Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla sairaalloisen kiinnostunut toisesta ihmisestä

Vierailija
14.04.2024 |

Mutta tietää, että vaikka mitä tekisi, ei saa koskaan tietää hänen ajatuksiaan, jos tämä näin päättää? Päätä on vaikea hakkeroida.

Näihin kuviin ja tunnelmiin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun kutkuttavalta. Sitten hieman hedelmäiseltä ja keväisen pirskahtelevalta. Jälkeenpäin happi loppuu ja pierettää. 6/5 tekisin uudelleen.

Siihen tottuu. On kuin huonekalu, aina paikalla. Välttämätön paha josta ei pääse eroon.

Vierailija
22/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mulla on tuollainen stalkkeri ja välillä pidän huolen että kuulee kaikkea puppua elämästäni. Ihan vain huvin vuoksi. Sitten se repii pelihousunsa kun luulee kaikenlaista 😁. Toisaalta kaikenlaista on tapahtunut mistä sillä ei ole aavistustakaan. En käsitä miten sitä voi edes kiinnostaa tällainen tylsä tyyppi kuin minä. 

En usko, että kukaan on sinusta kiinnostunut. Sairaan ihmisen puhetta.

Oliskin niin. Olisi ihan mahtavaa jos olis niin ettei ole kiinnostunut. Nauttikaa te joilla ei ole stalkkeria. 

No miksi ihmeessä sitten ihan tarkoituksella jaat niitä tietojasi sille ihmiselle? Voi hyvää päivää, järkeäkin saa käyttää...

- eri

Kun ei eroon pääse sitten millään, niin vedätän tahallaan joskus. Muuten olen äärirehellinen läheisilleni. Jospa tajuaisi päästää irti kun huomaa valheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun kutkuttavalta. Sitten hieman hedelmäiseltä ja keväisen pirskahtelevalta. Jälkeenpäin happi loppuu ja pierettää. 6/5 tekisin uudelleen.

Siihen hyvänolon tunteeseen koukuttuu kuin huumeeseen. Miten jostain ihmisestä voikin tulla niin hyvä olo :)

Vierailija
24/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen hyvänolon tunteeseen koukuttuu kuin huumeeseen. Miten jostain ihmisestä voikin tulla niin hyvä olo :)

Entä se toiselle aiheutettu paha olo?

Vierailija
25/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tietenkään kiinnosta, älä ole höhlä.

Vierailija
26/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla ikävää ja ihanaa. Sama kuin siinä olet oikein ihastunut, mutta tunteet eivät lopu, jos ihastuksen kohde ei tunne samoin. Mikään muu elämässä ei tunnu miltään, niin ajautuu ajattelemaan sitä ihmistä, koska siitä saa sentään innostuksen tunteen. Eikä kyse ole mistään itse rakennetusta ihannekuvasta, vaan ne huonot puoletkin kiinnostaa, nekin näkee söpöinä. Tuntuu hyvältä, kiinnostavalta, innostavalta ajatella pakkomielteen kohdetta ja masentavalta ajatella mitään muuta. Uskon, että syntymekanismi on sama kuin missä tahansa addiktiossa.

En siis ole stalkkeroinut ketään tai toivonut ihmisille pahaa, mutta pakkomielteisen kiinnostunut olen ollut työkaverista, jonka kanssa kävin välillä afterworkeilla. Hän oli hauska ja mukava, hieman korkeammassa asemassa kuin minä, mutta aina kohteli kaikkia tasapuolisesti. Luin ja seurasin somea, aloitin lentopallon koska hänkin harrasti sitä, menin hänen lähelleen toimittamaan jotain asiaa jotta voisin kuulla edes kirjaimien naputuksen jos en äämtä. Googlasin että mitä partavettä tai hienostunutta hajustetta hän todennäköisesti käyttää. Otin pidennykset koska hän tuntui pitävän pitkähiuksisista naisista. Olin kiinnostunut siitäkin, että mitä hänen työpöytänsä vieressä olevassa roskakorissa on... Ja saatoin ostaa myöhemmin itselleni samaa ruokaa jota hän oli syönyt tauolla.

Tilanne loppui kun sain itse paljon paremmin palkatun työtarjouksen muualta, pakkomielteeni ei ollut niin suuri että olisi estänyt ottamasta sitä vastaan. Siinä firmassa asemani oli huono ja työolot rasittavat tämän ihmisen vaikutusta lukuun ottamatta, mikä varmaan vaikutti pakkomielteen syntymiseen, kun töissä koetti jotenkin yrittää jaksaa.

Vierailija
27/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tietenkään kiinnosta, älä ole höhlä.

Tai sitten juuri siitä saa sen hyvän olon tunteen?

-eri

Vierailija
28/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin se toinen edes tietää että hänestä joku on niin kiinnostunut omassa mielessään, miten se ketään vahingoittaa?

Vierailija
29/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin onnen huumassa ja minulla oli valtavan hyvä olo. Kunnes selvisi, että hän ei ollut vain sitä, mihin ihastuin. Se toinen puoli hänestä oli kakkaa täynnä.

Sama juttu, mutta itse mokasin :/

Vierailija
30/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä kuin olisi rakastunut ja vetänyt jotain huumetta josta oli riippuvainen, toinen ihminen oli huume. Ja kaipaus oli kova. Toki se kaikki oli valhetta.

Vierailija
31/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun jalka ei enää nouse, pitää seurailla rollaattorin kanssa?

Vierailija
32/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua seuraava ei lopeta ennen kuin joutuu vankilaan tai iskee paha dementia. Dementoituneena luultavasti selostaa kaiken avoimesti. 

Vierailija
33/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 28 lisää, että siis tarkoittavatko ihmiset tässä nyt liiallista kiinnostusta vai jotain vainoamista? Vähän eri asioita kumminkin, jälkimmäinenhän on rikos. Keskustelusta ei varmaan tule oikein mitään, jos osa puhuu voimakkaasta yksipuolisesta ihastuksesta ja osa jostain yhteydenottojen sarjalähettelystä tai asunnon ulkopuolella kykkimisestä.

Vierailija
34/34 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla? Siis tästä kiinnostuneesta itsestään? No ei varmaan miltään minulta kuin ihastuneelta tai rakastuneelta, sillä eihän hän toki itse voi pitää ihastustaan sairaanloisena! Hänen mielestään hän on normaali. Kun taas jokainen hyvää tarkoittava ulkopuolinen, joka vihjaiseekaan siihen suuntaan, että kiinnostus olisi yliammuttua tai suorastaan sairasta, on ihastuneen mielestä väärässä. 

Tässäpä se ongelma onkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi