Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä. Etkö muka tunne vastakkaisen sukupuolen kaveriisi jotain vetoa?

Vierailija
13.04.2024 |

Jotkut väittää, että eivät. Itse kun mietin, niin olen lapsesta asti ollut ystävinä ihmisten kanssa, joita pidän edes jollain tavalla viehättävinä. Eli olen tuntenut heistä esim.tietynlaista ylpeyttä, koska he ovat olleet minusta kauniita/komeita. En edes tiedä voisinko olla ystävä ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei minua miellytä. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hyvä ystäväni on naispuoleinen, mutta ehkä hieman kevytkenkäinen omaan makuuni. Minua hän ei viehätä, vaikka kaunis onkin.

Vierailija
22/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pimppi aina välillä mielessä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. En koskaan nuorena pystynyt olemaan niiden kaveri, joita kohtaan tunsin kiinnostusta, kun en saanut niiden seurassa edes suutani auki. Eli päinvastoin omalla kohdallani. 

Joo vähän sama homma. Ja en kestäisi sitä raastavaa himoa sen kaverin kanssa jota en saisi kuitenkaan niin siksi kaveriksi otan vaan niitä jotka ei mitään haluja herätä.

Vierailija
24/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen heistä tunnen, mutta muihin en. 

Vierailija
25/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ne on mulle vähän niinku veljiä. 

Vierailija
26/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin vähäsen tunnen vetoa yhtä kaverimiestä kohtaan. Taisin joskus nähdä hänestä jotain vähän tuhmaa untakin :D Mutta en silti puhuisi mistään ihastumisesta tai sen kummemmasta.

Vierailija
27/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies jolla on muutama pitkäaikainen naiskaveri. En tosiaan tunne heitä kohtaan muuta kuin ystävyyttä enkä ole ikinä ollut sellainen mies joka voi panna ketä vaan ilman tunteita joten sellaistakaan halua ei ole. Ja ihan hetero olen.

Vierailija
28/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vaikea tietää, mitä vaimonsa ovat heissä nähneet, mukavia ja fiksuja ovat kyllä, mutta ei olisi minkäänlaista kipinää eikä kemiaa.

Vierailija
29/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja minulla on paljon läheisiä mieskavereita. En todellakaan tunne heihin minkäänlaista vetoa, en seksuaalista tai romanttista. He ovat minulle enemmän kuin veljiä. Tämä ei ole ulkonäkökysymys, osa heistä on tosi ulkonäöltään hyvinkin omaan miesmakuuni sopivia. Minulla vaan ei kai ole sellaista ominaisuutta, että kokisin herkästi vetoa  ihmisiin vain siksi, että he ovat vastakkaista sukupuolta ja ulkoisesti viehättäviä. 

Vierailija
30/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ollessani en tunne naispuoleisiin kavereihini vetoa, mutta sinkkuna ollessani tunnen.

Vierailija
31/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut elämäni aikana kaksi (2) ihmistä, joita kohtaan olen tuntenut seksuaalista vetoa. Toinen heistä on puolisoni. Ja se toinen ei ole edes ystäväni, eikä ex.

Ystävissäni on kauniita ja komeita, mutta myös vähemmän kauniita/komeita. Tärkeintä on, että viihdyn heidän seurassaan, ja meillä on yhteisiä keskustelunaiheita. Myös puolisoni on ystäväni. Meillä on usein hyviä keskusteluja.

Vierailija
32/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko sittenkin poly? Itse en tunne mitään vetoa vastakkaisen sukupuolen ystävääni. Minulla on ihana mies, jota parempaa en pysty kuvittelemaan. Haluan viettää hänen kanssaan kaiken aikani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi