Leponiemi näyttää siltä ettei ole nukkunut tuntiakaan
Kommentit (71)
Kuulkaa, meillä kaikilla on rajoitteita! T. Susanna Koski
Leposidemäki kuuluisi parantolaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin saisin silmäpussit, jos joutuisin pelaamaan samassa tiimissä Orpon, Purran, Satosen ja Rydmanin kanssa!
Tuohan olisi unelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naispoliitikkojen ulkonäköä arvostellaan?
Olen lukenut täältä muutaman maininnan myös Satosem ulkonäöstä.
Eikö nyt kokoomuslaisen "menestyvän bossladyn" pitäisi osata sentään meikistään huolehtia?
Mulla on ollut silmäpussit 18-vuotiaasta, ja arvaatkaa miten siitä on saanut kuulla. "Näytät väsyneeltä", "nukuitko huonosti", "jännät nuo jutut sulla tuossa", "kannattaa miettiä teetkö jotain niille kun kolmekymppiä lähestyy" (optikko!!) jne.
Vierailija kirjoitti:
Missä kuva?
Oli vähän aikaa sitten telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Joku äijä panee sitä, ei kerkiä nukkumaan.
No jussihan on tunnettu häntäheikki.
Voi että rikas raukka johtavassa asemassa, kyllä mahtaa olla kauheeta sen elämä. Nyyhkistä.
On kyllä aikamoisen väsyneen näköinen. Tosi paljon vanhemman näköinen kuin mitä on. On näköjään lähes päivälleen saman ikäinen kuin itse olen. Voin sanoa että näyttää minua ainakin 10v vanhemmalta, vaikka itseenikin on jäänyt jäljet useamman lapsen kanssa valvomiset ja vuorotyö.
Todella pätevä ja asiallinen nainen. Toivottavasti jatkaa politiikassa, presidenttiainesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin saisin silmäpussit, jos joutuisin pelaamaan samassa tiimissä Orpon, Purran, Satosen ja Rydmanin kanssa!
Itsepä on tuokin ä.mmä arvojensa mukaisen tiimin valinnut.
En yllättyisi, jos olisi alkanut jo miettiä onko koko hommassa mitään järkeä. Liekö Valtoselle alkanut lopullisesti valjeta, miten pimeää sakkia hänen puolue- ja hallitustoverinsa itse asiassa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä on tuokin ä.mmä arvojensa mukaisen tiimin valinnut.
En yllättyisi, jos olisi alkanut jo miettiä onko koko hommassa mitään järkeä. Liekö Valtoselle alkanut lopullisesti valjeta, miten pimeää sakkia hänen puolue- ja hallitustoverinsa itse asiassa ovat.
Muut saattavat ajatella samaa Leponiemestä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aikamoisen väsyneen näköinen. Tosi paljon vanhemman näköinen kuin mitä on. On näköjään lähes päivälleen saman ikäinen kuin itse olen. Voin sanoa että näyttää minua ainakin 10v vanhemmalta, vaikka itseenikin on jäänyt jäljet useamman lapsen kanssa valvomiset ja vuorotyö.
Höpö höpö. Otat itsestäsi sellfieitä, joissa poseeraat. Anna jonkun muun ottaa sinusta kuva, jossa et poseeraa. Ei selfietä. Se kääntää kuvan. Huomaat ulkopuolisen ottamassa kuvassa, että näytät iljettävältä suohirviöltä. Kokeile!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naispoliitikkojen ulkonäköä arvostellaan?
Olen lukenut täältä muutaman maininnan myös Satosem ulkonäöstä.
Satonen on upea, puvulla tai ilman.
se on aina elämäänsä kyllästyneen näköinen. Jossain ulkomaalaisrapaamisessa yrittää skarpata, muttasilmistä näkee, että aidosti hymyile. Oli sipilän hallituksen aikana vartiaisen kanssa pahimpia työttömien kyykyttäjiä, niin vastenmielinen ihminen kuin vaan voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisen kokkariämmän kärsimystä on nautinnollista katsella.
You nailed it, baby!
Kyllä on sarasmielistä porukkaa täällä, ÄO noin 78.
Paineensietokyky erittäin heikko. Pitäisi ymmärtää oma rajallisuus, eikä lähteä pelaamaan pelejä.