Siis ONKO OIKEASTI ihmisiä, jotka syö pelkästään kotona tehtyä ruokaaa joka päivä, ei koskaan einestä tai ravintolassa?
Siis ONKO OIKEASTI ihmisiä, jotka syö pelkästään kotona tehtyä ruokaaa joka päivä, ei koskaan einestä tai ravintolassa?
Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.
Ravintolasta saa myös parempaa kuin kotona tehtynä edullisesti isoja annoksia.
Kommentit (23)
Syön joskus pakastepyöryköitä, mutta niidenkin kanssa pitää keittää perunoita tai pastaa ja vihanneksia.
Mitä outoa tuossa on?
Ostan ehkä pari kertaa vuodessa eineksiä, kun olen liian kiireinen kokatakseni ja käyn muutaman kerran vuodessa ulkona syömässä. Muuten laitan itse.
On tottakai, itsetehty huomattavasti parampaa ja edullisempaa-ja tiedän mitä syön
Millä mt-diagnoosilla sä ap tätä paskaa postailet?
Vierailija kirjoitti:
On tottakai, itsetehty huomattavasti parampaa ja edullisempaa-ja tiedän mitä syön
Miten niin edullisempaa? Kerro resepti kuinka teet 400g lihapullia 80 sentillä? Tai 1kg lihapiirakoita 2€?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin edullisempaa? Kerro resepti kuinka teet 400g lihapullia 80 sentillä? Tai 1kg lihapiirakoita 2€?
Ap
400 g lihapullia - resepti: tapa eläin, paloittele, aja palat pari kertaa lihamyllyn läpi, pyörittele lihapulliksi, paista pannulla tai uunissa. Hinta ei edes paria senttiä.
Menee noin vartti että riisi / pasta / kvinoa keittyy, siinä samalla ehtii kypsentää/lämmittää proteiinin (kasvipohjainen itsellä) ja pilkkoa vihannekset. Lopuksi koko setin maustaa oliiviöljyllä / balsamicolla / srirachalla / soijakastikkeella tms. ja muilla mausteilla. Syön näin melkein aina kun on vähän aikaa, joskus kokkailen 'oikeilla resepteillä' ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Menee noin vartti että riisi / pasta / kvinoa keittyy, siinä samalla ehtii kypsentää/lämmittää proteiinin (kasvipohjainen itsellä) ja pilkkoa vihannekset. Lopuksi koko setin maustaa oliiviöljyllä / balsamicolla / srirachalla / soijakastikkeella tms. ja muilla mausteilla. Syön näin melkein aina kun on vähän aikaa, joskus kokkailen 'oikeilla resepteillä' ajan kanssa.
Tuossa on vasta 1 ateria, jos tekee 5 ateriaa päivässä niin menee tunteja hukkaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on vasta 1 ateria, jos tekee 5 ateriaa päivässä niin menee tunteja hukkaan
Ap
5 ateriaa? Aamulla puuroa, välipalat rahkaa, hedelmiä ja voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on?
Ostan ehkä pari kertaa vuodessa eineksiä, kun olen liian kiireinen kokatakseni ja käyn muutaman kerran vuodessa ulkona syömässä. Muuten laitan itse.
hyvin sulla näyttää kuitenkin aika riittävän notkua täällä
Kuinka hullu pitää olla jankuttaakseen taas tätä samaa paskaa?
Tietty joskus köyn ravintoloissa, mutta einekset ei oikein maistu. Pidän eniten kunnon kotiruuasta.
Ravintolaruuasta saa peräsuolenlaskeuman!
Mä käyn joskus hesburgerissa tai kung food pandassa.
Työviikon jälkeen on helpompaa lastata perhe autoon ja ajaa valmiiseen pöytään. Lapsetkin ovat oppineet että perjantaina päivällinen syödään ulkona, ei missään mäkissä vaan oikeassa ravintolassa. Nyt on suosiossa etelä-amerikan tuliset maut.
La ja su voidaan sitten käydä rauhassa yhdessä kaupassa ja miettiä viikonlopun muut syömiset. Lapsien tehtävä on inventoida jääkaappi ja tehdä kauppalista, ei tarvitse sitten tulla valittamaan jos sitä tai tätä ei ole. Toimii meillä.
Ehkä kerran viikossa ostetaan joku einesruoka kun ei jaksa kokata mitään. Meitä siis vain mies ja minä. Ravintolassa olen syönyt viimeksi toissakesänä, ei ollut hääviä.
Kotona saa sata kertaa maukkaampaa ruokaa itsetehtynä kuin ap:n mainitsemat halvat lihapullat ja lihapiirakat. Nuo on kammottavan makuisia.
Teen kotiruokaa, eineksissä liikaa suolaa eivätkä maistu miltään. Sen lisäksi ne ovat epäterveellisiä ja lihottavat.
Näinhän se menee.