Sanokaa, että en ole ainut, joka näin tekee käyn välillä hotellissa ilmaisella aamiaisella
En tee tätä, joka aamu, mutta tiedän yhden hotellin jossa on aamupala pöytä aina arkisin klo 7-9. Kukaan ei valvo asiaa, koska aamiainen kuuluu huoneen hintaan.
Monesti olen koukannut työmatkalla tuolle hotellille syömään ja syönyt vatsani täyteen ilmaiseksi aamiaisbufeessa, sitten jatkanut töihin, kukaan ei ole huomannut mitään.
En tosiaankaan ole hotellin asiakas sillä asun melkein sen vieressä, en todellakaan käy siellä päivittäin, mutta aina ei nappaa se paahtoleipä kotona eikä jaksa välttämättä ennen töitä aamiaista tehdä, myös ilmainen hotelli aamiainen houkuttaa.
Kommentit (51)
Olen myös ihmetellyt miksei Suomessa hotellin aamiaisella kysytä huoneen numeroa, mutta kuten joku laittoikin, ei ehditä kysellä, jos on muutama ihminen töissä ja muutenkin kiire. Joku Scandic hotellin kiireinen aamiainen, voisi ehkä mennä läpi kerran, jos asuu lähellä ja menee ilman takkia. Mutta jos kävisi säännöllisesti niin kyllä joku henkilökunnasta tunnistaisi naamasta ja kiinnittäisi huomiota. Että en uskaltaisi tehdä kuin ehkä kerran ja en koe tarvetta edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Missä hotellissa muka pääsee aamupalalle ilman, että henkilökunta kysyy huoneen numeroa ja nimeä?
Olen ollut neljässä hotellissa tänä kesänä ja yhdessäkään ei ollut mitään valvontaa
Karma kostaa ja vedän itsekin turpaan välillä kusettajia. En kostoksi mutta avittaakseni karmaa.
Maksat niin paljon sille S-mafialle että eiköhän ole ok syödä Sokos hotellin aamiainen silloin tällöin
Kyllä sanon: sinä olet ainut! Kukaan järjissään oleva ei varasta.