Käsi sydämellä. Etkö muka tunne vastakkaisen sukupuolen kaveriisi jotain vetoa?
Jotkut väittää, että eivät. Itse kun mietin, niin olen lapsesta asti ollut ystävinä ihmisten kanssa, joita pidän edes jollain tavalla viehättävinä. Eli olen tuntenut heistä esim.tietynlaista ylpeyttä, koska he ovat olleet minusta kauniita/komeita. En edes tiedä voisinko olla ystävä ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei minua miellytä.
Kommentit (32)
Selvä narsisti tai persoonallisuushäiriöinen.
Joihinkin en tunne ollenkaan, joihinkin kyllä ja joidenkin kanssa olen ollut sängyssä.
N42
En tunne kehenkään kaverimieheen mitään vetoa. En pitäisi kaverina sellaista miestä johon tuntisin saamatta vastakaikua enkä pitäisi elämässäni kaverimiestä joka haaveilisi minusta.
On useita kaverimiehiä, joihin en tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa. Pelkkä ajatuskin puistattaa. Ja sitten on yksi, jonka kanssa voisi Vaan kun ollaan samassa työpaikassa ja periaate on, että kuormasta ei syödä. Eli ikinä en tule tekemään mitään tuon pikku-ihastuksen edistämiseksi mitään. En, vaikka mies itse ehdottelisi jotain. Tällaiset menee ohi.
En millään tavalla. Ei se panemasta silti ole estänyt.
Tunnen, mutta mä nyt tunnen kaikkia kivoja ja kauniita naisia kohtaan. En mä sen takia säätämään ala. Naimisissa olen.
Kaverimiehet on kuin veljiä. Panisitko itse sisaruksiasi?
En kyllä koskaan ole tuntenut. Siksi he kavereita ovatkin, mutta joskus on käynyt niin, että he ovatkin ihastuneet minuun ja ystävyys on loppunut.
En tunne.
Päinvastoin. Ajatuskin jostain intiimistä antaa inhonväristykset. Ihan sama kuin näin heterona kuvittelisin naispuoleisen ystäväni kanssa kokeilevani jotain enemmän.
Ei kiitos. Sitä varten ovat muut ihmiset.
En muutenkaan tunne "vetoa" oikeastaan keneenkään koskaan. En ole koskaan ollut helposti ihastuvaa tyyppiä.
No en. Ainoa miespuolinen ystäväni on homo.
En todellakaan. En koskaan nuorena pystynyt olemaan niiden kaveri, joita kohtaan tunsin kiinnostusta, kun en saanut niiden seurassa edes suutani auki. Eli päinvastoin omalla kohdallani.
Voisin naida vaikka jokaista naispuolista kaveriani mutta en ole uskaltanut tehdä aloitetta.
En mitään seksuaalista vetovoimaa, muuten kyllä pidän ystäväni mahtavina ja kiehtovina persoonina. Ainiin olen ollut onnellisesti parisuhteessa 22v ajan. Lähes kaikki ystäväni ovat vastakkaista sukupuolta.
En ole ollut vastakkaisen sukupuolen kanssa ystävä. Olen joskus yrittänyt vastikeellista ystävävyyttä, jossa viehättävä nainen palkitsisi muilla tavoilla keskustelut, jotka on olen käynyt heidän kanssaan.
Minulla on harrastusten kautta ihan jumalattomasti vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Ehkä n. 15% heistä pidän millään tavalla viehättävinä. Loput ovat "ihan perus, ei mun tyyppiä".
En. Joskus yritimme huvikseen seksiä yhden mieskaverini kanssa vaikka kummallakaan ei ollut tunteita toisiamme kohtaan. Ei siitä tullut mitään ja se oli jopa fyysisesti mahdotonta ja touhu kesti jonkun 10s ja todettiin noloina että ei onnistu. :D
Tottakai tunnen. Mutta kaveri ei tunne samoin minua kohtaan, joten pakko sitten olla kaveria vaan. No hyvä niinkin.
Ap on narsisti