En voi käyttää deodoranttia, koska kainalot kutisee
Just rasvasin kainalot ja pesin pois jjuuri laittamani deodorantin. Aivan hirveä kutina
Kommentit (32)
Mä en voi laittaa dödöä muuten kuin heti pesun jälkeen. Jos käyn illalla suihkussa niin ei mitään mahdollisuutta laittaa dödöä vasta aamulla.
Puhtaaseen ja kuivaan kainaloon laitettu dödö ei mulla kutise
Ei tullut pelkästään kutinaa, vaan aika karmean näköinen ihottuma. Mineraalideodoranttia olen käyttänyt siitä lähtien. Täytyy testata tuo Rimita.
Liekö kovin tervettä laittaa alumiinipitoisia tuotteita kainaloon tai muutakaan hikoilua estävää? Kun kainaloiden kautta pitää tulla pskan ulos niin ei liene järkevää tukkia tiehyitä, se paha haju ja pöpöjen määrä vain kertaantuu kun ei pääse ulos..
Jotain alkoholitonta rasvaa niihin joka imee pöpöt itseensä, juuri esim. kookosöljy jonka joku mainitsikin. Kortisonivoiteet vain peittävät ongelman mahdollistamalla uuden ihokerroksen mut se tekee sen likaisen ihon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä markettien kosmetiikkaa eikä varsinkaan deoa. Apteekista löytyy toisenlaisia.
Jep, en yleens hifistele nillään muka hienolla, mutta mulla oli tuo kutina kanssa ihan hirveä.ostin apteekin Aco-sarjan dödön ja kutina loppui. Tuntui kalliilta, mutta on tosi riittoisa ei tarvi hirveesti hölvätä kunhan kevyesti sipaisee. Pojan tytär oli käymässä ja sanoi yht'äkkiä että sä tuoksut ihanalta😻. Tosi hyvä kommentti teiniltä.
BATS! Saa apteekista. Ainut mitä olen käyttänyt pariinkymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kookosöljy pitää hien hajun poissa. Se ei estä hikoilua, kuten antiperspirantit, mutta hiki ei kuitenkaan haise, koska kookosöjyllä on bakteereita tappava ominaisuus. Hoitaa myös ärtynyttä ihoa. itse olen laittanut vanhaan dödöpurkkiin, niin levitys on siistiä.
Kookosöljy on kyllä hyvä :) pitkä kokemus. Kokeilkaa, jollette muuten usko
Vierailija kirjoitti:
Siirryin monta vuotta sitten ALUMIINITTOMAAN drodoranttiin. Ei kutise enää.
Huom. Purkissa teksti: hajusteeton, alumiiniton, alkoholiton. Samanlaisessa pakkauksessa myydään versiota, joka sisältää ainakin minulle kutinaa ja kirvelyä aiheuttavaa alumiinia.
Dödö on myynnissä joissakin S-ryhmän kaupoissa, ei kaikissa.
Mulla just tuo alkoi kutista.
Vierailija kirjoitti:
Kookosöljy pitää hien hajun poissa. Se ei estä hikoilua, kuten antiperspirantit, mutta hiki ei kuitenkaan haise, koska kookosöjyllä on bakteereita tappava ominaisuus. Hoitaa myös ärtynyttä ihoa. itse olen laittanut vanhaan dödöpurkkiin, niin levitys on siistiä.
Käytin itsekin joskus tätä, ja sinänsä ihan toimiva, varsinkin jos laittaa pikkuisen ruokasoodaa joukkkoon. Mutta ongelmana ainakin mulla oli se, että kookosöljyn kuivumisessa/riittävässä imeytymisessä menee niin pitkään, että en jaksa odotella pukemista, joten hyvin helposti saa rasvatahroja vaatteisiin. Nykyään käytän allergia- ja astmaliiton hyväksymiä hajusteettomia deodorantteja.
Vierailija kirjoitti:
Siirryin monta vuotta sitten ALUMIINITTOMAAN drodoranttiin. Ei kutise enää.
Huom. Purkissa teksti: hajusteeton, alumiiniton, alkoholiton. Samanlaisessa pakkauksessa myydään versiota, joka sisältää ainakin minulle kutinaa ja kirvelyä aiheuttavaa alumiinia.
Dödö on myynnissä joissakin S-ryhmän kaupoissa, ei kaikissa.
Joo, Erisanin tuote ja on kyllä tosi hyvä. Kerran ostin vahingossa tuon alumiiniversion, ja se aiheutti heti kutinaa. Mutta tuo missä ei ole alumiinia eikä alkoholia on kyllä tosi hellävarainen ja ainakin mulle riittävä tuote.
Dödö lisää kainalohajua. Puhtaus, puhtaat vaatteet ja dödöä ei tarvita. Älä aja kainalokarvoja. Ei kutise, ei haise. Ei myöskään hikoile kuten dödön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kookosöljy on kyllä hyvä :) pitkä kokemus. Kokeilkaa, jollette muuten usko
Valkosipuli on vielä parempi. Kun aamulla pyyhkii kainalot valkosipulin kynnellä, pysyy raikkaana koko päivän.
Pese hellävaraisesti ja rasvaa tuoksuttomalla perusvoiteella, voit myös kokeilla kortisonivoidetta, jota saa ilman reseptiä. Ceraven kuivan ihon saippua ja vartalovoide hyviä. Sitten deoksi nuud-merkkinen voide, joka luonnollinen, tehokas ja ei ärsytä.