Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkava harmaantuminen - miten olette ratkaisseet?

Vierailija
15.04.2024 |

Eli mitä olette tehneet hiusten värille?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi annoin harmaantua, hiukset olivat sävyä tumma blondi. Sitten menin typeryyksissäni värjäyttämään ruskeiksi eli oikeastaan vaan tummentamaan väriä, ja nyt olen värjäyskierteessä. Keskellä päätä on leveä harmaa raita, joten taas pitää parin viikon sisällä mennä kampaajalle.

Toisaalta käyn mieluummin värjäyttelemässä, sillä kokonaan harmaat hiukset vanhensivat minua paljon, enkä halua vielä näyttää niin vanhalta. 

Vierailija
22/23 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin ottaa raitoja. Työelämä on raakaa ja harmaahapset, etenkin naiset, on ehdotonta alinta kastia joka lentää ulos yt-neuvotteluissa ensimmäisenä. Mulla on taitava kampaaja jonka käsittelyn jälkeen on vaikea sanoa mikä on harmaata ja mikä haluttu efekti. Päätin jo kauan sitten että en halua värjätyltä näyttävää värikypärää. Sellaisessa harmaat juuret vasta erottuukin.

Oi! Jospa raaskisit kertoa kuka on kampaajasi ja missä. Tässä voisi olla ratkaisu minullekin. En halua myöskään värikypärää enkä selvästi erottuvaa juurikasvua. Minkäväriset omat hiuksesi ovat? Soveltuisikohan tuo tumman/keskiruskealle tukalle?

En nimeä täällä kampaajaani, kyselemällä löytyy varmasti omalta paikkakunnalta tai lähimmästä kaupungista itselle sopiva. Mun hiukset on väriltään tummahko maantienharmaa . Varmasti sopii myös tummemmille hiuksille joskaan ei varmaan ihan mustille. Raidoissa on mulla muutamaa sävyä, alkaen suunnilleen omasta sävystä ja siitä asteittain vaaleampaa missä ei harmaa erotu. Hiukset alkaa pikkuhiljaa olla omaa väriä vaaleammat, harmaan erottaminen on katsojalle vaikeaa ja sitä hainkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi annoin harmaantua, hiukset olivat sävyä tumma blondi. Sitten menin typeryyksissäni värjäyttämään ruskeiksi eli oikeastaan vaan tummentamaan väriä, ja nyt olen värjäyskierteessä. Keskellä päätä on leveä harmaa raita, joten taas pitää parin viikon sisällä mennä kampaajalle.

Toisaalta käyn mieluummin värjäyttelemässä, sillä kokonaan harmaat hiukset vanhensivat minua paljon, enkä halua vielä näyttää niin vanhalta. 

Juttele kampaajan kanssa josko hän alkaisi tehdä raitoja. Värikypäräon sekin itsessään vanhentava ja vanhanaikainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan