Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna töihin, ihan vähän ottaa päähän

Vierailija
14.04.2024 |

Viikko viikolta vaikeampaa mennä töihin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huomenna lähdetään kalareissulle. 

Vierailija
2/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tuntunut tuolta jo 45 vuotta joka sunnuntai. Siitä lähtien, kun menin ensimmäiselle luokalle kouluun. Eikä varmasti helpota, ennen kuin jään 13 vuoden kuluttua eläkkeelle. 

Onneksi työahdistus helpottaa aina jo tiistaina ja loppu viikko menee omalla painollaan. Ahdistaa, vaika periaatteessa olen koulutustani ja kiinnostustani vastaavassa unelmatyössäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tuntunut tuolta jo 45 vuotta joka sunnuntai. Siitä lähtien, kun menin ensimmäiselle luokalle kouluun. Eikä varmasti helpota, ennen kuin jään 13 vuoden kuluttua eläkkeelle. 

Onneksi työahdistus helpottaa aina jo tiistaina ja loppu viikko menee omalla painollaan. Ahdistaa, vaika periaatteessa olen koulutustani ja kiinnostustani vastaavassa unelmatyössäni.

16v vielä tällä hetkellä alimpaan eläkeikään. Olen jo keskiviikkoisin täysin loppu. Ap

Vierailija
4/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me freelancerit olemme töissä joka päivä. Eläkkeelläkin.

Vierailija
5/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa sun duunin jos se sua niin ahdistaa.

- kohta 10 vuotta työttömänä.

Vierailija
6/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ottaa sun duunin jos se sua niin ahdistaa.

- kohta 10 vuotta työttömänä.

Ymmärrän, en itsekään haluaisi olla työttömänä, mutten myöskään loppuunpalanut. Palasin vastikään sairauslomalta töihin uupumisen takia ja huonolta näyttää taas. Ap

Vierailija
7/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä ei ole noita ongelmia. Nippu muita ongelmia kyllä löytyy.

Ensi viikolla taas päivät selaan työpaikkailmoituksia ja teen hakemuksia. Ikää on jo päälle 50v niin ei tule kutsua yhteenkään haastatteluun. On se varmaan uskottava ettei mun koulutuksella, osaamisella ja työkokemuksella ole mitään virkaa. Kun jäin työttömäksi ilmeisesti jollain maagisella tavalla kaikki opittu katosi päästä ja nyt olen vain ryppyinen tyhä aihio. Työnantajien mielestä. Eläkeläisenä kuulemma ikääntynytkin kelpaa töihin. Ootellaan tässä riittävän kauan niin ehkä minäkin pääsen taas töihin.

Vierailija
8/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei paljon.

Vierailija
9/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Work sucks, I know...

Vierailija
10/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas perjantai :)

Vierailija
11/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan huomenna lähdetään kalareissulle. 

Jos pohjoiseen aiot, niin unohda koko juttu. Puolitoista viikkoa olin, eilen tulin.  Sain lähinnä raitista ilmaa ja kerran jäällä kelkan juuttumaan kunnolla kiinni.  Onneksi oli vinssi, kaira jäähän ja vinssillä vetoapua.

Vierailija
12/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi ahdistua, kun on niin selvää, mitä pitää tehdä ja taukoamatta. Joskus tekee tiukkaa, että ehtii edes käydä syömässä.

Vierailija
13/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pidin työstöni. Nykyään suorastaan vituttaa mennä töihin. En sitä vaivaudu enää mitenkään peittelemään niin ainakin se hyöty on tullut että saan olla rauhassa. Kukaan ei enää puhu minulle koska minua ei huvita vastata, jos on asiaa niin se kuuluu laittaa sähköpostilla.

Vierailija
14/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan ole edes työnantajalle  hyvä asia, että työntekijä on ihan finaalissa. En tiedä miksi ihmiset ylipäätään rikkovat itsensä työnteolla.

Vierailija
15/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää vielä teen. Sitten lomailen ensi kuuhun asti. Alkaa olla burnoutin oloinen fiilis jo. Sillon kun on töitä haluaisi olla kotona ja kun on kotona niin miettii josko ottaisi töitä.

Vierailija
16/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyrsii enempi, huomenna äidille kylään ja jumankauta se puuttuu joka asiaan ja rähjää kaikesta. Olen vanha nainen, ei vaan jaksaisi enää. Jos se joskus joutuu/pääsee hoivakotiin niin se kuolee siellä nälkään kun tollaselle rähisijälle ei kukaan tuo ruokaa. Tai ainakin se ruoka on tuotu väärään aikaan, aseteltu väärin, pahaa, liikaa suolaa, mautonta, eikä häntä kuunnella kun antaisi neuvoja kuinka tehdä asiat paremmin.;)

Vierailija
17/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä ei ole noita ongelmia. Nippu muita ongelmia kyllä löytyy.

Ensi viikolla taas päivät selaan työpaikkailmoituksia ja teen hakemuksia. Ikää on jo päälle 50v niin ei tule kutsua yhteenkään haastatteluun. On se varmaan uskottava ettei mun koulutuksella, osaamisella ja työkokemuksella ole mitään virkaa. Kun jäin työttömäksi ilmeisesti jollain maagisella tavalla kaikki opittu katosi päästä ja nyt olen vain ryppyinen tyhä aihio. Työnantajien mielestä. Eläkeläisenä kuulemma ikääntynytkin kelpaa töihin. Ootellaan tässä riittävän kauan niin ehkä minäkin pääsen taas töihin.

Tiedän tunteen sitä on liian vanha että saisi töitä ja liian nuori eläkkeelle. Me ollaan sillä tavalla väliin putoajia.

M.52

Vierailija
18/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millä alalla työskentelet? Itselläni siisti sisätyö ja osan viikosta etänä. Tässä työssä ei vielä kertaakaan ole pänninyt sunnuntaina. Kolme vuotta takana. Myös ihanat työkaverit ensimmäinen työpaikkani (ollut 9) missä näin. Kannattaa hakea muuta, jos töissä ahdistaa. Ruoho voi olla vihreämpää aidan toisella puolen 😉

Vierailija
19/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi tehdä töissä semmoinen asia jota en ole koskaan ennen tehnyt. Toivottavasti se onnistuu.

Vierailija
20/33 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu. Ei kannata mennä tuollaisiin töihin