))

koittakaas tonttuset palailla linjoille pian!!

nonuli the rider

Vierailija
34/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas! Mä kirjoitin aamupäivällä pitkän viestin jo teille mutta ilmeisesti tipahdin pois yhden puhelun aikana niin että se viesti hävisi siinä vaiheessa kun yritin lähettää. Kurjaa. Nyt joudun aloittamaan alusta..

Reissu oli oikein mukava. Mies sai mielensä takaisin heti kun eka IrishCoffee oli juotu ja matka alkoi. Tallinnapäivänä paistoi aurinko ja kaupunki oli oikein kaunis lumipeitteessään. Valitettavasti vaan oli kauhean kylmä eikä paljoo tarettu tampata katuja. No tarkoitus olikin viettää puolivuotishääpäivää peiton alla ja se me tehtiin!

Bärchenin tikuttelun mukaan " meillä" oli paras ovispäivä torstai. En kyllä osaa sanoa oliko mulla vai ei mutta jos oli niin hyvä. Mies on kyllä jo varma että kaksoset on pantu alulle.

Nonuli olet kyllä uskomaton " kone" no mies varmasti tykkää kun olet harva se ilta puikoissa!! Ehtiikö se tehdä koskaan aloitetta kun sä olet kimpussa? Kirjoitit että sulla oli pahantuulen päivä joka meni sitte herkuttelulla ohi? Mullahan on kanssa väliin noita vit**us-päiviä jotka menee ohi yhtä nopeesti kun tulee. Mies ei oikein aina jaksa muistaa että naisilla niitä vaan ON. Ne on ne hormonit. Mies on aina varma että en rakasta sitä enää. Hoh hoijaa..

Frankie on lähtenyt viikonloppureissuun. Hauskaa matkaa ja plussatuulia taas. Harhauttakaa samalla täti kun olette reissussa johonkin oikein hankalaan paikkaan ettei löydä ketään tonttua!!

Ihanaa Äitsy että olette päässeet mahataudista eroon ja ehtineet olemaan ihan kotosalla naperon kanssa. Yrjötauti on tosi syvältä!

Fudgiksella on ollut joulu. Mekään ei pahemmin ostettu joululahjoja mutta tulihan sitä nyt shoppailtua Tallinnasta jotain pientä. Niistä raskaustesteistä: Kyllä ne apteekissa varmaan tossa 5e huitteissa on täälläkin. Varmaan ylikin! Mä ostin Tallinnasta pari testiä n3-4e/kpl. Eli eivät olleet sen halvempia sielläkään.

Sophie: Joo mies sai mielensä takaisin kun oli vienyt koiran. Ei kyl ihan heti. Hurtta oli jääny isoon karsinaan vieruskaverinaan uros bokseri. Meillä kans uros... Oli vissii ollu kova paikka jättää kaveri sinne " vankilaan" . No tänään se pääsee kotiin ja kaikki hyvin! Hauskaa et löysit mieluisat mosaiikit köökkiin! Minkä väriset jos saa olla utelias?

Callen Galluppiin vastaan: Omistan yhden miespuolisen ystävän mutta ollaan yhteyksissa vain meileitse. Muut ystävät naisia. Olen aina alkanu seurustelemaan kaikkien hyvien tyyppien kanssa ja se siitä kaveruudesta sitte.

Pinoon tontut mars!!

toivoo mannarii

Vierailija
35/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mantariini, että sinä olet palannut jo langoille, on meinaan aika pässiä pyöriä täällä ihan yksin! juu, niistä aloitteen tekemisistä. en oikein tiedä, et kumpi sen varsinaisen aloitteen tekee, kyllä kai molemminpuolisesti, välillä ukkeli, ja välillä minä. se vaan menee useimmiten niin, että aina kun mennään muate, ni peitonalla alkaa tapahtua;)) me ollaan tosiaan molemmat aika seksualisia ihmisiä:)

vai on siellä Tallinnassa peitto heilunu;) olitkos " ohjaksissa" , vai ainnoitko ukon viedä;))?? eiköhän se munis siellä odottanut simppoja, ja kaikki mahdollinen on sen saralla tehty, nyt vaan rennosti jalat kohti kattoa ja greippimehua naamaan:) et sitten naura, jos kerron, et olen juonu ite greippimehua aivan litratolkulla...pystyn juomaan sitä vaikka 6litraa päivässä, oon aina tykänny siitä:) mahtavat paikallisen s-marketin myyjät ihmetellä, kun on greippimehua alkanu " hävitä" aivan tolkuttomasti!! toivottavasti osaavat tilata sitä sitätahtia lisää, kun minä kerkeän litkiä, naaam!! nyt saa sitten isäntä ja koiruuskin taas temmeltää yhdessä, kun olette palanneet kotiin:) minäkään en muuten ole mikään koiraihminen, on ne ihan mukavia noin niinkun kaukaa katsoen, mut en ite kyllä ottaisi sellaista kotiini!

ainiin, munkin on pitänyt vastata tohon callen galuppiin. mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä jonkin verran, ei mitään bestiskamuja eikä mitään kahviseuraystäviä, mut kuitenkin...mun miehelläkin on ollut niitä, ja ihan kahvitteluystävänä, ei seksuaalisessa mielessä olenkaan... mut jotenkin mä en usko miehen ja naisen väliseen tosiystävyyteen ilman minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa...hmm mun mies kyllä väittää, että se on tosiaankin mahdollista, ainakin hänellä, mut en tiedä!

mitenköhän frankiella...onkohan se jo plussannut ??+++++++++++++++++++++++++++puuuuuh

nonuli-ponuli

Vierailija
36/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä kyl kenenkään pitäis yksin joutua pyörimään. Tavallaan huono että meitä tonttuja on näin vähän että täällä on hiljaista yleensä aina. Mut plussapuoli on tietty se että tullaan näin paljon tutummiksi kun meitä ei ole montaa. (varsinaista filosofiaa mannariin tyyliin)

Juu heiluihan se peitto. Pidin huolta, ettei mies ehtinyt juoda liikaa tallinnapäivänä missään vaiheessa, että varmasti kykenis hommiin (siis loppuun asti) ja taktisesti ei hommailtu laivassa ollenkaan että ois sopiva vire sinne hotellin lakanoihin. Ja tarvii nyt kehaista että Virussa oli oikein hyvä punkka (jopa nukkua). Parisänky ilman väliä ja sopivan pehmeä mutta riittävän jämäkkä. Itseasiassa parempi kun kotona. Meil on jenkkisänky muutama vuotta vanha ja aivan liian pehmeä. Selkä tulee kipeeks jos liian kauan makaa.. En nyt mene Tallinnan aktin yksityiskohtiin mutta sanotaan näin että hyvin sain..

Hei Nonuli kerros nyt miksi sitä greippimehua juodaan?? Mä en ole siis koskaan ennen tätä vauvakuumeilupalstaa missään törmännyt tälläiseen uskomukseen että sillä olis jotain vaikutusta johonkin? Käyks lonkeron juominen kanssa?? Heh..

No joo. Taidan painua saunaan tässä vaiheessa. Illanjatkuja!

mannarii

Vierailija
37/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks hyvät löylyt?? minä olin saunassa tytön kanssa jo mammalassa, kun iskä on siellä pelireisussa, kohta pian sen kyllä pitäis jo tulla:)

Siitä grippimehusta luin tuolta muiden pinoista, oisko ollu haahujen... ne kirjoitti, et sillä olis jollaintavalla limakalvoja vahvistava vaikutus...en tosiaan tiedä onko mitään perää, mut voihan se ainakin psykologisesti auttaa!! taidan käydä googlen kautta samantien kattelemassa!! eikä se mulla väliä, vaikkei se oikeasti auttaisikaan, kun tykkään greipin mausta muutenkin:))

nyt pakkas likka syliin, joten taidan lopetella!!

nonuli-ponuli

Vierailija
38/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan alkoi vähän heikottamaan siellä niin en kauaa jaksannu olla. Varmaan vielä reissuväsymystä. Me ei eilen oikein syöty mitään muuta kun aamupala hotellis ja sit olutta ja olutta.. Maha on ollu oudon tuntuinen. Enkä todellakaan ala miettimään että olis mitään yhtään mitään muuta kun ruoansulatusvaivoja! Ikävää muuten ettei meillä ole täällä mitään ihQuja hymiöitä. Mä olen oppinu käyttämään niitä tuol mesessä mun bonustyttären kanssa.

Yritän yhtä juttua.. hmm..[color=red][size=8] ♥[/size][/color]

mannarii

Vierailija
39/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäis näkyä muuta kun syrän. No en jaksa uudestaan kokeilla. Meinaatko Nonuliponuli tänään ratsastella?? Mä vähän sellasta suunnittelin...

Nyt on muuten yks härski juttu paikallaan (lauantai-ilta ja kaikkee) Kun oltiin siellä reissussa niin mun mies pääsi painamaan kakkoseen. Se on ollu sen haave jo pitkään. Nimittäin hississä kun mentiin aamupalalle: se oli kakkoskerroksessa!!! En kai MÄ nyt olis antanu: hyvät simpat olis menny väärään osastoon!

Ehe heh heh.. Ei kai ollu liika rivoo??

Vierailija
40/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mantariini, toi oli hyvä...mulla jo silmät alko pullistella, meinasin mennä halpaan, että ihan kakkoseen:))) juu ei niitä simppoja parane väärään reikään ruiskuttaa:O tirskun täällä yksikseni...

vauveli kattelee pingua ja isäntä kuorsaa!! en muuten jaksanu ratsastella eilen, join sikspäkin ölyttä ja laitoin munat kiinni!! mites, jaksoitkos sinä? se on muuten aika hyvää reisijumppaa, siinä saa sellulodit kyytiä;)

pikkuneiti tietysti päätti herätä tänään seitsämältä, plaaahh, tää on niin tätä, ja lisää näitä aamuherätyksiä haluan...hullu mikä hullu;)

mis kaikki taas on?

nonuli the lättänätukka