Tiesitkö tämän Saatanasta?
Hän ei itse vaadi itselleen mitään palveluja tai muutakaan materialismia.
Hänen ainoa tehtävänsä on saattaa sielusi harhaan ja johdattaa sinut kadotukseen.
Kommentit (14)
Taivaallinen aulabaari Juice Leskinen.
Siinä on hyvä juttu jumalasta ja saatanasta... :)
Ohessa mielenkiintoinen tarina heiltä, jotka ovat kertomansa mukaan tavanneet Saatanan.
Ei kuulemma ole lainkaan sellainen tyyppi miksi hänet yleisesti kuvaillaan vaan ns. hyvä tyyppi. Hyvä seuramies ja kaikkea muuta.
Onko kenelläkään tästä kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ohessa mielenkiintoinen tarina heiltä, jotka ovat kertomansa mukaan tavanneet Saatanan.
Ei kuulemma ole lainkaan sellainen tyyppi miksi hänet yleisesti kuvaillaan vaan ns. hyvä tyyppi. Hyvä seuramies ja kaikkea muuta.
Enkelit, langenneet ja hyvät enkelit, voivat muuttaa muotoaan. Demonit voivat todellakin esiintyä hyvin miellyttävinä.
Saatana on valheen Isä, tottakai hän on miellyttävä.
Voisitteko ilmiantaa näitä hihhuliketjuja? Hihhulit haluu täyttää palstan tällä samalla p*skalla!
Uskontopakotus loukkaa uskonnonvapautta. Tulen vaatimaan Sanomalta korvauksia koska joudun lukemaan tätä paskaa vastoin vakaumustani. Tästä on jo ennakkotapauskin josssa uskontopakotus johti korvauksiin. Tehkääpä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelit, langenneet ja hyvät enkelit, voivat muuttaa muotoaan. Demonit voivat todellakin esiintyä hyvin miellyttävinä.
Oli tosiaan kuulemma oikein loistotyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Uskontopakotus loukkaa uskonnonvapautta. Tulen vaatimaan Sanomalta korvauksia koska joudun lukemaan tätä paskaa vastoin vakaumustani. Tästä on jo ennakkotapauskin josssa uskontopakotus johti korvauksiin. Tehkääpä samoin.
Itse klikkasit ketjun auki. Ja vielä kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku Sanoman tyyppi uhkaa sua jollain ja pakottaa lukemaan tätä ketjua? Ohhoh. Toivottavasti saat korvaukset.
Tämä homma vaan kusee saatanalla,kun kaikki on hänen vallassa,mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Saatana on valheen Isä, tottakai hän on miellyttävä.
Eipä jumalakaan ole mikään kiva tyyppi. Kysykää vaikka jobilta tai jeesukselta. Ja niin hyvin, hyvin herkkä arvostelulle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä homma vaan kusee saatanalla,kun kaikki on hänen vallassa,mitä sitten?
Ai mitä tarkoitat?
Minä nyt oon ymmärtänyt että kaikki menee Saatanan mielestä oikein hyvin - hän tosin kyllä tietää miten hänelle tulee pian käymään, mutta siihen asti hän saa kiusata ihmisiä mielinmäärin. Hän toivoo että ihmiset tekis itsarei ennen kuin ne ehtii ottaa Jeesuksen elämäänsä.
Eli hän vaatii sinut kokonaan