Kerro mikä on suosikki meikkivoiteesi 2024?
Minulla on nyt käytössä Chanelin Eau fresh teint -meikkivoide, johon olen ollut tosi tyytyväinen, mutta se on loppumassa eikä sitä myydä paikkakunnallani ja muutenkin sitä ei taida saada Suomesta mistään muualta kuin Helsingin Stockmannilta ja sitten laivojen tax freesta. Olen suunnitellut hankkivani seuraavaksi Cliniquen Even better serum meikkivoiteen.
Kommentit (28)
L.A. Girl Pro BB cream. Edullinen, antaa kivasti väriä, eikä ole paksu. Lopputulos on luonnollinen, ei peittävä.
Olen käyttänyt jo pari vuotta Max Factorin Miracle Touch -meikkivoidetta, se voidemainen. Suosikkini kautta aikojen kaikista, joita olen kokeillut.
Missha BB, aloin laittaa sitä puuterin päälle, kun muuten kiiltää ja liikkuu.
Saisinko tänne vain asiallisia kommentteja.
Itselläni monta merkkiä ja sävyä. Sekoittelen, hyvä lopputulos tulee näin.
Christiiina kirjoitti:
Saisinko tänne vain asiallisia kommentteja.
Et😆😆😜😜😝😝🤪🤪🥸🤨🤨
Mun luottotuote on Lumene CC-voide. Ei ole kyllä ihan varsinainen meikkivoide, vaan kevyempi, tasaa hyvin ihon väriä arkikäytössä, on huomaamaton. Ja kotimainen ja edullinen.
Christiina sulla kun niitä tinder deittejä koko ajan niin pyydä mällit mieheltä ja sitä levitä kasvoille. Niin teki naiset 1000 vuotta sitten
entisten paksujen sijaan olen nyt tykästynyt Origins glow bb?voiteeseen, jättää ihon luonnollisen hehkuvaksi, ja sopii keski-ikäiselle iholleni paksua voidetta paremmin ,suojakerroskin on 40.
Lancome Teint Miracle, luonnollinen ja raikas. Päivällä ei tarvi muuta. Iltameikkiin jos laittaa ripauksen irtopuuteria päälle, pysyy tosi pitkään.
Vähän ehkä hassua, mutta käytän Nyxin Bare With Me -peitevoidetta meikkivoiteena (joko kevyemmin tai paksummin tilanteesta riippuen). Toimii!
Lancome Teint Idole Ultra Wear 24H
Kommentteja?