Syömiskilpailut
Aikuiset ihmiset ahmivat ruokaa oksennusta pidätellen ja se voittaa kuka ei oksenna tai ahmiii nopeiten. Tämä sitten kuvataan tubeen ja on suurta viihdettä.
Kuvottavaa, sairasta, epäkunnioittavaa ja niin uskomattoman tyhmää kuin jokin voi vain olla.
Syömiskilpailut ovat ehkä paras ihmiskunnan rappiotilan osoittaja.
Ulina asiasta on tietenkin turhaa. Vain 3. Maailmansota pelastaa kosmoksen ihmiseltä, tuolta täydellisesti epäonnistuneelta eläinlajilta ja sen sekoilulta.
Kommentit (5)
Mä nään ton eettisesti kans jotenkin vääränä, varsinkin kun samaan aikaan ihmisiä kuolee nälkään jatkuvasti.
Nää ihmiset myös tienaa älyttömiä summia tolla, Youtubessa on ahmijoita keitä seuraa miljoonat ihmiset.
"Hei jee mä tilasin koko Mcdonaldsin menun tulkaa kattoo ku mä syön sen kokonaan alle tuntiin"
:D
Antaa ihmisten hommata elantonsa ahmimalla jos niin haluavat. Ei se teiltä ole pois jos joku syö kilon lihaan ja kaksi kiloa ranskalaisia.
Ei ne joka päivä vedä tuollaisia satseja
Vierailija kirjoitti:
Antaa ihmisten hommata elantonsa ahmimalla jos niin haluavat. Ei se teiltä ole pois jos joku syö kilon lihaan ja kaksi kiloa ranskalaisia.
Todellakin on. Ne levittävät ympäristöönsä kokonaisvaltaista kuvotusta, sekä fyysistä ja henkistä pahoinvointia.
Sanos muuta.
Mä oon 52 kg naisihminen. Sairastin anoreksiaa teininä, ja osastolla mua pakkosyötettiin niin, että totuin ahmimiseen kuukausien mittaan. Ruokamäärät oli valtavia ja vaikka lääkäri sanoi, että voin edetä omaan tahtiin ruuan lisäämisessä, hoitajat pakottivat syömään todella isoja annoksia. Annoksia, joita isot salilla käyvät miehet voisivat syödä. Lisäksi joka päivä herkkuja. Kotiutuessa ahmiminen jäi päälle ja lihoin kokonaisuudessaan 25 kiloa reilussa vuodessa. Ajan mittaan paino nousi vielä 80 kiloon.
Silloin 80 kiloisena ajattelin joskus, että mulla olis hyvät mahikset voittaa syömiskilpailussa. Niin suuria määriä määriä meni ihan valtavan nopeasti.
Saatoin hakea 3 pizzaa, limua, karkkia, jäätelöä ja sipsiä. Välillä kävi niin, että nuokin loppuivat kesken ja tilasin lisää ruokaa kotiin. Odotellessa meni jogurtit ja leikkeet suoraan kaapista. Joskus koko viikon ruuat menivät yhdellä istumalla ja lopuksi löysin itseni syömästä kuivia kaurahiutaleita, kun ei ollut muutakaan.
On kyllä sairas laji. En ole ahminut enää vuosiin.