Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin pitäväni miehestä paljon, hän ei sanonut sitä takaisin

Vierailija
15.04.2024 |

Ollaan tapailtu muutama viikko, mutta nyt viikonlopun aikana minusta tuntuu että joku muuttui. Ei siis tavattu, mutta viesteissä.

Suhteen alussa mies kirjoitti todella pitkiä viestejä ja kertoi olevansa todella ihastunut minuun.

Mutta nyt kun minä vihdoin lämpenin ja kerroin miehelle että pidän hänestä paljon, hän ei sanonut sitä takaisin, vaan sanoi jotain hyvin ympäripyöreää ja käytännössä vaihtoi aihetta. Tuntui pahalta, loukkaantuisitko? Mies on siis muutenkin ollut outo.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä aina aiemmin vastasit kun mies sanoi olevansa ihastunut sinuun? Ja missä vaiheessa nuo sun tunteet lämpeni? Ennen vai jälkeen sen kun mies alkoi tuntua oudolta? 

Vierailija
22/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo testi, älä vastaa viesteihin pariin päivään. Jos mies hätääntyy niin on vielä jotain kiinnostusta.

Pelaamalla saa pelaajan. Normaalin tunne-elämän omaava ihminen ei jää roikkumaan tuollaiseen pelaajaan. 

Moni jää, kun luulee että se on ok, on itse aiheuttanut sen tms. Kokematon tai liian kiltti voi jäädä. Mutta älkää ihmeessä jääkö! Se on hyvä, jos toinen paljastaa viallisen luonteensa heti alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tainnut mennä maku koko jutusta kun ei saanut tunteilleen riittävää vastakaikua silloin kun niistä kertoi. Enkä yhtään ihmettele.

Vierailija
24/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tainnut mennä maku koko jutusta kun ei saanut tunteilleen riittävää vastakaikua silloin kun niistä kertoi. Enkä yhtään ihmettele.

Ja tähän jatkona, nyt ap sitten panikoituu kun tajuaa että taitaakin menettää miehen oman käytöksensä seurauksena.

Vierailija
25/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään SUHDE jos olet vaihtanut jonkun kanssa viestejä muutaman viikon ajan. 

Ollaan sovittu ettei tavata muita.

Ja tuohonko muka uskot?

Vierailija
26/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän jatkona, nyt ap sitten panikoituu kun tajuaa että taitaakin menettää miehen oman käytöksensä seurauksena.

Kerroin kyllä olleeni ihastunut myöskin, mutta voi olla ettei se ihan kaikessa näkynyt, koska minua pelottaa hieman heti alkuun.

Siksi minua loukkaakin miehen käytös, koska hän ei sitä sanonut.

Vierailija
27/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä tee kärpäsestä härkästä.

Tuosta ei kannata vetää yhtään mitään johtopäätöksiä.

Jos hän haluaa nähdä sinua,tiedät että asia on ok.

Mistä tiedät, vaikka hän olisi hyppinyt riemusta puhelun jälkeen, siitä ilosta että tunnustit tykkääväsi hänestä paljon.

Ehkä hän esitti sinulle coolia, eikä välttämättä vain tiennyt mitä sanoa takaisin.Kuten kerroit,hän oli jo kertonut aiemmin tunteensa sinua kohtaan.

Vierailija
28/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt mikään hyvä merkki ole, kuulostaa vähän siltä että mies on syystä tai toisesta menettänyt kiinnostuksensa. 

Vierailija
29/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu mies kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa hänelle herkullinen illallinen. Silloin näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi.

Hieno idea tämä! Tartu nyt ap tilaisuuteesi, lähde kaupunkiseikkailuun, äläkä enää syntiä tee.

Vierailija
30/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se on vaikeaa, kannattaa ottaa asia suoraan puheeksi. Itse päätin aikoinaan suhteen, jota ylläpidin todella pitkään vaikka mies oli hyvin välinpitämätön. Voi hyvin olla että mieheltä vain loppui kiinnostus.

Ohi aiheen: että miten vajaita ja epäempaattisia fooruminkäyttäjiä- ap mainitsee aloituksessaan että on tapailtu muutama viikko ja sen lisäksi viestitelty ja jotkut kommentoijat muuttavat tämän, että on tapailtu pari viikkoa ja pelkästään viestitse. Ja niistä kommenteista vielä tykätään. Huoh menkää vaikka temppareita katsomaan

Vierailija
31/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat. Maailman tärkein asia.

