Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on tärkein ominaisuus parisuhdekumppanissa?

Vierailija
13.04.2024 |

Vastaa mieluiten yhdellä sanalla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävä muna

Miehillä on kaksi munaa, keskellä kikkeli

Vierailija
22/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuneisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia, äly, hyvä seksi, ulkonäkö. 

Vierailija
24/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman luottamusta ei ole mitään eli luottamus on tärkein, mutta ei sekään yksistään riitä vaan myös esim ajatus- ja arvomaailman, huumorintajun sekä ylipäätään elämänasenteen pitää olla riittävän samankaltaiset jotta ei ole sellaista jatkuvaa kahnausta ja hankaluutta.

Vierailija
25/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys. Siihen liittyy kaikki. Tunneäly! Älykäs myös ymmärtää tekojensa seuraukset eikä esim. petä hetken mielijohteesta, saa arjen toimimaan, kouluttautuu ja ymmärtää jos toisellekin kouluttautuminen on tärkeää. Älykäs huumorintaju. Tajuaa lasten kasvatuksesta ja osaa olla hyvä isä. 

Vierailija
26/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus. Olen olut kerran yhden miehen kanssa jopa vuosia, joka oli niin tylsä, ettei hänen kanssaan voinut puhua mistään. Mitään omaa tahtoa tai mielipidettä ei ollut. Kaikki tuntui tulevan vanhemmiltaan, jos oli. Hän ei ymmärtänyt yhtään miksi jätin hänet. Vaikka sanoin ihan suoraa, että hän voisi olla vaikka keppihevonen, eli saman verran kiinnostaisi hänen seura tai ylipätään mikään.

Vierailija
27/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensopivat arvot ja intressit, samanlainen elämänrytmi ja sellainen synkkaus ylipäätään.

Vierailija
28/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisuus ja älykkyys.

Vierailija
29/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei ole väkivaltainen

Ei verbaalisesti, eikä fyysisesti.

Vierailija
30/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys. Koska itse olen saanut kokea miesten taholta monia ilkeitä kommentteja. 

Vierailija
31/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus. 

Olen rakastunut vain pitkiin miehiin, onneksi pari niistä on ollut muutenkin ihania  ja yhdestä tuli puoliso. On tietysti ihan pöhköä ihastua ihmisen pituuteen, sehän ei kerro mistään muista ominaisuuksista.

Vierailija
32/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsehillintä tai itsekuri, kuinka sen nyt haluaakaan ilmaista. Piirre, joka korreloi vahvasti elämässä menestymisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan