Nainen, mikä on tärkein ominaisuus parisuhdekumppanissa?
Kommentit (32)
Kemia, äly, hyvä seksi, ulkonäkö.
Ilman luottamusta ei ole mitään eli luottamus on tärkein, mutta ei sekään yksistään riitä vaan myös esim ajatus- ja arvomaailman, huumorintajun sekä ylipäätään elämänasenteen pitää olla riittävän samankaltaiset jotta ei ole sellaista jatkuvaa kahnausta ja hankaluutta.
Älykkyys. Siihen liittyy kaikki. Tunneäly! Älykäs myös ymmärtää tekojensa seuraukset eikä esim. petä hetken mielijohteesta, saa arjen toimimaan, kouluttautuu ja ymmärtää jos toisellekin kouluttautuminen on tärkeää. Älykäs huumorintaju. Tajuaa lasten kasvatuksesta ja osaa olla hyvä isä.
Persoonallisuus. Olen olut kerran yhden miehen kanssa jopa vuosia, joka oli niin tylsä, ettei hänen kanssaan voinut puhua mistään. Mitään omaa tahtoa tai mielipidettä ei ollut. Kaikki tuntui tulevan vanhemmiltaan, jos oli. Hän ei ymmärtänyt yhtään miksi jätin hänet. Vaikka sanoin ihan suoraa, että hän voisi olla vaikka keppihevonen, eli saman verran kiinnostaisi hänen seura tai ylipätään mikään.
Yhteensopivat arvot ja intressit, samanlainen elämänrytmi ja sellainen synkkaus ylipäätään.
Se, että ei ole väkivaltainen
Ei verbaalisesti, eikä fyysisesti.
Ystävällisyys. Koska itse olen saanut kokea miesten taholta monia ilkeitä kommentteja.
Pituus.
Olen rakastunut vain pitkiin miehiin, onneksi pari niistä on ollut muutenkin ihania ja yhdestä tuli puoliso. On tietysti ihan pöhköä ihastua ihmisen pituuteen, sehän ei kerro mistään muista ominaisuuksista.
Hyvä itsehillintä tai itsekuri, kuinka sen nyt haluaakaan ilmaista. Piirre, joka korreloi vahvasti elämässä menestymisen kanssa.
Miehillä on kaksi munaa, keskellä kikkeli