Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä. Etkö muka tunne vastakkaisen sukupuolen kaveriisi jotain vetoa?

Vierailija
13.04.2024 |

Jotkut väittää, että eivät. Itse kun mietin, niin olen lapsesta asti ollut ystävinä ihmisten kanssa, joita pidän edes jollain tavalla viehättävinä. Eli olen tuntenut heistä esim.tietynlaista ylpeyttä, koska he ovat olleet minusta kauniita/komeita. En edes tiedä voisinko olla ystävä ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei minua miellytä. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on narsisti

Vierailija
2/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä narsisti tai persoonallisuushäiriöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin en tunne ollenkaan, joihinkin kyllä ja joidenkin kanssa olen ollut sängyssä.

N42

Vierailija
4/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kehenkään kaverimieheen mitään vetoa. En pitäisi kaverina sellaista miestä johon tuntisin saamatta vastakaikua enkä pitäisi elämässäni kaverimiestä joka haaveilisi minusta.

Vierailija
5/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useita kaverimiehiä, joihin en tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa. Pelkkä ajatuskin puistattaa. Ja sitten on yksi, jonka kanssa voisi Vaan kun ollaan samassa työpaikassa ja periaate on, että kuormasta ei syödä. Eli ikinä en tule tekemään mitään tuon pikku-ihastuksen edistämiseksi mitään. En, vaikka mies itse ehdottelisi jotain. Tällaiset menee ohi.

Vierailija
6/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään tavalla. Ei se panemasta silti ole estänyt. 

Vierailija
7/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mutta mä nyt tunnen kaikkia kivoja ja kauniita naisia kohtaan. En mä sen takia säätämään ala. Naimisissa olen. 

Vierailija
8/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimiehet on kuin veljiä. Panisitko itse sisaruksiasi?

Vierailija
9/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan ole tuntenut. Siksi he kavereita ovatkin, mutta joskus on käynyt niin, että he ovatkin ihastuneet minuun ja ystävyys on loppunut.

Vierailija
10/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Päinvastoin. Ajatuskin jostain intiimistä antaa inhonväristykset. Ihan sama kuin näin heterona kuvittelisin naispuoleisen ystäväni kanssa kokeilevani jotain enemmän.

Ei kiitos. Sitä varten ovat muut ihmiset. 

Vierailija
11/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan tunne "vetoa" oikeastaan keneenkään koskaan. En ole koskaan ollut helposti ihastuvaa tyyppiä.

Vierailija
12/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ainoa miespuolinen ystäväni on homo. 

Vierailija
14/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En koskaan nuorena pystynyt olemaan niiden kaveri, joita kohtaan tunsin kiinnostusta, kun en saanut niiden seurassa edes suutani auki. Eli päinvastoin omalla kohdallani. 

Vierailija
15/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin naida vaikka jokaista naispuolista kaveriani mutta en ole uskaltanut tehdä aloitetta.

Vierailija
16/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään seksuaalista vetovoimaa, muuten kyllä pidän ystäväni mahtavina ja kiehtovina persoonina. Ainiin olen ollut onnellisesti parisuhteessa 22v ajan. Lähes kaikki ystäväni ovat vastakkaista sukupuolta. 

Vierailija
17/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut vastakkaisen sukupuolen kanssa ystävä. Olen joskus yrittänyt vastikeellista ystävävyyttä, jossa viehättävä nainen palkitsisi muilla tavoilla keskustelut, jotka on olen käynyt heidän kanssaan.

Vierailija
18/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harrastusten kautta ihan jumalattomasti vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Ehkä n. 15% heistä pidän millään tavalla viehättävinä. Loput ovat "ihan perus, ei mun tyyppiä".

Vierailija
19/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus yritimme huvikseen seksiä yhden mieskaverini kanssa vaikka kummallakaan ei ollut tunteita toisiamme kohtaan. Ei siitä tullut mitään ja se oli jopa fyysisesti mahdotonta ja touhu kesti jonkun 10s ja todettiin noloina että ei onnistu. :D

Vierailija
20/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tunnen. Mutta kaveri ei tunne samoin minua kohtaan, joten pakko sitten olla kaveria vaan. No hyvä niinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan