Lauri Tähkä lopettaa
Asiasta kerrottaan tiedotteessa.
Kommentit (172)
Allah kiittää lopetetaan kaikki musiikki ja hauskanpito suomessa.
vihaan suomea ja suomalaisa paskahousuja.
Lukiko kukaan tiedotetta? Ymmärrättekö yleensä lukemaanne? Artistinimi "Lauri Tähkä" on tullut tiensä päähän. Sen sijaan muusikko Jarkko Suo jatkaa uraansa. Onhan tämä toki hankala käsittää, että Lauri ei olekaan Lauri, ihan niin kuin Ulla Taalasmaakaan ei oikeasti asu Pihlajakadulla.
Ja mitä ahdisteluun tulee, niin kyllähän kaikki viittaa siihen, että yhteistuumin aloitetut leikit alkoivatkin naista jälkikäteen harmittaa. Totta kai olen sitä mieltä, että myös kesken kaiken sanottua kieltoa pitää kunnioittaa, mutta jokin tässä keississä silti kertoo, että suurentelua on ollut kuvioissa. Ahdistelu ei ollut myöskään kovin graavia, suostumuksellisena olisi ollut täysin normaalia aikuistenvälistä toimintaa.
Vaikutusta sillä on voinut silti olla, sillä Tähkää on kyllä lyöty kuin vierasta sikaa. Eikä mielestäni teon vuoksi, vaan siksi, että osa on vihannut häntä jo aiemmin ja tämä avasi reitin kanavoida tuota vihaa.
Äijä on 50v niin harva artisti on pystynyt keikkailemaan noin vanhaksi. Se nimittäin on rankkaa hommaa.
Ja kun katsoo hänen tulojaan ja varallisuuttaan, niin eiköhän niillä pärjää seuraavat 15v kunnes jää eläkkeelle.
Ja teostotuloja hänellä on myöhemminkin.
Hänen musiikkia jään kyllä kaipaamaan.
Saakohan karenssia kun itse lopettaa työnteon?
Hyvä, päästään siitäkin huuhtajasta
Hänen oikeusjuttunsa on tainnut edetä johonkin ylempään oikeusasteeseen ja tuomio tulossa. Samu Haberkin lopetti juuri ennen kuin huumejuttu tuli julkisuuteen.
Lauri Tähkä on ollut loistava, karismaattinen artisti. Kyllä jään kaipaamaan hänen energisiä keikkojaan. Mielenkiinnolla odotan miten hän luo nahkansa uudestaan, millaista musiikkia tekee Jarkko Suo. Joskus, jossain. Kaikki tuki, kannustus ja kiitos. Olen myös täysin samaa mieltä kuin nro 26.
Kun tarkastelee Tähkän yrityksen esim. 5 viimeisen vuoden tulosta, niin tuskin hänen tarvitsee miettiä rahaa, sillä hän elää ainakin taloudellisesti hyvää lopun elämäänsä, ellei sitten elä 200v.
Todennäköisesti jatkaa musiikin alalla, mutta jättää raskaan keikkahommat ja keskittyy mieleiseen musiikin tekemiseen.
Tuntuu, että nuo myrkyllisimmät viestit tähän ketjuun nyt kirjoitteleepi yksi ja sama henkilö. Näkyy tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Äijä on 50v niin harva artisti on pystynyt keikkailemaan noin vanhaksi. Se nimittäin on rankkaa hommaa.
Ja kun katsoo hänen tulojaan ja varallisuuttaan, niin eiköhän niillä pärjää seuraavat 15v kunnes jää eläkkeelle.
Hän on myös sanonut säälivänsä ns. kehäraakkiartisteja, jotka joudutaan suurin piirtein kärräämään lavalle maskeerausoperaation jälkeen, eikä itse halua sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että nuo myrkyllisimmät viestit tähän ketjuun nyt kirjoitteleepi yksi ja sama henkilö. Näkyy tyylistä.
Sä mitään nää.
Ei kukaan halua fanittaa artistia, joka on saanut raiskaustuomion. Että olisikohan tuomio tulossa.
On se kumma kun mammat hihkuvat kun joku hyvin tienaava lopettaa eikä enää maksa veroja.
Minusta me tarvitaan täällä Suomessa nyt jokainen veronmaksaja tekemään työtä.
älkää sitten poratko kun toimeentulotuki pienenee kun haukutte kaikki työtä tekevät, ei Lauri ole ainoa.
Ps. En ole mikään tähkäfani, mutta arvostan sellaisia ihmisiä jotka tekevät töitä elantonsa eteen, sama homma cheekin, Robinin yms. Aina öyhötetään että lopettaisi, miksi? Kyllä minulle ainakin heidän maksamat verot kelpaa, osaan vaihtaa kanavaa jos en jostain biisistä pidä.
Eikös veljensä ole ollut täysipäiväisesti Lauri Tähkän manageri? Toivottavasti hänellekin on kertynyt tarpeeksi sukan varteen tulevaa varten.
Yksikään huutamalla laulaja ei saa arvostustani. Tähkän ohella myös Anna Eriksson on ihan kauheaa myrkkyä korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös sanonut säälivänsä ns. kehäraakkiartisteja, jotka joudutaan suurin piirtein kärräämään lavalle maskeerausoperaation jälkeen, eikä itse halua sellaiseksi.
Minusta on todella hienoa, kun ihmisellä on ymmärrystä lopettaa ajoissa ja ymmärtää elämän rajallisuuden ja osaa nauttia elämästään, kuten nyt Lauri Tähkä, Jenni Vartijainen, Jere Tiihonen, Antti Tuisku jne. kun he voivat nauttia taloudellisesti elämästään ja elää hyvää elämää, eikä makuuttaa niitä miljoonia euroja firmansa tilillä.
Keikkailu on todella rankkaa ja siinä usein oma elämä jää elämättä ja se on pois myös niiltä rakkailta läheisiltä, jonka kanssa haluaisi jakaa aikansa ja elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan karenssia kun itse lopettaa työnteon?
Tuskin ensimmäisenä on mielessä. Kun firman voitto vuosittain on lähennellyt miljoona euroa.
Taas yksi NARSISTI känselöity. Nuohan on aina jotain saakelin narsisteja jotka luulee olevansa joku lahja maailmalle ja Suomelle. Jos tässä maassa muusikoksi alkaa niin tietää että ei ole hyödyllinen tapaus.