Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 4 *~*

22.01.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan itku noita vuotoja, toivotaan, että ovat vaarattomia!!! Ihan hirmuisesti enkeleitä suojaamaan masuasukkiasi ja kovasti jaksamisia odottaa vielä siihen ultraan!!! Muuta en oikein osaa sanoa!

-Ultsi + Lahja 7+0-

Vierailija
22/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä tässä huhuillaan :' ( Aika todellakin matelee, mutta tunnin päästä tiedän edes jotain! Kuten jo aiemmin kirjoitin, kamalinta on epätietoisuus. Olette ihania kun lohdutatte, mutta jotenkin on vaan niin pirun pessimistinen olo. Juimii tuota alavatsaakin, siellä se kohtu varmaan supistelee... Huoh. Eikö meille vieläkään elävää Enkeliä suoda? Vai onko meidän Enkelit vaan niin kallisarvoisia, että heidän kuuluu olla Taivaassa, pilven reunalla istuskelemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas tilanne sofialla,toivotaan että kaikki OK.

Eilen yritin saada miestä hommiin ja ei jaksanut,itkin melkein yön ja aamun että ei saada edes enää yrittää vauvaa kun on saamaton mies vaikka tietää että on oikea aika hommailla, no aamulla sitte sai minut hokuteltua mukaa peiton alle ja nyt on taas hyvä mieli........

Että tämmöstä,on tämä vauvan teko,haaveilu kovaa puuhaa,kärsii melkein mielenterveys?

Vierailija
24/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialle paljon peukkuja jotta vuoto olisi ihan vaaratonta.

Mistäs aloittaisin kertomisen kuulumisista,no aloitetaan vaik alusta.

No minullahan alkoi kummallinen ruskea tuhruttelu ja limanvuoto kp 20 tietämillä,sitten joskus kp 23 testasin clearbluella hailun haamun kp 25-26 yöllä heräsin kamaliin kipuihin ja soitin aamulla neuvolaan ja otettiin verestä raskaustestit, veressä raskaushormonit plussalla ja ilmeinen keskenmeno. No eilen kävin sit ottamassa vielä piikin kankkuun minun negatiivisen veriryhmän takia. Mutta vuoto loppunut jo vaik kp 4 vasta menossa,lämmöt eikun kimpoo ylöspäin ja päänsärky on mahtavaa. Olen aivan ulalla,niin ja sitten ei hyytymiä vuodossa,vaik normikierrossakin mulla yleensä hyytymiä. Eilen yritin tästä sanoa mut eivät mitenkään noteeranut asiaa. No katsotaan ja odotellaan mitä tuleman pitää sisällään.

Nyt siis on jo kolmas keskenmeno peräkkäin ja olis tarkoitus paperit lähettää eteenpäin 21.2,samallako on jälkitarkastus.

Mutta kaikille piinailijoille peukkuja paljon ja plussasäteitä, ja halaukset kaikille tarvitseville.

Vierailija
25/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Toivotaan, että olisi kuitenkin jotain muuta vuotoa... Jaksuja ja lohtuhaleja sulle paljon!!

Piti jo äsken mennä syömään, mutta jämähdin kuitenkin vielä koneelle. Mutta nyt menen... Sofiaa vain piti tulla vielä lohduttamaan.

Vierailija
26/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarille pahoittelut ja voimia kestää tämäkin suru!! =´(

Vierailija
27/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian yllä on kaikki suojelusenkelit tällä hetkellä.

Toivon kädet ristissä parasta!!!

Tari: Suuret pahoittelut sinulle ja voimia jatkaa eteenpäin.

Sanat meinaa loppua, kun ei näitä jaksa ymmärtää.

vm69

Vierailija
28/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Toivon niin, että teidäm pikkuisella on kaikki kuitenkin hyvin.

Tuli niin, niin paha olo, kun luin sun viestis.

Tari: Pahoittelut sinulle keskenmenosta. Mua alkaa jo nyppimään tää elämän epäreiluus.

Omaan napaan ei sen valoisampaa: Tänään alkoi tuhruvuoto.

