Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että on vaikeeta nää sisustusvalinnat!!!

Vierailija
06.09.2008 |

Sisustaisko talon ruskeen sävyseksi, siis seinät ja laattavalinnat keittiöön, vessaan ja pesuhuoneeseen.

VAI

valkoisen ja harmaan sävyä?

Parketista tulee tammen värinen ja keittiön kaapistot ovat kiiltävää valkoista ja tasot tummaa pähkinää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ruskeeki on ihana, mutta jotenki harmaa tuntuis ajattomammalta. Ja ehkä vähän helpompi yhdistää muihin väreihin.

Vierailija
2/8 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohta se on jo so last season. Harmaa tuntuu minustakin paremmalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä lattia tulossa tammen väriseksi niin laittasin kyllä harmaata laattaa keittiöön. kylpyhuoneeseen ja vessaan harmaat lattiat ja valkoset seinät.

Vierailija
4/8 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viime vuoden Habitaren vinkkejä:

http://www.prointerior.fi/k/673/index.html

Kannattaa olla mieluummin edellä aikaansa, niin ei ala heti näyttämään vanhanaikaiselta.

Vierailija
5/8 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ruskea ja harmaa ikinä ole sisustuksessa "so last season", kunhan niitä laitetaan harkiten ja yhdistetään esim.valkoiseen. Ei varmaan mene metsään, valitsin kumman tahansa. Itse päädyin vaaleisiin ruskean sävyihin kolme vuotta sitten, kun olin saman ongelman edessä. Meillä lattia on tammea. Minusta ruskea on sävynä lämpimämpi ja siksi se vei voiton. En ole katunut.

Vierailija
6/8 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tylsiä, mutta kaipa 90% uusista taloista sisustetaan noilla väreillä.

Vierailija
7/8 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas harmaa, valkoinen ja musta on juuri nyt tän ajan trendivärejä, jotka nekin näyttää jonkun ajan kuluttua vanhanaikaisilta. Toki ne kestävät aikaa vähän paremmin kuin joku limenvihreä-oranssi, mutta on aika turha toivo yrittää harmaalla yms. saada oikeasti ajaton sisustus.

Olen viime aikoina käynyt aika paljon uusissa taloissa ja toi musta-valko-harmaata on joka paikka väärällään.

Eli teki niin tai näin, se on kohta kuitenkin so last season.

Vierailija
8/8 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tutut laittoi tammea olkkariin ja makkareihin, muualle vaalean harmaata. Minusta on kovin kylmän oloinen ja mies sanoo sairaalamaiseksi. Eli ottaisin kyllä harmaasta jonkun vähän tummemman sävyn, koska vaaleat ovat helposti just kylmiä.

Mä valitsin just tota tummaa ruskeaa ja vaalean beigeä ja valkoista meille. Minusta on tosi lämpimiä värejä. Kyllä ruskeaankin voi yhdistää monia muita värejä ja tummaa ruskeaa on monenlaista punaiseen menevää (merbau), suklaanruskea, päkinän ruskea jne.

Mä olin myös tosi tarkka siitä, että kaikki ruskeat sopivat yhteen eli musta toi tammi ja tumma ruskea ei kuulosta hyvältä. Tammi menee vanhemmiten keltaiseksi. Eli tammen kanssa vois paremmin käydä harmaa.

MAkuja on monenlaisia.