Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli flirttaillut toiselle naiselle ja suutuin. Miehen mielestä ylireagoin?

Vierailija
13.04.2024 |

Vai miten on? Kävi ilmi, että on tapahtunut seuraavia asioita:

Mies hakeutunut naisen viereen istumaan ja ollut hetken ajan ihan naisen kyljessä kiinni. Mies oli ottanut naiseen paljon kontaktia illan aikana, hymyillyt ja kehunut naisen paria luonteenpiirrettä. Tätä samaa tapahtunut kuulemma muinakin kertoina.

Miehen mielestä nyt ylireagoin, kun suutuin hänelle. Flirtti oli hänen mielestään täysin viatonta, minusta mennään jo aika pitkälle jos jo kosketetaan.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies sanoi että töihin tullut simpsakka neito ja totesi ettei minulla ole hätää kun tuskin sellainen nuori neito olisi hänestä kiinnostunut.

Olisiko minulla siis jokin hätä jos neito olisikin kiinnostunut?

Kuka itseään kunnioittava mies oksentaa ulos tuollaista. Vai onko miehet oikeasti todella tyhmiä

Vai onko naiset tyhmiä. Tietenkin mies vaihtaisi nuorempaan ja kauniimpaan jos mahdollista. Ei se asia siitä muutu ettei sitä ääneen sano. Kannattaa hyväksyä tosiasiat.

Tämmöiset miehet eivät ole koskaan kasvaneet aikuisiksi eikä heille merkitse suhteessa muu kuin pokaalivaimo ja kavereille ja ympäristölle päteminen. Ikäistään naista eivät edes saisi vaikka haluaisivatkin kun sama huttu ja mielistely ei mene enää läpi kuten nuoremmille, kokemattomille naisille. Hyväksyn tosiasiat, tuollaisilla "miehillä" ei tee mitään.

Vierailija
22/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava äijä. Kuolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos olisi ihastunut? Ihastumisia tulee ja menee. Pitäisi elää ihan tynnyrissä ettei koskaan viehättyisi kenestäkään. Ei se tarkoita sitä että haluaisi vaihtaa.

Vierailija
24/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies sanoi että töihin tullut simpsakka neito ja totesi ettei minulla ole hätää kun tuskin sellainen nuori neito olisi hänestä kiinnostunut.

Kuka itseään kunnioittava mies oksentaa ulos tuollaista. Vai onko miehet oikeasti todella tyhmiä

Mikä ihmeen päättely tuo nyt on? Jos joku nainen sanoo jotain tyhmää, niin onko ensimmäinen oletuksesi, että naiset ovat oikeasti todella tyhmiä?

Vierailija
25/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omat johtopäätökset. Sinun elämästäsi on kysymys. 

Vierailija
26/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala. Kyllä minä ja mieheni halataa..

Halaamisessakin on omat ns säännöt. Halaaminen on ok, kunhan se on oikeanlainen. 

Vierailija
27/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies ihastunut häneen?

Varmasti on. Puolisoaan kunnioittava ja rakastava ei käyttäydy noin.

Vierailija
28/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh! Ällöttävä liitto!

Vierailija
29/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on naisen tehtävä hillitä miehen himoja ja käytöstä? Eipä taida mies paljoa parisuhdettaan arvostaa, tai sitten ei ole kovin fiksu. Minusta tuossa nolaa ja häpäisee myös oman kumppaninsa, jos on avoimesti ihan lääpällään ja kiinni jossain toisessa flirttailemassa.

Huvittaa nämä avioliitot🤭

Vierailija
30/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies ihastunut häneen?

En minä voi tietää, sanoo ettei ole.

Valehtelee.

Vierailija
31/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on provo. 

Vierailija
32/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli tälläinen tapaus. Väitti ettei koskaan petä, ja flirttailu on vaan viatonta. No lopulta oli eksynyt sänkyyn Malmilla sijaitsevan ravintolan tarjoilijan kanssa. 

Vierailija
33/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen piirre tuo miehesi tapa mitätöidä tunteesi kun hän selkeästi on käyttäytynyt sopimattomasti. Koska hän tekee sen vielä noin välinpitämättömästi nähtesi niin todennäköisesti on pettänyt sinua toistuvasti ja tämä käytös on vain kevyttä vihjailua ja manipulointia. Joillakin pettäjillä on tarve saada draamaa aikaiseksi ja jäädä kiinni. Luultavasti pettämisesi on ollut niin helppoa, että siitä ei saa kiksejä enää joten on päättänyt nostaa vaikeustasoa manipulointiin ja kaasuvalottamiseen. Lopulta tietysti  on tarkoitus erota sinusta, koska olet hullu hänen mielestään ja vainoharhainen. Sairaalloinen mustasukkaisuutesi on myös hyvä tarina seuraavalle kerrottavaksi

Vierailija
34/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä oli tälläinen tapaus. Väitti ettei koskaan petä, ja flirttailu on vaan viatonta. No lopulta oli eksynyt sänkyyn Malmilla sijaitsevan ravintolan tarjoilijan kanssa. 

Tuollaise, jotka julistavat että kuinka flirttailu on ok ja sen arvostelijat ovat aina vain sairaalloisen mustasukkaisia, ovat usein paatuneita sarjapettäjiä ns syntisten pöydän päässä.

Vierailija
35/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä huumorintajutonta sakkia. Sen tämä ketju paljastaa🤣🤣🤣

Vierailija
36/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä huumorintajutonta sakkia. Sen tämä ketju paljastaa🤣🤣🤣

Tässä on yksi pettäjä ja pahoinpitelijä jolle kaikki henkinen väkivalta on vain vitsiä.

Vierailija
37/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaise, jotka julistavat että kuinka flirttailu on ok ja sen arvostelijat ovat aina vain sairaalloisen mustasukkaisia, ovat usein paatuneita sarjapettäjiä ns syntisten pöydän päässä.

Todellakin. *Ketään Ei Voi Omistaa.* Ei niin, mutta silloin ei pitäisi itse myöskään sitoutua koskaan suljettuun suhteeseen. Kakkua ei voi samaan aikaan syödä ja säästää, ja kun pakka hajoaa, näkyy peilissä vain isoegoinen, narsistinen mitättömyys. Joku, jolle toisen luottamus ja rakkaus ei ole minkään arvoista. Epäihminen. Varjokansalainen.

Vierailija
38/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirvaise turpaan ja heitä pihalle! 

Vierailija
39/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli siis sattunut harrastusporukan illanvietossa, yhteinen tuttavamme sattui olemaan samassa seurueessa ja kertoi. Kyselin sitten mieheltä itseltään, onko asiat totta. Myönsi ja sanoi jutun olleen viatonta kaverusten välistä leikkiä, ei muuta. Tiedän naisen ja on kyllä tosi nätti, että sen takia nostaa nyt omat epävarmuudet pintaan. Kyllä minäkin vitsailen kavereille, mutta jos se härnääminen kohdistuu yhteen naiseen niin, että pitää oikein ihan viereen itsensä tunkea, niin epäilyttää, onko miehellä sittekään ihan puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
40/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. *Ketään Ei Voi Omistaa.* Ei niin, mutta silloin ei pitäisi itse myöskään sitoutua koskaan suljettuun suhteeseen. Kakkua ei voi samaan aikaan syödä ja säästää, ja kun pakka hajoaa, näkyy peilissä vain isoegoinen, narsistinen mitättömyys. Joku, jolle toisen luottamus ja rakkaus ei ole minkään arvoista. Epäihminen. Varjokansalainen.

Tyypillistä näille sarjapettäjille on myös uhriutuminen kun heitä tuosta kritisoidaan.