Pakostikin itkettää. Vaikkakin tiedän, että se on tosi yleistä alkuraskaudessa ja mulla oli sitä myös esikoista odottaessa. Esikon kanssa se oli sellaista rusehtaavaa, nyt enemmän marjapuuron väristä ei vaaleanpunertavaa. Tuulimunassa tuli myös marjapuuroa... Toisaalta mulla on hiiva jylläämässä ja eilen laitoin viimesen lääkkeen, eli voihan olla vain emättimen limakalvoärsytystäkin. Mutta toisaalta alavatsaa on jomotellut ja jotenkin " poltellut" tänään. Niin kuin tuulimunassa... Esikon kanssa ei sitä ollut.

Mä oon ihan poikki jo tähän. Mä haluaisin vaan nauttia tästä raskaudesta ja tietää, että kaikki on hyvin. Ei kestä psyyke tällaista. Ja mä kun luulin, että uusi raskaus helpottais alakuloon tuularin jälkeen. Paskat. Pahempi vaan. Ultra on viikon päästä perjantaina, silloin tietty selviää moni asia. Nyt vaan en jaksa uskoa, että sinne asti päästään... Koko ajan vaan päässä takoo joku pieni ääni, että hölmö oot, kun jotain vauvaa kuvittelet oottavasi, ei siellä mitään oo ja vaikka oliskin, kesken se menee kuitenkin.

Anteeksi taas nää mustat ajatukset. Poistun peittojen alle itkemään.

Tuutupii rv 5+4

Vierailija
29/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin vuodosta huolimatta!

Tara: voisiko olla mahdollista ettei km olisikaan tullut? Ajattelis että siinä tapaukses olisi tullut jos jonkinlaista hyytymää. Toivotaan että vuoto oli muusta syystä johtuvaa. Voimia sinulle!

Vierailija
30/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin pahamieli kun luin kirjoituksesi. Etkö pääsisi ultraan ennemmin niin selviäis asia. Kauheaa tuollainen odottaminen kun ei tiedä mikä tilanne on.

Paljon paljon haleja sinulle ja toivon kipinöitä että kaikki olisi hyvin!

Vierailija
31/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt taukoa palstailusta viimeisen " tuomion" jälkeen kun clomiultrassa lääke ei toiminutkaan odotetusti vaan sai aikaan sen että usea pieni munasolu (mulla on PCO) oli kasvanut vähän mutta yhtään johtavaa follikkelia ei näkynyt. Tuomio oli että kaksi kiertoa pitää odottaa ennenkuin päästään yrittämään uudelleen clomeilla... Nyt vasta ensimmäinen kierto lopussa, tänään kp 41/1. Olenpa iloinen kohdatessani tädin :o) (joskus näinkin)!

Meinasin jo heittää pyyhkeen kehään koko homman kanssa, mutta eilen päätimme miehen kanssa että vielä yksi hoitojakso kokeillaan. Jos sitten vielä tulee km tai clomit aiheuttaa vaan hallaa saa projekti meidän puolesta jäädä... meillä kuitenkin jo kaksi poikaa.

Mutta nyt kuitenkin ihan hyvä mieli, vielä kun jaksaisi yhden kierron odottaa...

Täällä oli paljon tapahtunut sillä välin... uusia tullut, raskautumisia ja keskenmenoja :o(... Tervetuloa, Onnea ja Otan osaa. Vielä ei jäänyt nimet mieleen mutta yritän oppia tuntemaan teidän tarinat!

Zemppiä ja jaksamista kaikille, varsinkin km:n äskettäin kokeneille.

Vierailija
32/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ei tarvitse pyytää...!

Miten täällä nyt olikin niin surullisia tapahtumia..?

Toivotaan Tuutupii, että sun vuotosi on myös sellaista aivan harmitonta. Ja että pikkuinen jatkaa kasvuaan oikeassa paikassaan loppuun asti.

Halit sulle!

vm69

Vierailija
33/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa jaksuja ja tsemppiä! Toivotaan tosiaan, että olisi vain harmitonta vuotoa...