Vierailija
32/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sinusta paljon kuulostaa myös tosi ympäripyöreältä. Varsinkin jos toinen on käyttänyt aikaa ja vaivaa ja kirjoittanut pitkiä viestejä sinulle. Todennäköisesti et ollut riittävän kiinnostava siihen nähden kuinka kauan aikaa sinulla meni lämmetä. 

Vierailija
33/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sinusta paljon kuulostaa myös tosi ympäripyöreältä. Varsinkin jos toinen on käyttänyt aikaa ja vaivaa ja kirjoittanut pitkiä viestejä sinulle. Todennäköisesti et ollut riittävän kiinnostava siihen nähden kuinka kauan aikaa sinulla meni lämmetä. 

Minusta tuosta sanomasta seuraavaksi voimakkaampi kommentti on "Minä rakastan sinua" - jota on todella vaikea sanoa jos sitä tarkoittaa tosissaan. Suhteen alkuvaiheessa myös vaikea sanoa, jos epäilee että toinen ei tunne vielä yhtä voimakkaasti ja lähtee karkuun toisen voimakkaita tunteita.

Vierailija
34/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuosta sanomasta seuraavaksi voimakkaampi kommentti on "Minä rakastan sinua" - jota on todella vaikea sanoa jos sitä tarkoittaa tosissaan. Suhteen alkuvaiheessa myös vaikea sanoa, jos epäilee että toinen ei tunne vielä yhtä voimakkaasti ja lähtee karkuun toisen voimakkaita tunteita.

Ehkä tässä on sitten kyse yksilöllisistä eroista mutta minusta tuo on tosi laimeasti sanottu, ja kiinnostus alkaisi kyllä lässähtää. Minä pidän lempikirjastonhoitajastani paljon, ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

Voittehan te alapeukuttaa näitä kommentteja ihan rauhassa, mutta totuus on että yleensä sellainen ihminen joka puhuu avoimesti ja tekee aloitteita ei välitä sellaisesta, jolle on vaikeaa puhua tunteistaan. Olen esimerkiksi sellainen ihminen joka tunnustaa tunteensa silloin kun siltä tuntuu, koska en koe että itsetuntoni on niin hauras että se hajoaisi siitä jos toinen ei vastaa tunteisiini, mutten kyllä jäisi odottelemaankaan. Varsinkin jos toinen on ujostellut ja sitä kautta ollut epäselvä.

Suhteen alkuvaiheessa ei tosiaankaan pidä mitään rakkautta tunnustella, mutta näiden kahden välissä on monelle ihmiselle ihan helkkaristi tilaa. 

Vierailija
35/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pillua haluava mies ei puhu tunteista.

Vierailija
36/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidän sinusta paljon". Onpa romanttista!

Vierailija
37/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo testi, älä vastaa viesteihin pariin päivään. Jos mies hätääntyy niin on vielä jotain kiinnostusta.

Säälittävää, sairasta peliä!

Vierailija
38/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minä pidän sinusta paljon"

" Juu, minäkin pidän minusta : )  "

Vierailija
39/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisit kaverillesi että onpa mukava viettää sun kanssa aikaa ja frendi vastais että ompa ilmoja pidelly, niin vieläkö änkeisit seuraan?

En ole ängennyt yhtään mihinkään, hän edelleen pyysi ulos ja haluaa tavata.

No tavatkaa nyt ihmeessä ja äkkiä! Saatte selville, onko edellytyksiä suhteeseen. 

Muuten, jos minä sanoisin olevani ihastunut ja toinen vastaisi pitävänsä minusta paljon, tulkitsisin, ettei hänellä ole romanttisia tunteita minua kohtaan. Omalla kohdallani mitään tällaista ei voisi olla ennen kasvokkain tapaamista. 

Vierailija
40/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on hyvä, jos toinen paljastaa viallisen luonteensa heti alussa."

Se on hyvä mutta ei sitä paljasteta pelaamalla mitään pelejä. Viallinen luonne paljastetaan olemalla itse avoin ja rehellinen ja jos toinen ei pysty siihen vastaamaan niin sitten ei kannata jatkaa.