Miten tänään kasautuukin näin monta surullista juttua... =´(

Pistää tässä omankin mielen matalaksi.

Isot halit kaikille!!

Vierailija
34/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin ihania, kun jaksatte lohduttaa.

Mä vaan täällä pillitän, osittain varmaan hormonitkin, on kaikki itkettäny viime aikoina.

72oinas: Luulen, ettei aikasemmasta ultrasta ole mitään hyötyä. Jos nyt on tosiaan rv 5+4 ja ens pe sitten ultrausaikaan rv 6+5, niin nyt ei vielä syke esim. näkyisikään, joten turha kai tässä on sinne ultraan kiirehtiä. Pitää vaan jaksaa viikko kärvistellä.

Huoh.

Vierailija
35/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOFIAlle ja TUUTUPIIlle jättimäiset voimahalit! Ja TARIlle lohdutuksia.

Enpä taida mikään palstan piriste olla itsekään. Olen ihan hajalla huolesta ja (unettomuudesta->) väsymyksestä. Jotenkin tuntuu että tähän se varmaan taas jää- viimeksi sikiö oli kuollut juuri näinä päivinä (n rv 9). Ja heti kun tänään ei ole ollut kuvotusta, mielikuvitus laukkaa ihan villinä. Eilen aloin jo hermoilla ja repeillä tilanteissa joissa en normaalisti olisi moksiskaan. Huoh.

No, tarttee varmaan läpsiä jotenkin itseään ryhtiin tässä.

Toivotan myös kovasti plussaa kaikille haahuille. Ehkä huolet eivät plussalla poistu mutta ainakin muuttuvat.

t Joululahja

Vierailija
36/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin jo Sofialta kuulumisia, mutta ei vielä näy. Voi pliis, pliis, pliis, pliis, kun kaikki olis hyvin.

Joululahja: Kiitos tsempistä ja jaksuja myös sulle.

Vierailija
37/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi SOFIA, TARI ja TUUTIS. Ei minulla ole sanoja, joilla teitä lohduttaa. Kyynel pakostakin tuli itselle silmäkulmaan. Toivon teille kaikille jaksamista ja toivoa paremmasta huomisesta ja toivon, että pienet vauvanalkunne ovat pitäneet niin lujasti kiinni, että pienet vuodot eivät ole niitä vieneet mukanaan.

Lähetän suojelusenkelin teille kaikille.

Vierailija
38/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilautus kaikille. Olen " salaa" kurkkinut tänne ja nyt on tultava mukaan. Tuntuu, että itse jo tunnen teitä ja haluan ekaksikin halata lujasti Sofiaa, Taraa ja Tuupiitä. Toivon koko sydämestä, että pikkuisillanne on kaikki kuitenkin hyvin!!

Esittely: Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.

Vierailija
39/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrille lämpimät onnittelut plussasta! Onnea matkalle maailmaan pikkuinen!

Sitten piti sanomani, että tämä porukka vaikuttaa todella mukavalta ja lämminhenkiseltä. Toivotan jokaiselle oikein paljon vauvaonnea!

Meillä tosiaan vielä odotuttaa tämä vauvatouhu km jälkeen. Uskon miehen kyllä haluavan vielä vauvan yritystä, hämmästyi vaan kovin kun jo muutama päivä kaavinnasta kysyin mitä hän on mieltä. Tätiä saanen odotella vielä pari viikkoa. Maanantaista eiliseem jomotteli mahaa oikealta puolelta ja ovislimnan tyylistä havaittu. Voi kun oliskin jo ihan oikea ovis käsillä.

Olisko Sofian uutisia jo tullut...

Vierailija
40/76 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trappa: Pahoitteluni km:stasi ja voimia tulevaan. Tervetuloa myös joukkoomme haahuilemaan! Reippaalla mielellä tunnut jo olevan ja onhan se hienoa.

Niin ja kiitos myös onnitteluistasi. =)

Haleja!

Sofian uutisia minäkin odottelen...